Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

  • 129 765
  • 1 054

Largo

Jäsen
Ei nyt kauheasti eroja muodostunut. Mä näyttäisin olevan vähän optimistisempi Rantasen paperin suhteen ihan vain Coloradon takia. Laine-ketjussa varmaan sitten jälkipyykit, miten noin halpaan sopimukseen suostuisi.
Mielenkiintoisesti kaikki uskoivat Laineen siltasopimukseen. Nyt sitten jännitetään miten pitkään tätä vetoa pitää jännittää. Saattaa aika nopeastikin noita alkaa tippumaan ja oma veikkaus on, että 1.7 kaikilla on sopimus taskussa. Laineen kohdalla isoin ehkä.
 

Gemondo

Jäsen
Tämä tarjous koskee jo ensi kautta, mutta minä väitän että Kakko tekee enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa kuin Hughes.

Panos 30€.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensi kauden heiniä myös, mutta koska mm. Pulju-ketju on juuri nyt aktiivinen niin väitän että:

Puljujärvi petraa viime kauden maalimääränsä enemmän kuin Laine. Suhteessa päättyneeseen kauteen jolloin

Puljujärvi 4+5 ja Laine 30+20.

Toisin sanoen, 26 maalin tasoitus Puljulle/mulle ensi kauteen. Jos Laine painaa 50 kaappia niin Puljujärven pitää tehdä 24 jotta menee tasan. (=kumpikaan ei maksa)

min 20 peliä pitää pelata molempien jotta skaba voimassa.

panos 20-50e
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ensi kauden heiniä myös, mutta koska mm. Pulju-ketju on juuri nyt aktiivinen niin väitän että:

Puljujärvi petraa viime kauden maalimääränsä enemmän kuin Laine. Suhteessa päättyneeseen kauteen jolloin

Puljujärvi 4+5 ja Laine 30+20.

Toisin sanoen, 26 maalin tasoitus Puljulle/mulle ensi kauteen. Jos Laine painaa 50 kaappia niin Puljujärven pitää tehdä 24 jotta menee tasan. (=kumpikaan ei maksa)

min 20 peliä pitää pelata molempien jotta skaba voimassa.

panos 20-50e

Mä voin ottaa tän. 50€
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
@LostHorizon:
Patrik Laine 2 vuotta, 7,5M AAV
Sebastian Aho 8 vuotta, 9,5M AAV
Mikko Rantanen 8 vuotta, 8,5M AAV

@Largo veikkaukset:
Patrik Laine 2 vuotta, 7,5m AAV
Sebastian Aho 7 vuotta, 9,5 AAV
Mikko Rantanen 8 vuotta, 9,75 AAV

@pikkuvaimo veikkauset:
Patrik Laine: 2 vuotta, 6,75m AAV
Sebastian Aho: 8 vuotta, 8,25m AAV
Mikko Rantanen: 6 vuotta, 9,5m AAV

@Esoppi veikkaukset:
Patrik Laine: 2 vuotta, 6,5 AAV
Sebastian Aho: 8 vuotta, 9,0 AAV
Mikko Rantanen: 8 vuotta, 9,7 AAV

Eli nyt minä ja Esoppi saadaan yhdet pisteet, kun Ahon vuosipalkka on miljoonan tarkkuudella oikein? Lähellä oli etten saanut täyttä kolmea pistettä siitä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ajankohtaisista asioista on hyvä pistää pikkukisoja. Väitän että Carolina Hurricanes EI selviydy keväällä 2020 Nhl:n pudotuspeleihin.

Panos 20-50e
 

Ralph

Jäsen
Minua ei sinun mieltymykset kiinnosta tipan märkää. Pelimäärät per pelaaja 10% sisällä ja parempi vie potin. Ymmärrän kyllä jos ei kivekset tai likviditeetti riitä.
Miksi minulla pitäisi kivekset lähteä johonkiin vetoon aiheesta, josta en ole mitään näkemystä itse edes kertonut? Kiinnostaa vetona kuitenkin minua ja lähden mukaan tosiaan, jos Gusevin uusi joukkue on sellainen, että koen kannattavaksi vetoon lähteä. Vaikka sinua ei se kiinnostakaan, niin en lähde vetoon ennen kuin tiedän missä Gusev edes pelaa.

Kaikki pelimäärärajoitteet tietenkin pitää ottaa pois ennen kuin vetoon lähden. Toki ymmärrän, jos ei kivekset riitä sellaiseen vetoon. Mutta itse en osallistu vetoon, jossa vastapuoli pelkää loukkaantumisia.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Miksi minulla pitäisi kivekset lähteä johonkiin vetoon aiheesta, josta en ole mitään näkemystä itse edes kertonut? Kiinnostaa vetona kuitenkin minua ja lähden mukaan tosiaan, jos Gusevin uusi joukkue on sellainen, että koen kannattavaksi vetoon lähteä. Vaikka sinua ei se kiinnostakaan, niin en lähde vetoon ennen kuin tiedän missä Gusev edes pelaa.

Kaikki pelimäärärajoitteet tietenkin pitää ottaa pois ennen kuin vetoon lähden. Toki ymmärrän, jos ei kivekset riitä sellaiseen vetoon. Mutta itse en osallistu vetoon, jossa vastapuoli pelkää loukkaantumisia.

Niin eli pähkinänkuoressa veto suoritettaisiin sinun ehdoilla tai ei ollenkaan. Kuullostaa ihan turenkilaisuudelta. Mutta keksipä kaikki joukkueet ja ketjukoostumukset (kai niihinkin on jotain reunaehtoja) ja palaa asiaan. Voisit oikeastaan tässä kohtaa ilmoittaa ntc-tyylisen listan joukkueista mitkä sinulle kelpaa niin jatketaan sitten. Minulla on vahva epäilys että sinusta ei ole oikeaan vedonlyöntiin.

Ps. Ai niin. Vaimo kysyi miksen voi ikinä kirjoittaa mitään positiivista nettiin. No tässä tulee: +
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Niin eli pähkinänkuoressa veto suoritettaisiin sinun ehdoilla tai ei ollenkaan. Kuullostaa ihan turenkilaisuudelta. Mutta keksipä kaikki joukkueet ja ketjukoostumukset (kai niihinkin on jotain reunaehtoja) ja palaa asiaan. Voisit oikeastaan tässä kohtaa ilmoittaa ntc-tyylisen listan joukkueista mitkä sinulle kelpaa niin jatketaan sitten. Minulla on vahva epäilys että sinusta ei ole oikeaan vedonlyöntiin.
Olen helsinkiläinen, joten ihan helsinkiläisyyttä tällainen. Olen vetoja täällä kyllä aiemminkin lyönyt, älä huoli.

Siitä tuossa oli idea, että minun pitäisi ensin tietää pelaako Gusev edes NHL:ssä ensi kaudella. Siihen ei kivekset riitä, että KHL-uhan alla löisin vedon, mies lähtisi KHL:ään ja veto ratkeaisi samalla hetkellä kun Miller saa kauden ensimmäisen pisteensä. NTC-lista sisältäisi neljä joukkuetta.

Jos et halua odotella, niin ei lyödä vetoa. Ei vetoa alunperinkään minulle ole tarjottu, joten sinänsä ulkopuolisena tulinkin.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Siitä tuossa oli idea, että minun pitäisi ensin tietää pelaako Gusev edes NHL:ssä ensi kaudella.

Sillähän minä ehdotin pelimääriin 10% leikkuria. Jos Miller pelaa 80 peliä ja neukkuässä 60 peliä niin veto on mitätön. Samoin jos kohelostaran (tai Millerin) pelimäärä on 0 niin se on automaattisesti game over. Oliko tuo alunperin jotenkin liian vaikeaselkoisesti muotoiltu?
 

Ralph

Jäsen
Oliko tuo alunperin jotenkin liian vaikeaselkoisesti muotoiltu?
Ei ollut ja siihen vastasinkin, että "kaikki pelimäärärajoitteet tietenkin pitää ottaa pois ennen kuin vetoon lähden". Oliko liian vaikeasti vastattu? Pitääkö selventää, mitä tuo tarkoittaa?

Mulle ainoa ehto on, että pitää tietää Gusevin pelaavan ensi kaudella NHL:ssä. Sama koskee Milleriäkin ja jos ennen kauden alkua tulee iso loukkaantuminen, saat mun puolesta vetäytyä pois.

Jos toinen pelaa täyden kauden ja toinen "jää" lukemaan 73, veto mitätöityy. Outoa menettää voitto siihen, että vastapuolen Miller huilaa kauden aikana vaivaiset yhdeksän peliä. Tai jos Gusev huilaa ja tekee enemmän pisteitä, jää voitto saamatta samaisen yhdeksän pelin takia.

Isommat rajoitteet, niin sitten voin olla mukana. Vaikkapa jos toinen pelaa yli 20 ottelua vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Mulle ainoa ehto on, että pitää tietää Gusevin pelaavan ensi kaudella NHL:ssä.

”Ralph kirjoitti:
Kiinnostaa vetona kuitenkin minua ja lähden mukaan tosiaan, jos Gusevin uusi joukkue on sellainen, että koen kannattavaksi vetoon lähteä.

Tästä jäi erilainen kuva.

”Ralph kirjoitti:
Jos toinen pelaa täyden kauden ja toinen "jää" lukemaan 73, veto mitätöityy. Outoa menettää voitto siihen, että vastapuolen Miller huilaa kauden aikana vaivaiset yhdeksän peliä. Tai jos Gusev huilaa ja tekee enemmän pisteitä, jää voitto saamatta samaisen yhdeksän pelin takia.

Isommat rajoitteet, niin sitten voin olla mukana. Vaikkapa jos toinen pelaa yli 20 ottelua vähemmän.

Sopiihan tuo. Tosin yhtä oudolta vaikuttaa jos toinen pelaa 80 peliä ja 50pts ja toinen 61 peliä ja 49pts niin ensiksi mainittu voittaa, mutta jos se sinua kiihottaa enemmän niin sovitaan näin.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Mä väitän että Gusev tekee enemmän pisteitä kuin Miller, jos kumpikin pelaa ensi kaudella vähintään 20 peliä.

Panos 20-50e

tarttuuko @Karamahti ?
Tartun. Laitetaan vaikka se 50€ jos passaa.
 

Ralph

Jäsen
Sopiihan tuo. Tosin yhtä oudolta vaikuttaa jos toinen pelaa 80 peliä ja 50pts ja toinen 61 peliä ja 49pts niin ensiksi mainittu voittaa, mutta jos se sinua kiihottaa enemmän niin sovitaan näin.
Mitäs outoa siinä on? Eikös vedon idea ollut, että kumpi tekee enemmän pisteitä ja 50 on enemmän kuin 49. Toki pistekeskiarvoistakin olisi mun puolesta voitu lyödä vetoa.

Mutta näemmä löit vedon Tombe76:n kanssa, joten se siitä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Mutta näemmä löit vedon Tombe76:n kanssa, joten se siitä.
Voidaan lyödä vetoa pistekeskiarvostakin, esim minimi 50 peliä. En halua viedä sinulta osallistumisen iloa. Käykö vai oliko taas enemmän puhetta kuin tekoja?
 

Ralph

Jäsen
Voidaan lyödä vetoa pistekeskiarvostakin, esim minimi 50 peliä. En halua viedä sinulta osallistumisen iloa. Käykö vai oliko taas enemmän puhetta kuin tekoja?
Käy mulle. Tuo 50 peliä kelvatkoon, kun siitä niin kiihotut. Panos sata euroa?
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Käy mulle. Tuo 50 peliä kelvatkoon, kun siitä niin kiihotut. Panos sata euroa?
Minä en kiihotu mahorkan hajuisista kalmukeista toisin kuin teikäläinen, mutta tuo veto sopii kyllä.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Playoffsit lähestyy, joten tarjotaan useita toisistaan erillisiä kimppabetsejä. Voi osallistua yhteen, kahteen tai kaikkiin kolmeen betsiin oman mielen mukaan. Osallistujia voi siis tulla niin paljon per betsi kun on vaihtoehtoja joita ei ole vielä valittu.

  1. Panos 10€ per betsi
  2. Jos useammalla pelaajalla on lopussa yhtä paljon pisteitä, ratkaisee se kummalla on enemmän maaleja. Mikäli maalit sekä syötöt ovat molemmilla tasan, jaetaan voittopotti näiden kesken.
  3. Samaa pelaajaa / joukkuetta EI SAA valita minkä joku muu on jo valinnut.
  4. Betseihin voi osallistua siihen saakka, kunnes ensimmäinen playoffs peli alkaa.
Ps. jos on vedon säännöissä huomautettavaa, kysyttävää yms niin antaa palaa vaan


Omat veikkaukseni

Stanley cupin voittaja (10€/veikkaus):
Tampa Bay Lightning @Vahamestari

Eniten pisteitä playoffseissa (10€/veikkaus):
Nikita Kucherov @Vahamestari

Eniten maaleja playoffseissa (10€/veikkaus):
Brayden Point @Vahamestari
Menikö nämä pisteen- ja maalintekijät voidiksi(kukaan nimimerkeistä ei voittanut), kun kukaan valituista pelaajista ei pörssiä voittanut?

Vähän tulkinnanvaraista,haettiinko tässä piste- ja maalipörssin voittajaa vai parasta ko. tilastoissa suorittanutta pelaajaa mukanaolijoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös