Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2015–2016

  • 130 232
  • 889

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Annanko rahat nyt jo? Itellä aika helvetin tyhmä olo tämän vedon suhteen. Liian punavalkoisten lasien läpi katsottu.

Haha, samaa mietin itsekin, että niistä Greenin suuruudenpäivistä on jo aikaa.

No eihän sitä koskaan tiedä ja ihmeellisempiäkin asioita on tapahtunut, joten odotellaan rauhassa kauden loppuun.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Teikäläisellä @vilpertti oli sattunut kämmi noissa pisteissä. Ensin oli ihan oikein sanottu eli meikäläisellä on vielä kuuden pisteen johto, mutta Thornton & Donskoi kaksikko on tosiaan kerännyt "vain" 74 pistettä, ei 76.
Taisi tosiaan olla meikäläiselle vähän turhan korkean tason matematiikkaa =)
 

Ralph

Jäsen
Päivitystä vaihteeksi pakkien maalipörssivetoon:

Henkka: Brent Burns, 19
JeiJeieL: Oliver Ekman-Larsson, 17
Lätkäturientti: Dustin Byfuglien, 15
Dragunov: Justin Faulk, 15
FutureHockey: Shea Weber, 15
Wilderness: Mark Giordano, 14
Hokipedia: Drew Doughty, 11
Śmierć: Aaron Ekblad, 11
Lättyä: Roman Josi, 11
teude: Erik Karlsson, 11
Ralph: Tyson Barrie, 10
Ck: John Klingberg, 10
Yattara: Kevin Shattenkirk, 10
Lumimies: Erik Johnson, 9
SimBLi: Kris Letang, 9
Arkunnaula: Sami Vatanen, 8
H.J.Simpson: Ryan McDonagh, 7
Abdel: Jake Muzzin, 7
adetti: John Carlson, 6
uhna: Victor Hedman, 6
Molkke: P.K Subban, 5
Ferris: Mike Green, 4
Veemel: Trevor Daley, 4
Henkka: Torey Krug, 3
Defensefirst: Nikita Zadorov, 0

Kolme parasta vedon ulkopuolelta:

Shayne Gostisbehere, 12
Brent Seabrook, 11
Dougie Hamilton, 9
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Artemi Panarin 57. 18+34=52
Marian Hossa 54. 10+18=28
Yht. 28+52=80

Chicagolla pelattu 59 ottelua

Joe Thornton 54. 12+36=48
Joonas Donskoi 49. 10+16=26
Yht. 22+52=74

San Josella pelattu 54 ottelua
Nyt näyttäisi tilanne olevan 85-82.

Aika hyvin kurottu =)

Vähän jos siis valotan mitä tarkoitin tuolla loukkaantumisten varaan laskemisella:

Thornton on ollut tosi varma 80 pelin mies. Kaveri on missannut alle kymmenen peliä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Yhteensä.

Hossa vaikkei nyt mikään erityisen loukkaantumisaltis ole, on kuitenkin missannut selvästi enemmän pelejä. Ja jos ei ole kentällä ei tee pisteitä.

Panarin on ollut yllättävän kestävä, ennakoin sellaista 50 pelin kautta ensimmäiseksi miesten liigan kaudeksi. KHL, kuten kaikki tiedämme, on vähän sellaista junnulätkää kuitenkin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Älkää vielä nuolasko. Mä luotan, että kevään mies Brian Gionta saa suonenvedon ja kuroo eron umpeen...
Tuo onkin se, mitä pelkään eniten juuri tällä hetkellä. Toivottavasti Thorntonin tahti jatkuu, ettei tässä käy köpelösti.
 
Jos nyt mietitään Minnesotan tilannetta, niin tarjoaisitko itse Mikelle jatkoja, minä en ehkä enää tarjoaisi.

Vaikea sanoa mutta voin tarjota sulle tällaisen vedon 20 euron panoksella: väitän, että Mikael Granlundin NHL-sopimuksen cap hit on kaudella 2017-18 suurempi kuin Joel Armian. Tämähän on sulle edullinen veto, jos mielestäsi "Armian neuvotteluasema alkaa olla yhtä hyvä tai jopa parempi kuin Granlundilla". Vai oliko kyse vain siitä, että porilaisen pitää viran puolesta hehkuttaa Ässien miestä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Kokeillaas lähtisikö kukaan samanlaiseen vetoon kuin tuo yllä oleva. Kerran tästä on ollut jo ainakin Avs-ketjun osalla pientä väittelyä, teen tästä itselleni vain mielenkiintoisemman tilanteen.

Minä väitän että MacKinnon tulee saamaan isomman sopimuksen (cap-hitin mukaan) kuin draftveli Barkov. Barkovin cap-hit on siis $5,9M AAV. Eli siis sopimuksen kokonaissummalla tai vuosimäärällä eikä bonuksilla ole merkitystä. Jos MacKinnon tulee saamaan saman cap-hitin kuin Barkov (eli tuo $5,9M), sinä voitat vedon ! Eli veto ei siis raukea missään tapauksessa. Panoksena 20€.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vaikea sanoa mutta voin tarjota sulle tällaisen vedon 20 euron panoksella: väitän, että Mikael Granlundin NHL-sopimuksen cap hit on kaudella 2017-18 suurempi kuin Joel Armian. Tämähän on sulle edullinen veto, jos mielestäsi "Armian neuvotteluasema alkaa olla yhtä hyvä tai jopa parempi kuin Granlundilla". Vai oliko kyse vain siitä, että porilaisen pitää viran puolesta hehkuttaa Ässien miestä.

En ole edelleenkään porilainen. Aika moni varmaan sanoisi, että olen ollut Armian kohdalla aika skeptinen, enkä suinkaan hehkuttava.

Nuo betsijonneilusi vaan jatkuvat...
 
Nuo betsijonneilusi vaan jatkuvat...

Vedon ehdottaminen on minusta kiva tapa testata, uskooko ihminen itse väitteeseensä. Sinä et näköjään tuohon Armia-lausuntoosi usko, kuten vähän epäilinkin. Se on toki aika paksua, että innokkaasti vetoa lyövä lyhyen matikan mies rupeaa huutelemaan jostain betsijonneilusta.

Koska kortteja ei kiinnosta, tarjoan samaa vetoa jollekin muulle. Kai tähän joku tarttuu.
 
Vedon ehdottaminen on minusta kiva tapa testata, uskooko ihminen itse väitteeseensä. Sinä et näköjään tuohon Armia-lausuntoosi usko, kuten vähän epäilinkin. Se on toki aika paksua, että innokkaasti vetoa lyövä lyhyen matikan mies rupeaa huutelemaan jostain betsijonneilusta.

Koska kortteja ei kiinnosta, tarjoan samaa vetoa jollekin muulle. Kai tähän joku tarttuu.

Kaikki eivät harrasta vedonlyöntiä. Vedonlyönnistä kieltäytyminen on jotain muuta kuin uskon puutetta suoraan. Tuollaiset viestit, joissa pyritään halventamaan toista ovat oksettavan ylimielisiä.
 
Kaikki eivät harrasta vedonlyöntiä.

Eivät niin. Nimimerkki MustatKortit sen sijaan harrastaa vedonlyöntiä hyvin aktiivisesti.

Tuollaiset viestit, joissa pyritään halventamaan toista ovat oksettavan ylimielisiä.

"Betsijonneksi" nimitteleminen ei sitten ilmeisesti ole mielestäsi sitä halventamista? Minusta sana betsijonne on aika selkeästi pejoratiivi.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tästä haluaisin kuulla lisää.
No se nimihän tulee jo ymmärtääkseni sanoista Kakaroiden Hoki Liiga.

NHL on tunnetusti Miesten Jääkiekkoa. NotWomens Hockey League.
SM-liiga on a-junnut. KHL on sitten A-junnujen mestaruuskisat.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eivät niin. Nimimerkki MustatKortit sen sijaan harrastaa vedonlyöntiä hyvin aktiivisesti..i.

Olen lyönyt tällä palstalla kolme vetoa, kaksi liigakiekosta pari, kolme vuotta sitten ja yhden vedon jenkkien presidentinvaaleista, tämä veto on vielä kesken.

Mä en taas vastaavasti ymmärrä tuota, että ehdottelet aika monesti jossain lievänkin erimielisyyden hetkellä, että asiasta pitää lyödä vetoa? Sano mitä sanot, mutta kyllä tuokin mielestäni on varsin erikoinen tapa toimia. Toimiiko näin myös ulkomaailmassa, kaverien ja ventovieraiden suhteen, vai vain tällä palstalla?

Meidän erimielisyytemme muuten ei taida kosketella Mikke Granlundin palkkaa tai Armiaa ylipäätään, vaan sitä, että kannattaako miehelle tarjota jatkopaperia Minnesotan toimesta? Mä olen aika varma, että Granlund saa vielä mahdollisuuden änärissä ja siksi asiasta ei ole järkeä lyödä vetoa, mutta sen sijaan näyttää siltä, että hänestä ei tulekaan sitä Wildin franchise-pelaajaa, joksi ainakin itse häntä optimistisesti toivoin.

Jos nyt haluat vedon lyödä, niin lyödään siitä, että jatkaako Wildissa tämän sopimuskauden jälkeen. Sehän oli ensimmäinen sinulle esittämäni kysymys, että tekisitkö itse jatkodiilin? Mä todennäköisesti en tekisi ja voin kyllä siitä sulle sen 20e vedon laittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään. Tähän saa ottaa osaa useampikin vedonlyöjä ja takaraja osallistumiselle on Playoffsien alku.
 
Viimeksi muokattu:

Molkke

Jäsen
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään.

Voisin messiin lähteä tähän vetoon. Veikkaukseni on Ducks ja Capitals. Onko veto vain meidän kahden vai tuleeko isompi porukka?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään.

Voisin messiin lähteä tähän vetoon. Veikkaukseni on Ducks ja Capitals. Onko veto vain meidän kahden vai tuleeko isompi porukka?

Hyvä idea tosiaan, eli tähän saa osallistua niin monta vedonlyöjää kuin löytyy, takaraja osallistumiselle saa toimia Playoffsien alku.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään. Tähän saa ottaa osaa useampikin vedonlyöjä ja takaraja osallistumiselle on Playoffsien alku.
Voisin lähtä mukaan, Panthers ja Blackhawks!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään. Tähän saa ottaa osaa useampikin vedonlyöjä ja takaraja osallistumiselle on Playoffsien alku.
Mukana kuin pukama. Ducks ja Rangers
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tarjoan vetoa jossa pitää arvata oikein Stanley Cup-finalistit, minä väitän että finaaleissa pelaa Blackhawks ja Capitals. Panos : 50€. Molemmat joukkueet täytyy siis saada oikein, jos kummallakaan ei molemmat osu veto mitätöidään. Tähän saa ottaa osaa useampikin vedonlyöjä ja takaraja osallistumiselle on Playoffsien alku.

Mukaan! Kings ja Capitals.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Stanley Cup-finalisti veto kerää näköjään mukavasti porukkaa, jos löytyy lisää osanottajia niin jatkakaa itse tätä listaa:
Defensefirst - Blackhawks & Capitals
Molkke - Ducks & Capitals
Jamoooh - Panthers & Blackhawks
Malkkinen - Ducks & Rangers
LostHorizon - Kings & Capitals
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Stanley Cup-finalisti veto kerää näköjään mukavasti porukkaa, jos löytyy lisää osanottajia niin jatkakaa itse tätä listaa:
Defensefirst - Blackhawks & Capitals
Molkke - Ducks & Capitals
Jamoooh - Panthers & Blackhawks
Malkkinen - Ducks & Rangers
LostHorizon - Kings & Capitals

Onko veto siis semmoinen, että jos jollakin menee oikein, maksavat kaikki muut tuolle voittajalle 50e?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös