Itäinen pitkä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kai se pitää napsauttaa sauna päälle. Vanhat vastukset, kuumana maaliskuussa 2023.
Tänään otetaan saunahunajaa ja sauna lämpeää aamuun asti! Kaikki irti tästä ja huomenna unta pönttöön ja torstaitaina suoritetaan ryöstöjen ryöstö.Saunahunajat korkattu?
Älä puhu mitään siitä korkeasta mailasta. Olin silloin paikan päällä katsomassa, kun Rauman lahja Suomen jääkiekkoilulle Seppo Mäkelä meni hyväksymään tuon korkealla mailalla tehdyn maalin.Ei ole hetkeen tainnut kukaan puita lisätä pesään?
Noh, nyt on taas tuli pesässä ja lämpötila alkaa lähentyä 80 astetta.
Ja hei, 1994 kevään finaalit. Janecky, se oli saletisti korkea maila!
Voin kyllä uhrautua lohduttamaan Tuttonia sitten ensi viikolla Tapparan hävittyä seitsemännen ottelun.Aamulla kun lueskelin roskalehdistä urheilujuttuja, niin vastaan tuli Kahvaran Austinin tyttöystävän haastattelu jossa hän puhui tämän päivän pelistä näin:
Aamulla kun lueskelin roskalehdistä urheilujuttuja, niin vastaan tuli Kahvaran Austinin tyttöystävän haastattelu jossa hän puhui tämän päivän pelistä näin:
– KUN Tappara voittaa mestaruuden, minulla on muuta mietittävää enkä usko että oma tappioni silloin kummittelee mielessä. Tiistain tappio ei välttämättä ollut niin paha. Nyt Tappara saa seuraavan pelin kotiin Tampereelle ja voimme sitten pelin jälkeen aloittaa juhlat kaupungilla. Olen jo valmiiksi tosi innoissani niistä juhlista, Tutton hekumoi.
Kättä lippaan, oluet kylmään ja saunan lämmitykseen. Paineet näyttää olevan kovat, nyt nautitaan!
Tällä kertaa vähän tuntuu siltä, että sauna unohtui lämmittää kokonaan ja lyödään päälle vasta jälkijunassa.
Ei nämä säälipelit keppiä juuri koveta, mutta kyllä sekin siitä jäykistyy jahka puolivälieriin päästään ja kohdataan toivon mukaan Ilves.Onhan tää nyt ihan mahtavaa, että playoffeja pelataan ja kyllä yltiöoptimistina unelmoin että Ässät kaatuu ja sitten Ilves. Toivottavasti tulee jänniä ja hyviä matseja CAMA!