Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Joo. Millä helvetin näytöillä Viitaluoma ja Lehtonen pelaavat ylivoimaa noin saatanan paljon?Mikä pirun idea on noissa ylivoimissa, kun joka kerta yli puolet ylivoimasta pelaa onneton 2 ylivoima
Joo. Millä helvetin näytöillä Viitaluoma ja Lehtonen pelaavat ylivoimaa noin saatanan paljon?Mikä pirun idea on noissa ylivoimissa, kun joka kerta yli puolet ylivoimasta pelaa onneton 2 ylivoima
Päästettiimpä Kärpät halvalla kuskin paikalle. Ja Larmille taas vaihteeksi se yksi helppo.
Vanhoilla näytöillä. Vuosikymmenen vaiheessa olis pissattu hunajaa tuon kaksikon pyörittäessä ylivoimaa. Tai no, pyöritti se Viitaluoma sitä silloinkin meillä...Joo. Millä helvetin näytöillä Viitaluoma ja Lehtonen pelaavat ylivoimaa noin saatanan paljon?
En tiedä.Joo. Millä helvetin näytöillä Viitaluoma ja Lehtonen pelaavat ylivoimaa noin saatanan paljon?
Mielestäni Palve ja Tuulola pelas vain varsinaisen peliajan tänään.Oliko muuten niin ettei Palve ollut jatkoilla ollenkaan jäällä?
Ottelun päätyttyä jällä kuitenkin oli.
Oliko muuten niin ettei Palve ollut jatkoilla ollenkaan jäällä?
Oliko muuten niin ettei Palve ollut jatkoilla ollenkaan jäällä?
perkele kun piti toi viitaluoman paska hommata.
No sen verran nyt kuitenkin pitää voida antaa posia, että Lahti oli tänään hyvä siinä Turusen ja Paajasen kanssa. Lisäksi Viitaluoma teki maskia tuohon Kainulaisen maaliin ja voitti myös sen aloituksen. Minä ymmärrän kritiikin johonkin asti, mutta ei nyt ihan kaikkea paskaa voi noidenkaan niskaan kaataa, kun siellä kuitenkin molemmat pelas tänään plussa pelin.Kyllä pari pojoa sarjajohtajalta vieraissa on kova juttu kovassa paikassa! Niemeläinen heitti uran ekan, Kuusisto uran eka piste ja uskallan väittää, että Kainulaisen ketsuppipullo poksahti (tai kai ne peluuttaa bambia silti). Nuoriso on kondiksessa, tosin konkarit edelleen sumussa. No hyvä että on reserviä kiristää vielä. Hiukan päälle minimitahti ja Ässät ottaa nokkaan, niin unelma elää.
En ole nähnyt tällä kaudella HPK:lta vielä yhtään huonoa peliä. Tiedän, että haasteita on ollut, mutta kyllä minulla on Pennaseen valtavan kova luotto. Kävin jokunen aika sitten teitä täällä kannustamassa, jotta toivo elää. Silloin pikkaisen minulle hymyilitte. Mukava, että nyt voitte hymyillä suosikkijoukkueenne hyville suorituksille. Mielenkiintoisia aikoja elätte. Urheilu on mukavaa!2,2 p/o taskussa tauon jälkeen ja seuraavaksi pari kotipeliä, sekä pisteautomaattimme Sport Vaasassa. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
No sen verran nyt kuitenkin pitää voida antaa posia, että Lahti oli tänään hyvä siinä Turusen ja Paajasen kanssa. Lisäksi Viitaluoma teki maskia tuohon Kainulaisen maaliin ja voitti myös sen aloituksen. Minä ymmärrän kritiikin johonkin asti, mutta ei nyt ihan kaikkea paskaa voi noidenkaan niskaan kaataa, kun siellä kuitenkin molemmat pelas tänään plussa pelin.
..perkele kun piti toi viitaluoman paska hommata.