Ilmoitukset

Nimimerkki mountainsnaken viestien kirjoitusasussa on reilusti parantamisen varaa. Olemme huomauttaneet samasta asiasta jo lukuisia kertoja ja sen vuoksi annoimme hänelle nyt kuukauden pelikiellon.

Nimimerkki lake79 on saanut kuukauden pelikiellon hyvän maun vastaisesta viestistä. Hän kirjoitti Liigan kurinpitopäätöksiä käsittelevässä ketjussa viestin, jossa toivottiin vastustajan pelaajan vahingoittamista. Kyseinen nimimerkki oli juuri vapautunut hyvän maun vastaisen viestin vuoksi langetetusta pelikiellosta ja tämä vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Nick on passitettu kuukauden ajaksi huilaamaan. Hän rikkoi toistuvasti sääntöjen 10§:ää arvuuttelemalla toista nimimerkkiä moderaattoriksi ja kirjoitti useamman henkilökohtaisen hyökkäyksen. Juuri päättynyt pelikielto vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki nahkis kirjoitti viestin, jossa arvuutteli nimimerkin oikeaa henkilöllisyyttä. Tämä ei ole sallittua edes huumorin varjolla. Tämän rikkeen ja aiemman rikehistorian vuoksi olemme passittaneet kyseisen nimimerkin kuukauden pelikieltoon.

Sulje ilmoitus

Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Lico, 25.06.2017 klo 12.49.

1. Hasselbaink Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, NHL
    Lainaus:
    Jos vaan vielä kelpaa niin voisin tulla huutelemaan Ankkojen puolesta, että saa edes pienen jännärin näihinkin pleijareihin.

E: En ollut näköjään päivittänyt sivua hetkeen ja Zohan kerkesi edelle. Ilmoittele jos haluat ottaa kaksi vetoa niin lähden vielä mukaan!

2. Red Label Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Bruins, Jonathan Drouin, Seinen Rakastaja
    Lainaus:
    Kuitti!

3. Red Label Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Bruins, Jonathan Drouin, Seinen Rakastaja
    Lainaus:
    Kuitti tähänkin!

4. Largo Jäsen

Lainaus:
    Vieläkö otat mukaan?

5. jusu-11 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Nashville Predators
    Lainaus:
    Lainaus:
    Lopputulos vedosta melko selvä tällä kertaa:

Abdel:

Ehlers - 60
    Shipachev - 1
    Draisaitl - 70
    Orlov - 31
    Josi - 53

yht = 215

Jusu-11:

Kucherov - 100
    Bäckström - 71
    Pasta - 80
    Hedman - 63
    Karlsson - 62

yht = 376

6. Ni$pekt15 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    BOSTON BRUINS
    Lainaus:
    Mää voin pistää 50e Sharksille Duckseja vastaan

7. Largo Jäsen

Lainaus:
    Ok, kiinni veti.

8. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Lainaus:
    Lainaus:
    Lainaus:
    Laitan yksityisviestiä.

9. Ralph Jäsen

Ensimmäisen kierroksen jälkeen johdan @Kari Runk ia pistein 84-73, mutta vielä on paljon jäljellä.

Ralph: Ryan Getzlaf (0+2=2), Brad Marchand (3+6=9), Nathan MacKinnon (3+3=6), Cam Atkinson (2+2=4), Anze Kopitar (1+1=2), Eric Staal (1+1=2), Roman Josi (0+2=2), Kyle Palmieri (1+2=3), Claude Giroux (1+2=3), Sidney Crosby (6+7=13), Joe Pavelski (1+4=5), Nikita Kucherov (5+5=10), Mitchell Marner (2+7=9), Jonathan Marchessault (0+2=2), Alexander Ovechkin (5+3=8) ja Blake Wheeler (1+3)
    = 32+52=84

Kari Runk: Rickard Rakell (1+0=1), David Pastrnak (5+8=13), Mikko Rantanen (0+4=4), Artemi Panarin (2+5=7), Jeff Carter (0+0=0), Mikael Granlund (1+2=3), Filip Forsberg (4+2=6), Taylor Hall (2+4=6), Jakub Voracek (0+3=3), Evgeni Malkin (3+2=5), Brent Burns (1+1=2), Steven Stamkos (1+5=6), Auston Matthews (1+1=2), William Karlsson (1+1=2), Evgeni Kuznetsov (4+4=8) ja Mark Scheifele (4+1=5)
    = 30+43 = 73

10. TheKing8Hockey Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Washington Capitals
  11. H.J.Simpson Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Barça, Caps, Flyers
    Lainaus:
    Tuossa mun ja Licon päivitettyä tilannetta, boldattuna ne, joilla pelit jatkuu. Virheet mahdollisia.Tuli ilmeisesti veikattua väärää hevosta Malkin/Crosby arvonnassa..

12. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Boston Bruins menee jatkoon, sinä väität Tampan menevän. Panos 20e.

Nashville Predators menee jatkoon, sinä väität Winnipegin menevän. Panos 20e.

13. viikst Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Voin ottaa tän kiinni. Tampa jatkoon.

14. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Joe Pavelski ja Evander Kane tekevät toisella kierroksella enemmän pisteitä per peli kuin valitsemasi Jetsin, Predsin tai Knightsin kaksikko. Panos 20e.

(Lasketaan pejaajien ppg:t yhteen toisen kierroksen päättyessä, esim 0,9+0,75=1,65)

15. strapat Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Devils, TB, PattU
    Väitän että Boston Bruins menee jatkoon, sinä väität Tampan menevän. Panos 20e-50e.

Väitän että Pittsburgh Penguins menee jatkoon, sinä väität Washington Capitalsin menevän. Panos 20e-50e.

??

16. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Done deal.

17. viikst Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Otetaan lisää Tampaa jos käy. Tampa jatkoon 50€.

18. strapat Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Devils, TB, PattU
    Lainaus:
    Käy, kuitti!

19. Ni$pekt15 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    BOSTON BRUINS
    Lainaus:
    Mukaan Scheifele/Wheeler duolla

20. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Lainaus:
    Olin varma että joku lähtee tuolla parivaljakolla. Ja kuitti!

21. Kari Runk Jäsen

Lainaus:
    Kuznetsovilta taidettiin muuten ottaa jokin syöttö pois, koska minä olin mennyt samaan halpaan aikaisemmin omissa päivityksissä. Kuzilla siis 4+3=7 tällä hetkellä, ja kokonaisuudessaan olen siis jo 12 pistettä perässä.

Malkininkin pelaaminen on epävarmaa, joten kovaa kiriä kyllä vaaditaan. Toki kaikki on mahdollista, mutta pahalta näyttää...

E: No mitähän helvettiä, kyllä siellä Kuznetsovilla on se 4+4=8 tällä hetkellä. Väärä hälytys näemmä, en tiedä sekoileeko tässä itse käyttäjä vai mikä.

22. Kultakarinkane Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS , Boston Bruins
    Lainaus:

Caps jatkoon ja vaikka 40e!

23. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Minunkin muistiinpanoissa luki 4+3, mutta tarkistin ennen viestin kirjoittamista jokaisen tehot NHL.comista ja yllätyin itsekin, että Kuznetsovilla olikin tehot 4+4. Eli et sekoile yksin.

24. strapat Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Devils, TB, PattU
    Lainaus:
    Selevä homma.

25. Knap Jäsen

Suosikkijoukkue:
    IPK, Bruins
    @Kultakarinkane n kanssa itä vs länsi maaleissa. Minulla itä, kultakarinkanella länsi. Tällä hetkellä tilanne minun hyväksi 163 - 92. Voin heittää aina päivitetyt tilastot tähän kierroksien välein. Voit toki itsekin tarkistaa jos mun luvut ei täsmää tms.