Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 148 410
  • 1 280

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Mä haluaisin haastaa neljä nopeinta Playoff 2018 pakkiparit -vetoon!

- Kukin pelaaja valitsee vuorotellen pakkiparin järjestyksessä 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1.
- Kun puolustaja on valittu, samasta joukkueesta ei saa enää valita toista puolustajaa.
- Voittaja on se, kenen pakkiparin yhteenlasketut tehopisteet ja plus-miinus-tilasto on suurin viimeisen finaalipelin jälkeen.
Esim. Klingberg (2+7=9, -2) - Karlsson (4+12=16, +3) = 26 pistettä
Tiebraker: 1. maalit, 2. syötöt, 3. plus-miinus-tilasto, 4. potti jakoon
- Panos 25€, eli voittaja saa 100 euroa

Who's bloody with me?

Mukaan tähän.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Jo perinteeksi muodostunut, kolmatta kertaa järjestettävä playofien kahdeksikkoveto minun ja Licon välillä on saanut alkunsa juuri pidetyssä varaustilaisuudessa. Panoksena jälleen kerran 35e. Tähän mennessä olen hävinnyt kaksi ensimmäistä kohtaamista, olisiko nyt vuoroni?
Tällaisiin kahdeksikkoihin päädyttiin:

LostHorizonin kahdeksikko

Filip Forsberg - Sidney Crosby - Auston Matthews - Ryan Getzlaf - Taylor Hall
Drew Doughty - John Carlson - Matt Dumba

Licon kahdeksikko

Brad Marchand - Mark Scheifele - Claude Giroux - Nathan MacKinnon - Patrick Kane
Victor Hedman - Brent Burns - Seth Jones

@Lico vahvistanee.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jo perinteeksi muodostunut, kolmatta kertaa järjestettävä playofien kahdeksikkoveto minun ja Licon välillä on saanut alkunsa juuri pidetyssä varaustilaisuudessa. Tällaisiin kahdeksikkoihin päädyttiin:

LostHorizonin kahdeksikko

Filip Forsberg - Sidney Crosby - Auston Matthews - Ryan Getzlaf - Taylor Hall
Drew Doughty - John Carlson - Matt Dumba

Licon kahdeksikko

Brad Marchand - Mark Scheifele - Claude Giroux - Nathan MacKinnon - Patrick Kane
Victor Hedman - Brent Burns - Seth Jones

@Lico vahvistanee.

Kaikki kondiksessa, ei tarvetta muutoksille.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Kai siellä Vegasilla olisi ollut joku pelaaja, joka tekisi enemmän pisteitä, kuin Kane?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä haluaisin haastaa neljä nopeinta Playoff 2018 pakkiparit -vetoon!

- Kukin pelaaja valitsee vuorotellen pakkiparin järjestyksessä 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1.
- Kun puolustaja on valittu, samasta joukkueesta ei saa enää valita toista puolustajaa.
- Voittaja on se, kenen pakkiparin yhteenlasketut tehopisteet ja plus-miinus-tilasto on suurin viimeisen finaalipelin jälkeen.
Esim. Klingberg (2+7=9, -2) - Karlsson (4+12=16, +3) = 26 pistettä
Tiebraker: 1. maalit, 2. syötöt, 3. plus-miinus-tilasto, 4. potti jakoon
- Panos 25€, eli voittaja saa 100 euroa

Who's bloody with me?

Inekses.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Muistutuksena vielä tämä, josta aiemmin mainitsin. Jos saadaan peli käyntiin tämän illan aikana, niin OK. Muutoin menee liian tiukalle aikataulun suhteen.

Löytyisikö tällaiseen kisaan kolmea kiinnostunutta palstalaista?

NHL Playoff Challenge 2018 - Google Sheets

Valitsemisen voisi aloittaa heti, kun pleijarijoukkueet ovat selvillä ja osallistujat kasassa. Valinnat tehdään YV-ketjussa ja kaikki valinnat pitää tietysti saada loppuun ennen pleijareiden alkua (ti-ke-yö) eli osallistuminen vaatii pienimuotoista läsnäoloa/tavoitettavuutta JA:ssa. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa ilmoitus tähän ketjuun tai YV:nä minulle ja kertokaa monentenako haluatte draftata (1./2./3./4., nopein saa haluamansa paikan jne. Itse draftaan sillä paikalla, mikä jää valitsematta).

@Lico n kanssa tosiaan runkosarjassa pelattiin tuo pelaajien tehopisteisiin perustuva O/U-veto, joka ratkesi YHDEN pelaajan YHTEEN pisteeseen eli Paul Stastnylle yksi piste lisää, olisi voitto muljahtanut Licon suuntaan! Tästä johtuen oli tietysti pakko saada revanssi pudotuspeleihin ja tällaisilla ukoilla lähdetään taistoon samalla panoksella (50€) kuin runkosarjassa.

PLAYOFFS Player Points O/U Romppanen vs. Lico - Google Sheets
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tämä pisti silmään?

Taustoitetaanpa sitten tilannetta.

Olen lähtenyt kahteen edelliseen kevääseen Patrick Kane suurimpana aisankannattajanani. Viime vuonna ykkösvaraus, kaksi vuotta sitten merkittävä palanen. Kaksi vuotta sitten Kane taisi olla ainoa hyökkäjä, joka pääsi ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, eli sinäänsä onnistui. Viime vuonna oli niin iso pettymys, että päätin Kanen olevan se joukkueeni akilleen kantapää, ja lupasin olla ottamatta häntä enää ikinä. Lico siihen vastasi 26.5.2017 seuraavasti: "Mä lupaan ottaa Kanen, vaikka ei pudotuspeleihin pääsisi. Tehään vaikka niin, että alotin jo nyt."

Lico oli sanojensamittainen mies ja lunasti lupauksensa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Muistutuksena vielä tämä, josta aiemmin mainitsin. Jos saadaan peli käyntiin tämän illan aikana, niin OK. Muutoin menee liian tiukalle aikataulun suhteen.



@Lico n kanssa tosiaan runkosarjassa pelattiin tuo pelaajien tehopisteisiin perustuva O/U-veto, joka ratkesi YHDEN pelaajan YHTEEN pisteeseen eli Paul Stastnylle yksi piste lisää, olisi voitto muljahtanut Licon suuntaan! Tästä johtuen oli tietysti pakko saada revanssi pudotuspeleihin ja tällaisilla ukoilla lähdetään taistoon samalla panoksella (50€) kuin runkosarjassa.

PLAYOFFS Player Points O/U Romppanen vs. Lico - Google Sheets

Homma kunnossa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuossa vielä lopulliset päivitetyt vedot mun osalta. Laittakeehan tilitietoja voittajat tulemaan (osa on jo laittanutkin), niin maksellaan pois.

Noiden lisäksi kahdessa erillisessä Stanley Cup-vedossa mukana, joista ensimmäisessä pidän tappiota kohtuu varmana, koska Oilersilla mukana... Tuoreemmassa painoksessa liputetaan Vegasin puolesta.
 

Liitteet

  • Vetoseurannat.pdf
    67,8 KB · kertaa luettu: 328

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Läntinen konferenssi 1. kierros:
Nashville Predators - Colorado Avalanche 4-1
Winnipeg Jets
- Minnesota Wild 4-0
Vegas Golden Knights - Los Angeles Kings 2-4
Anaheim Ducks - San Jose Sharks 3-4

Itäinen konferenssi 1. kierros:
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils 4-1
Boston Bruins
- Toronto Maple Leafs 4-3
Washington Capitals - Columbus Blue Jackets 2-4
Pittsburgh Penguins
- Philadelphia Flyers 4-2

Läntinen konferenssi 2. kierros:
Nashville Predators - Winnipeg Jets 4-3
San Jose Sharks
- Los Angeles Kings 4-3

Itäinen konferenssi 2. kierros:
Tampa Bay Lightning - Boston Bruins 2-4
Pittsburgh Penguins
- Columbus Blue Jackets 4-2

Lännen finaali:
Nashville Predators - San Jose Sharks 4-1

Idän finaali:
Boston Bruins - Pittsburgh Penguins 4-2

Stanley Cup-finaali:
Nashville Predators - Boston Bruins 4-2

Nashville voittaa Stanley Cupin.

Läntinen konferenssi 1. kierros:
Nashville Predators - Colorado Avalanche 4-1
Winnipeg Jets
- Minnesota Wild 4-2
Vegas Golden Knights
- Los Angeles Kings 4-3
Anaheim Ducks
- San Jose Sharks 4-2

Itäinen konferenssi 1. kierros:
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils 4-0
Boston Bruins - Toronto Maple Leafs 3-4
Washington Capitals - Columbus Blue Jackets 2-4
Pittsburgh Penguins
- Philadelphia Flyers 4-2

Läntinen konferenssi 2. kierros:
Nashville Predators - Winnipeg Jets 4-3
Vegas Golden Knights - Anaheim Ducks 2-4

Itäinen konferenssi 2. kierros:
Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs 4-3
Pittsburgh Penguins
- Columbus Blue Jackets 4-1

Lännen finaali:
Nashville Predators - Anaheim Ducks 4-2

Idän finaali:
Tampa Bay Lightning - Pittsburgh Penguins 3-4

Stanley Cup-finaali:
Nashville Predators - Pittsburgh Penguins 4-2

Nashville voittaa Stanley Cupin.


Bonuksena pikkuvaimo veikkasi pistepörssin menevän Malkinille ja Conn Smythen Forsbergille.

Läntinen konferenssi 1. kierros:
Nashville Predators - Colorado Avalanche 4-0
Winnipeg Jets
- Minnesota Wild 4-2
Vegas Golden Knights - Los Angeles Kings 2-4
Anaheim Ducks
- San Jose Sharks 4-1

Itäinen konferenssi 1. kierros:
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils 4-2
Boston Bruins - Toronto Maple Leafs 3-4
Washington Capitals - Columbus Blue Jackets 3-4
Pittsburgh Penguins
- Philadelphia Flyers 4-1

Läntinen konferenssi 2. kierros:
Nashville Predators - Winnipeg Jets 4-2
Los Angeles Kings - Anaheim Ducks 3-4

Itäinen konferenssi 2. kierros:
Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs 4-3
Pittsburgh Penguins
- Columbus Blue Jackets 4-1

Lännen finaali:
Nashville Predators - Anaheim Ducks 4-2

Idän finaali:
Tampa Bay Lightning - Pittsburgh Penguins 4-3

Stanley Cup-finaali:
Nashville Predators - Tampa Bay Lightning 4-2

Nashville voittaa Stanley Cupin.

Tuossa @Lico @pikkuvaimo ja @Vahamestari bracketit. Tarkistakaa vielä omanne ja sanokaa jos on joku virhe (varmistan kyllä viestistä virheen paikkansapitävyyden, eli ei onnistu voittajan vaihtaminen). Tämä sen takia, että kun muuttelin samaan muotoon bracketit, on saattanut tulla joku huolimattomuusvirhe tms.

Stanley Cup -voittajasta olitte kaikki samaa mieltä.
 
Viimeksi muokattu:

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Tarkistakaa vielä omanne ja sanokaa jos on joku virhe (varmistan kyllä viestistä virheen paikkansapitävyyden, eli ei onnistu voittajan vaihtaminen). Tämä sen takia, että kun muuttelin samaan muotoon bracketit, on saattanut tulla joku huolimattomuusvirhe tms.

Stanley Cup -voittajasta olitte kaikki samaa mieltä.

Kaikki muuten ok, mut Forsbergille ennustin Conn Smythen. Ja sekään ei liity itse vetoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pakkipari-vedon varaukset on tehty. Tässä kisailijoiden parit.

V-G-
Subban - Carlson

@H.J.Simpson
Hedman - Byfuglien

@Lico
Burns - Jones

@viikst
Doughty - Krug

@LostHorizon
Letang - Rielly

Tsemppiä kaikille ja paras veikkaus voittakoon!
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Vedon aloitusviesti.
Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa. Mun mielestä se on silloin Tampa. Jos Namestnikovia ei lasketa niin voittaja lienee silloin Toronto. Jos siis mennään NHL:n omien tilastojen mukaan. Namestnikov ei tosiaan enää Tampassa pelaa, mutta ehti tehdä 20 maalia. Muut saa päättää, itse olen jäävi tekemään päätöstä. En osannut kuvietella että yli 20 maalin mies myydään hyvästä joukkueesta, joten kuvittelin että tilastoissa olevat pelaajat on kaikki vielä joukkueessa mukana kärki tiimien osalta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Itse olen näissä aina ollut sitä mieltä, että NHL:n tilastot on helppoja luettavia. Millä joukkueella on eniten yli maalin miehiä joukkueessa, voittaa. Mun mielestä se on silloin Tampa. Jos Namestnikovia ei lasketa niin voittaja lienee silloin Toronto. Jos siis mennään NHL:n omien tilastojen mukaan. Namestnikov ei tosiaan enää Tampassa pelaa, mutta ehti tehdä 20 maalia. Muut saa päättää, itse olen jäävi tekemään päätöstä. En osannut kuvietella että yli 20 maalin mies myydään hyvästä joukkueesta, joten kuvittelin että tilastoissa olevat pelaajat on kaikki vielä joukkueessa mukana kärki tiimien osalta.

”Taisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.”

Näin olet itse kirjoittanut ja olet ollut vedon ylläpitäjänä ilmeisesti? Jos vedon ylläpitäjänä et ole tehnyt asioita tuon jälkeen selväksi tai ainakaan hakannut puuta pöytään suostumuksesi merkitsemiseksi, niin eikös se silloin mene aika selkeästi näin:

Voittaja on se käyttäjä, jonka valitsemalla joukkueella on eniten 20 maalin miehiä kauden lopussa joukkueessa. Namestnikov ei ole Tampassa, vaan Rangersissa.

Penguinsin valinnut käyttäjä voittaa ainakin näillä spekseillä. Mutta en minä tätä halua päättää.

EDIT: korjattu Penguins Toronton tilalle. Ajatuskatkos.
 

Gemondo

Jäsen
Lähteekö seuraavanlaiseen playoff-vetoon muutama tyyppi mukaan:
  • Yhteensä 4 osallistujaa
  • Jokainen valitsee 4 pelaajaa itselleen (2 hyökkääjää + 2 pakkia)
  • Yksi pelaaja jokaisesta joukkueesta
  • Lopuksi lasketaan joukkueen pistekeskiarvo/ottelu yhteen ja paras voittaa (tasatilanteessa enemmän otteluita pelanneet ovat edellä)
  • Panos 25€/osallistuja

(Vetoon mukaan lähtijöiltä vaaditaan historiaa täällä lyödyistä vedoista ja niiden maksamisesta)

Kysellään vielä että löytyisikö tähän neljättä osanottajaa?

Jos ei löydy, niin lähteekö @Lico & @V-G- mukaan jos mennään perinteisillä viisikoilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös