Bremberg#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Tampa Bay
Jaahas Lico veti edestä sitten sen jonka itse olisin sanonut. Noh ollaan sitten itse mukana joukkueilla Lightning & Kings
Jaahas Lico veti edestä sitten sen jonka itse olisin sanonut. Noh ollaan sitten itse mukana joukkueilla Lightning & Kings
Hahah mä arvasin!
Tampa on kyllä menossa finaaleihin, "helpompi" divisioona ja Capitals ei itää voita.
Defensefirst - Blackhawks & Capitals
Molkke - Ducks & Capitals
Jamoooh - Panthers & Blackhawks
Malkkinen - Ducks & Rangers
LostHorizon - Kings & Capitals
Lico - Blackhawks & Lightning
Bremberg#19 - Lightning & Kings
Potissa siis 350 euroa voittajalle, lisää mukaan porukkaa!
Köh 300€, koska itselle maksettavaa palkkiota en ainakaan itse laske mukaan.
Onko veto siis semmoinen, että jos jollakin menee oikein, maksavat kaikki muut tuolle voittajalle 50e?
Nyt tilanne on kääntynyt meikäläisen johdoksi 85-87 =)Nyt näyttäisi tilanne olevan 85-82.
Aika hyvin kurottu =)
Joe Thornton 63. 15+46=61Nyt tilanne on kääntynyt meikäläisen johdoksi 85-87 =)
Jumbo Joella ihan uskomaton putki menossa. Donskoi ei ole kovin pisteillä viime aikoina juhlinut, onneksi Thornton tekee useita pisteitä per peli tällä hetkellä ja on melkein saavuttanut ppg-tahdin..
Jack Eichel tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Connor McDavid. Ei pelirajoituksia. Panos 50e
Tarjoan sellaisia vetoja että ihmettelen jos suomipoikafanit ei lähde mukaan.
1. Minnesota Wild EI pääse pudotuspeleihin. Panos 50 €
Stamkos tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja. Max 3 vetoa ja ei samoja ehdokkaita. Panos 20€ väh. 60 peliä tai raukeaa.
Drouin tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi tulokas. 15€.
95 pisteen alle jää Bruins, siitä 50€. Sitten varmaan lähdet varmaan myöskin näihin kiinni -
Panthers pelaa pleijareissa tulevalla kaudella, 25 €
Pari erillistä vetoa tarjolle:
- Nashville Predators menee pleijareihin, panos 50e.
- Colorado Avalanche ei mene pleijareihin, panos 50e.
Mä voisin ottaa molemmat kiinni.
- Anaheim pääsee pleijareihin. Panos 50e
@Henkka
Mä voisin ottaa ton Anaheim-vedon kiinni. Eli minä väitän, että Ducks ei pääse pleijareihin. Done deal?
Näyttäisi lukevan tuossa viestissä.@Noppa10 Paljon olikaan se tarvittava ottelumäärä tuossa suomalaisten maalipörssissä?
Mä otan tän kiinni 30e panoksella20-50 € panoksilla tarjoan seuraavia väittämiä poffeihin:
Ducks etenee Hawksia pidemmälle
Molempien joukkueiden tippuessa samalla kierroksella, voitettujen otteluiden määrä ratkaisee voittajan. Jos nekin tasan, veto mitätöityy.
Mä otan tän kiinni 30e panoksella
20-50 € panoksilla tarjoan seuraavia väittämiä poffeihin:
ITÄ
Bolts etenee Capsia pidemmälle
Isles etenee Rangersia pidemmälle
Bruins etenee Pensiä pidemmälle
LÄNSI
Blues etenee Starsia pidemmälle
Ducks etenee Hawksia pidemmälle
Molempien joukkueiden tippuessa samalla kierroksella, voitettujen otteluiden määrä ratkaisee voittajan. Jos nekin tasan, veto mitätöityy.
Samalla voin lyödä jonkun uskaliaan Hawks-fanin kanssa seuraavanlaisen vedon: Väitän ettei Hawks etene toista kierrosta pidemmälle. Jos etenee saat 50 €, jos ei, saan 75 €.
Samalla voin lyödä jonkun uskaliaan Hawks-fanin kanssa seuraavanlaisen vedon: Väitän ettei Hawks etene toista kierrosta pidemmälle. Jos etenee saat 50 €, jos ei, saan 75 €.
Luotan omiin ja nappaan tän 30€Bruins etenee Pensiä pidemmälle