Huomasin. Nyt oli kyllä äsken taas ihan sama ja ehkä vasta kolmannella yrittämällä pääsin sivulle.
Lisäksi tuolla joku on lainannut "minua", lainaus menee kyllä viestiini, mutta sisältö on ihan eri.
NHL:n maaliennätyksen metsästys
Lähtökohtaisesti olen myös sitä mieltä, että urheilu ja politiikka pitää erottaa toisistaan. Urheilu on lähtökohtaisesti ollut politiikan keppihevonen jostain Antiikin olympialaisista alkaen, joten hitusen voi olla vielä matkaa siihen että urheilu ja politiikka olisi erillään toisistaan.keskustelu.jatkoaika.com
Viimeksikin meni palsta sekaisin kun se venäläismielinen nimimerkki heivattiin ulos palstalta. Nyt heivattiin KHL-seuranta ja...
Lainaus korjattu.No toivottavasti kirjoittaja korjaa virheen, kuten häneltä pyysinkin. Jos ei niin kai te korjaatte. Pitäisi pystyä luottamaan siihen, että kun joku lainaa toista merkkiä niin se lainaus olisi oikealta henkilöltä. Toisten lainauksia en tarkistele, mutta omalla kohdallani tuo oli helppo tarkistaa kun en muistanut tuollaista kirjoittaneeni.
Kokeilitko vaihtaa editorin tilaa @Ramchester
Pystyykö yksityisviestejä poistamaan? Itse en ainakaan ole löytänyt sellaista kohtaa, joten siksi kyselen.
Onko muilla samaa... En saa liitettyä puhelimella (android) kopioitua linkkiä palstalle?
On. Liittäminen onnistuu, jos sen tekee nopeasti linkin kopioinnin jälkeen. Jos taas kirjoittaa vähänkin enemmän tekstiä ennen liittämistä, ei onnistu. Kuitenkin linkki on kopioituna edelleen puhelimen muistissa, sillä selaimen "kopioimasi linkki" vie juuri sinne. No, pitää kopioida se uusiksi, niin liittäminen onnistuu.
Tuo johtuu siitä että sinulla on ketjun lisäksi ketjun avaaja ignoressa. Käyttäjän ignore on osa palstasoftan vakio-ominaisuutta kun taas ketjuignore on lisäosan tarjoama ominaisuus. Nämä menevät tuossa vähän ristiin.Onko tämä bugi?
En näe ketjua lainkaan mutta kun pääsen itselleni salaiseen ketjuun niin eikös tuossa pitäisi olla "huomioi ketju" tai joku sellainen valikko?
Androidpädillä ja -puhelimella toimii samoin kuin PC:llä. Twitter linkki siellä keskellä juttua näyttää olevan, sekö siellä iheuttaa tökkimisen?Ketju ”Suomalainen liikennekäyttäytyminen” on rikki s. 429. Sinne pääsee kyllä lukemaan esim. viimeisimpiä viestejä, mutta siellä keskellä on jotain, mikä aiheuttaa virheilmoituksen riippumatta siitä, missä kohtaa sivua on ja poispääsy sivulta hiukan takkuaa. Ei ehdi ottamaan kuvankaappausta. Jos selaa sivua, keskellä on jotain tyhjää viestien tilalla. Ainakin iPhone 11 Safarilla bugaa.
Ehkä.Androidpädillä ja -puhelimella toimii samoin kuin PC:llä. Twitter linkki siellä keskellä juttua näyttää olevan, sekö siellä iheuttaa tökkimisen?
Safarilla on sama ongelma. Ilmaantui juurikin päivityksen jälkeen.En tiedä liittyykö yo. ^^ asiaan, mutta itselläni ei ainakaan enää (ainakaan) Twitter-upotukset toimi / näy. Näkyy linkki ja "tyhjää" sen itse upotuksen tilalla. Ongelma alkanut jossain vaiheessa eilisen aikana.
Selaimena testattu Chrome sekä Chromen johdannainen Vivaldi ja Android mobiililaite.
Sama täällä ja käytössä Android-puhelin.En tiedä liittyykö yo. ^^ asiaan, mutta itselläni ei ainakaan enää (ainakaan) Twitter-upotukset toimi / näy. Näkyy linkki ja "tyhjää" sen itse upotuksen tilalla. Ongelma alkanut jossain vaiheessa eilisen aikana.
Selaimena testattu Chrome sekä Chromen johdannainen Vivaldi ja Android mobiililaite.
Ongelma palannut, iPad safari ios16.1 ja chrome, sekä win11 ja chromeKiitos raportoinnista @Cloaca Maxima @vetti @Metukka
Tämä todennäköisesti korjautuu aika iisisti, suoritetaan pieni päivitys jossain kohtaa aamupäivää.