Pallokerhon otteet kaukalossa kaudella 2017–2018

  • 334 692
  • 2 836

Ralph

Jäsen
Omiin silmiini tuo näytti kyllä enemmän yhteentörmäykseltä(fyysisen pakin ollessa toinen osapuoli). Jos tuossa kohtaa olisi halunnut kunnolla niitata, niin vastustaja olisi lähtenyt lanssin kyydissä.
Joo, kunnon osumalla olisi Ilveksen mies (kuka ikinä olikaan) poistunut kaukalosta niskasuojalla varustettuna. Ja pelikielto ollut luokkaa 20+. Nyt selvinnee muutamalla pelillä. Ei kuitenkaan kohde loukkaantunut, eikös se vaikuta?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Odotan Kerholta isännän otteita tänään.
Jos Frimanin käsitys ajatelmastasi on tuo, niin minä en toivo enää kertaakaan Kerholta isännän otteita.

Frimanilla oli kaikki aika ja tila reagoida, ei tehnyt elettäkään, vaan vetäsi täysillä läpi ja oikein korosti vielä.
En ymmärrä jos joku edes kehtaa alkaa puolustelemaan tuota temppua.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Omiin silmiini tuo näytti kyllä enemmän yhteentörmäykseltä(fyysisen pakin ollessa toinen osapuoli). Jos tuossa kohtaa olisi halunnut kunnolla niitata, niin vastustaja olisi lähtenyt lanssin kyydissä.

Tuossahan tuo.

Ja aivan selvästi kohdistaa niitin jäässä liukuvan päähän. Aikaa olisi ollut vaikka kuinka välttää kontakti ja kiekkokin omalle pakille menossa. Tuota ei voi puolustella millään tavalla. Tilanne, josta on pakko tulla kakkua.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tuossahan tuo.

Ja aivan selvästi kohdistaa niitin jäässä liukuvan päähän. Aikaa olisi ollut vaikka kuinka välttää kontakti ja kiekkokin omalle pakille menossa. Tuota ei voi puolustella millään tavalla. Tilanne, josta on pakko tulla kakkua.

Voi olla värilaseja päällä, mutta mielestäni Friman pyrki tuossa ensimmäiseksi kiekkoon. Ilveksen jantteri sattui olemaan tiellä ja Friman yritti päästä ohi tai hätätilanteessa läpi. Ei tuosta vitullakaan saa tahallista vahingoittamisyritystä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi olla värilaseja päällä, mutta mielestäni Friman pyrki tuossa ensimmäiseksi kiekkoon. Ilveksen jantteri sattui olemaan tiellä ja Friman yritti päästä ohi tai hätätilanteessa läpi. Ei tuosta vitullakaan saa tahallista vahingoittamisyritystä.
Et ole tosissasi? Oikein ponnistaa päähän.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi olla värilaseja päällä, mutta mielestäni Friman pyrki tuossa ensimmäiseksi kiekkoon. Ilveksen jantteri sattui olemaan tiellä ja Friman yritti päästä ohi tai hätätilanteessa läpi. Ei tuosta vitullakaan saa tahallista vahingoittamisyritystä.
Samaa mieltä. Lähtee tavoittelemaan kiekkoa ja sitten osuukin Ilves pelaajaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Missä kohtaa se "ponnistaminen" näkyy? Saatan olla sokea, joten en väitä olevani oikeassa.
Jos et näe kuinka polvet lähtee suoristumaan juuri ennen osumaa ja kuinka kädet avittaa, niin en voi auttaa. Paikallinen optikkoliike voinee.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Et ole tosissasi? Oikein ponnistaa päähän.
Katsoin ensin samaa, mutta tuolta päätykamerasta kun katsoo niin ei kyllä ponnista. Tosin ei pyri välttämäänkään ja päähän osuu, mutta vetää kädet alas ennen osumaa ettei sentään kyynärpää edellä vedä. Joten itse odotan sellaista 3-5 pelin penalttia.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jos et näe kuinka polvet lähtee suoristumaan juuri ennen osumaa ja kuinka kädet avittaa, niin en voi auttaa. Paikallinen optikkoliike voinee.

Epäilen suuresti, mutta kai sitä pitää sitten käydä kysymässä Mäkelänkin mielipidettä tähän tilanteeseen.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katsoin ensin samaa, mutta tuolta päätykamerasta kun katsoo niin ei kyllä ponnista. Tosin ei pyri välttämäänkään ja päähän osuu, mutta vetää kädet alas ennen osumaa ettei sentään kyynärpää edellä vedä. Joten itse odotan sellaista 3-5 pelin penalttia.

Näinpä, kyllä tuo kontakti vaan päähän kohdistetaan ja siinä se varsinainen rike tapahtuu. Veikkalisin minäkin jotain 3 ja 5 pelin välliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Katsoin ensin samaa, mutta tuolta päätykamerasta kun katsoo niin ei kyllä ponnista. Tosin ei pyri välttämäänkään ja päähän osuu, mutta vetää kädet alas ennen osumaa ettei sentään kyynärpää edellä vedä. Joten itse odotan sellaista 3-5 pelin penalttia.
Kyllä tekee aivan perus niiauksen ennen osumaa. Noita näkee kentällä satoja vuodessa, kun haetaan voimaa ylös. Ei mun kokemuksella mitään epäselvää tilanteessa. Ei tarvi Frimanin kantaa enää minuuttiakaan oranssia nuttua niskassaan, jos minusta olisi kyse ja omaisin valtaa.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Jos et näe kuinka polvet lähtee suoristumaan juuri ennen osumaa ja kuinka kädet avittaa, niin en voi auttaa. Paikallinen optikkoliike voinee.
Toisesta kuvakulmasta ei ponnista, vaan vauhti pysähtyy osumasta. Linkki twitteriin Ei näytä tahalliselta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toisesta kuvakulmasta ei ponnista, vaan vauhti pysähtyy osumasta. Linkki twitteriin Ei näytä tahalliselta.
No kyllä tasan joka kuvakulmasta näen saman niiauksen ja ponnistuksen. Olen nyt katsonut varmaan sen 100 kertaa ja ei, en löydä teidän väittämäänne. Hartialinja selvästi putoaa ja nousee juuri ennen osumaa. Perus niiaus. TÖRKEÄ teko.

Mä olen noita joutunut arpoon kentällä vasta 17 kautta, näkee aika helposti kun kyseessä on törkeä, on jo selkäytimessä. Saatte toki nähdä asiat miten haluatte, mutta mulla olis lähtenyt isoista ovista ja välittömästi. Ja videoiden perusteella istuisi ja pitkään.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ylivoima oli hetkittäin jo paremman näköistä mutta ei sitä maalia saada sitten oikein tyhjiinkään. Palveen maalin jälkeen ote heltisi ihmeellisesti ja Ilves hallitsi peliä. Muutenkin mentiin tasaisissa merkeissä ja onneksi Larmi piti joukkueen voitossa kiinni. Kyllä tuo maalinteko ihmeen vaikeaa on mutta pääasia tietysti, ettei omiinkaan yhtään mennyt. Onneksi maalinteon ongelman kanssa ei olla yksin vaan maalimäärät ovat monella muullakin joukkueella melko pieniä.

Tuulola esiintyi ihan pirteästi ja pysyi järkähtömättömästi pystyssä, kun Ilveksen pelaaja tuli taklaamaan. Ei tuossa nyt muutenkaan sen suuremmin epäonnistujia ollut. Kaippa se maalintekokin tuosta pikkuhiljaa aukeaa, näin täytyy uskoa.

Tuo Frimanin tilanne meni hallissa täysin ohi ja mitä tuosta videosta nyt katsoo niin ei ainakaan tahalliseslta vaikuta. Vahinkotörmäys eikä todellakaan mikään päähän kohdistettu ja vielä ponnistettu osuma.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei tarvi Frimanin kantaa enää minuuttiakaan oranssia nuttua niskassaan, jos minusta olisi kyse ja omaisin valtaa.

Mitä nyt helvettiä. Ihan pirun erikoinen tilanne josta ei kukaan voi sanoa juuta tai jaata. Itse olen sitä mieltä, että jos olisi halunnut niitata niin jälki olisi pahempaa. Tilanne näyttää enemmän siltä että Friman yritti jotain toista ja sitten viime sekunnilla toista ja sitten tapahtui kahden yrityksen sekasikiö. Koska tuo tilanne ei näytä yhtään miltään, vaan erikoiselta törmäykseltä.

Hienoa jos näin kuitenkin pelaajaa mestaamassa. Tyypillistä sulta, ottaa yksi kanta, ylireagoi ja lisää kierroksia ja sitten siinä kannassa puusilmäinen pysyminen.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
No kyllä tasan joka kuvakulmasta näen saman niiauksen ja ponnistuksen. Olen nyt katsonut varmaan sen 100 kertaa ja ei, en löydä teidän väittämäänne. Hartialinja selvästi putoaa ja nousee juuri ennen osumaa. Perus niiaus. TÖRKEÄ teko.

Mä olen noita joutunut arpoon kentällä vasta 17 kautta, näkee aika helposti kun kyseessä on törkeä, on jo selkäytimessä. Saatte toki nähdä asiat miten haluatte, mutta mulla olis lähtenyt isoista ovista ja välittömästi. Ja videoiden perusteella istuisi ja pitkään.
Itse en oman vajaan 8v aikana arponut vaan vihelsin ne mitä varmaksi näin ja tätä en kyllä törkeäksi nyt lähtisi sanomaan. Itse en kyllä ponnistusta allekirjoita kun katsoo tuolta päätykamerasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Te voitte nähdä värilasien läpi mitä haluatte. Mun Kerho ei tarvitse tuollaisia pelaajia. Ei muuta kuin vetoamaan lisää minuun henkilönä, se kun Frimanin tempun muuksi muuttaa. Mun ei tarvitse henkilönä tuota temppua arvostaa ja saan tuomita sen juuri niin kuin näen ja haluan. Puolustelkaa Frimania vaan. Liiga tuomitsee kanssa ja sen kanssa me kaikki kuitenkin elämme.

Ja ei tilanteessa ei ole mitään erikoista, vaan täydellistä vastustajan kunnioittamattomuutta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
No kyllä tasan joka kuvakulmasta näen saman niiauksen ja ponnistuksen. Olen nyt katsonut varmaan sen 100 kertaa ja ei, en löydä teidän väittämäänne. Hartialinja selvästi putoaa ja nousee juuri ennen osumaa. Perus niiaus. TÖRKEÄ teko.

Mä olen noita joutunut arpoon kentällä vasta 17 kautta, näkee aika helposti kun kyseessä on törkeä, on jo selkäytimessä. Saatte toki nähdä asiat miten haluatte, mutta mulla olis lähtenyt isoista ovista ja välittömästi. Ja videoiden perusteella istuisi ja pitkään.

Siis Katso nyt. Friman osuu eka ja sitten tapahtuu ns. ponnistus. Vai mikä sellainen taklaus on jossa taklauksen jälkeen ponnistetaan? Eri asia olisi jos olisi ponnistamaan osunut. Mutta katso nyt tarkkaan tuo video. Osuu ja sitten suoritus ja omat jalat alta. Melkein näyttää enemmän siltä että Friman haluaa pois tilanteesta ettei raahaa kaverin päätä mukana.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis Katso nyt. Friman osuu eka ja sitten tapahtuu ns. ponnistus. Vai mikä sellainen taklaus on jossa taklauksen jälkeen ponnistetaan? Eri asia olisi jos olisi ponnistamaan osunut. Mutta katso nyt tarkkaan tuo video. Osuu ja sitten suoritus ja omat jalat alta. Melkein näyttää enemmän siltä että Friman haluaa pois tilanteesta ettei raahaa kaverin päätä mukana.
Mikä on sellainen taklaus missä pelaaja vetää itsensä ja hartiansa alas saadakseen voimaa jatkossa ylös? Niinpä niin, se näkyy selvästi hartialinjassa kuinka vetää pakettia alas, eikä tee sitä väistääkseen. Jos et näe, et näe. Hyvät värilasit jne. minä en moisia jaksa. Sen verran kauan on tullut Kerhoa seurattua, pelattua ja hallilla elettyä, että yhden pelaajan tyhmeedet ei sitä venettä kaada, joten ne voin tuomita täysimääräisesti. Tää asia on minun osalta loppuunkäsitelty.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mikä on sellainen taklaus missä pelaaja vetää itsensä ja hartiansa alas saadakseen voimaa jatkossa ylös? Niinpä niin, se näkyy selvästi hartialinjassa kuinka vetää pakettia alas, eikä tee sitä väistääkseen. Jos et näe, et näe. Hyvät värilasit jne. minä en moisia jaksa. Sen verran kauan on tullut Kerhoa seurattua, pelattua ja hallilla elettyä, että yhden pelaajan tyhmeedet ei sitä venettä kaada, joten ne voin tuomita täysimääräisesti. Tää asia on minun osalta loppuunkäsitelty.

Mutta mistä me tiedetään mitä Friman yritti. Selvästi taklaus asennossa, mutta ei se taklaa! Kyyryssä ja sitte osuu päähän ja sitten joku ihme suoristus. Jos olisi taklannut niin olisi tapahtunut taklaus. Ikään kuin olisi taklaamassa, mutta Ilveksen mies ei nouse ja sitten ei tee mitään ja tapahtuu jotain erikoista.

Vituttaa tuollainen "Friman ei mun Kerhoon mahdu". Ihan vitun erikoista kannattamista, mutta se on sellaista se.

Edit. Ja siis penalttia tulee luultavasti kun päähän osuu. Veikkaan kolmea.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Eihän Friman voi tosta mitään kakkua saada. Sailio selvis ilman mitään vaikka selkee hyppy oli tilanteessa ja tämä oli se Sailion eka sekoilu.

Liigan johto tällä hetkellä niin sekaisin taklausten ja pelikieltojen suhteen että Friman voi saada tästä mitä tahansa.
Onneksi liiga ei vielä faneille jaa kakkua vaikka palaute on tällä hetkellä rajua ja aiheesta.

E. Tuulola oli hyvä ja ehdottomasti saisi jatkaa kerhossa.

Ps. Friman saa mun kerhossa jatkaa!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ei tuossa ole minkään valtakunnan taklausliikettä. Toki voi syyttää siitä, että pelasi varomattomasti, mutta ennen törmäystä ja sen jälkeen tietyt reaktiot ovat luonnollisia.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Vituttaa tuollainen "Friman ei mun Kerhoon mahdu". Ihan vitun erikoista kannattamista, mutta se on sellaista se.
Todellakin vituttaa tollainen asenne. Ilmoitan heti Frimanin mahtuvan minun kerhoon. Lähtenyt ihan lapasesta tämä päähänkohdistuneiden taklausten metsästäminen ainakin jatkoajassa. Ei todellakaan mitään pelikieltoa Frimanille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös