Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 621
  • 1 280

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
San Jose tiputtaa Anaheimin. 50 €.

Jos vaan vielä kelpaa niin voisin tulla huutelemaan Ankkojen puolesta, että saa edes pienen jännärin näihinkin pleijareihin.

E: En ollut näköjään päivittänyt sivua hetkeen ja Zohan kerkesi edelle. Ilmoittele jos haluat ottaa kaksi vetoa niin lähden vielä mukaan!
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Jos vaan vielä kelpaa niin voisin tulla huutelemaan Ankkojen puolesta, että saa edes pienen jännärin näihinkin pleijareihin.

E: En ollut näköjään päivittänyt sivua hetkeen ja Zohan kerkesi edelle. Ilmoittele jos haluat ottaa kaksi vetoa niin lähden vielä mukaan!

Kuitti tähänkin!
 

jusu-11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Liigan puolelle ehdotin vastaavaa niin laitetaanpa tännekin.
-Kootaan aina niin ihanat viisikot ja valitaan 3 hyökkääjää ja 2 pakkia joiden tulee olla eurooppalaisia.
-Se kumman viisikolla enemmän tehtyjä pongoja runkosarjan päätyttyä korjaa 20e potin.
-1-2-2-2-2-1 valintamenetelmä, vastapuoli saa päättää kumpi alottaa.
-Ei loukkaantumispykäliä, ainoastaan jos pelaajasi ei pelaa ekas pelis voit hänet vaihtaa.
@jusu-11 kans seuraavat jengit!

Minä:

Nikolaj Ehlers - Vadim Shipachev - Leon Draisaitl
Dmitri Orlov - Roman Josi

jusu:

David Pastrnak - Nicklas Bäckström - Nikita Kucherov
Erik Karlsson - Victor Hedman

Lopputulos vedosta melko selvä tällä kertaa:

Abdel:

Ehlers - 60
Shipachev - 1
Draisaitl - 70
Orlov - 31
Josi - 53

yht = 215

Jusu-11:

Kucherov - 100
Bäckström - 71
Pasta - 80
Hedman - 63
Karlsson - 62

yht = 376
 

Ralph

Jäsen
Ensimmäisen kierroksen jälkeen johdan @Kari Runk ia pistein 84-73, mutta vielä on paljon jäljellä.

Ralph: Ryan Getzlaf (0+2=2), Brad Marchand (3+6=9), Nathan MacKinnon (3+3=6), Cam Atkinson (2+2=4), Anze Kopitar (1+1=2), Eric Staal (1+1=2), Roman Josi (0+2=2), Kyle Palmieri (1+2=3), Claude Giroux (1+2=3), Sidney Crosby (6+7=13), Joe Pavelski (1+4=5), Nikita Kucherov (5+5=10), Mitchell Marner (2+7=9), Jonathan Marchessault (0+2=2), Alexander Ovechkin (5+3=8) ja Blake Wheeler (1+3)
= 32+52=84

Kari Runk: Rickard Rakell (1+0=1), David Pastrnak (5+8=13), Mikko Rantanen (0+4=4), Artemi Panarin (2+5=7), Jeff Carter (0+0=0), Mikael Granlund (1+2=3), Filip Forsberg (4+2=6), Taylor Hall (2+4=6), Jakub Voracek (0+3=3), Evgeni Malkin (3+2=5), Brent Burns (1+1=2), Steven Stamkos (1+5=6), Auston Matthews (1+1=2), William Karlsson (1+1=2), Evgeni Kuznetsov (4+4=8) ja Mark Scheifele (4+1=5)
= 30+43 = 73
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Saatiin @H.J.Simpson :n kanssa 30 euron kudilla kahdeksikot valmiiksi. Tässäpä nämä.

H.J.Simpsonin kahdeksikko

Evgeni Malkin (3+2) - Anze Kopitar (1+1) - Ryan Getzlaf (0+2) - William Karlsson (1+1) - Taylor Hall (2+4)
P.K. Subban (0+3) - John Carlson (1+8) - Morgan Rielly (0+5)

= 8+26 =34

Licon kahdeksikko

Brad Marchand (3+6) - Mark Scheifele (4+1) - Claude Giroux (1+2) - Eric Staal (1+1) - Nathan MacKinnon (3+3)
Victor Hedman (0+0) - Brent Burns (1+1) - Seth Jones (1+4)

= 14+17 =31

Tuossa mun ja Licon päivitettyä tilannetta, boldattuna ne, joilla pelit jatkuu. Virheet mahdollisia.Tuli ilmeisesti veikattua väärää hevosta Malkin/Crosby arvonnassa..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Boston Bruins menee jatkoon, sinä väität Tampan menevän. Panos 20e.

Nashville Predators menee jatkoon, sinä väität Winnipegin menevän. Panos 20e.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joe Pavelski ja Evander Kane tekevät toisella kierroksella enemmän pisteitä per peli kuin valitsemasi Jetsin, Predsin tai Knightsin kaksikko. Panos 20e.

(Lasketaan pejaajien ppg:t yhteen toisen kierroksen päättyessä, esim 0,9+0,75=1,65)
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Väitän että Boston Bruins menee jatkoon, sinä väität Tampan menevän. Panos 20e-50e.

Väitän että Pittsburgh Penguins menee jatkoon, sinä väität Washington Capitalsin menevän. Panos 20e-50e.

??
 

Nick Neim

Jäsen
Evgeni Kuznetsov (4+4=8)
Kuznetsovilta taidettiin muuten ottaa jokin syöttö pois, koska minä olin mennyt samaan halpaan aikaisemmin omissa päivityksissä. Kuzilla siis 4+3=7 tällä hetkellä, ja kokonaisuudessaan olen siis jo 12 pistettä perässä.

Malkininkin pelaaminen on epävarmaa, joten kovaa kiriä kyllä vaaditaan. Toki kaikki on mahdollista, mutta pahalta näyttää...

E: No mitähän helvettiä, kyllä siellä Kuznetsovilla on se 4+4=8 tällä hetkellä. Väärä hälytys näemmä, en tiedä sekoileeko tässä itse käyttäjä vai mikä.
 

Ralph

Jäsen
Kuznetsovilta taidettiin muuten ottaa jokin syöttö pois, koska minä olin mennyt samaan halpaan aikaisemmin omissa päivityksissä. Kuzilla siis 4+3=7 tällä hetkellä, ja kokonaisuudessaan olen siis jo 12 pistettä perässä.

E: No mitähän helvettiä, kyllä siellä Kuznetsovilla on se 4+4=8 tällä hetkellä. Väärä hälytys näemmä, en tiedä sekoileeko tässä itse käyttäjä vai mikä.

Minunkin muistiinpanoissa luki 4+3, mutta tarkistin ennen viestin kirjoittamista jokaisen tehot NHL.comista ja yllätyin itsekin, että Kuznetsovilla olikin tehot 4+4. Eli et sekoile yksin.
 

Knap

Jäsen
@Kultakarinkane n kanssa itä vs länsi maaleissa. Minulla itä, kultakarinkanella länsi. Tällä hetkellä tilanne minun hyväksi 163 - 92. Voin heittää aina päivitetyt tilastot tähän kierroksien välein. Voit toki itsekin tarkistaa jos mun luvut ei täsmää tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös