Saattaa hyvin pitää paikkaansa tuokin.Itse olin näkevinäni, että roikotti kättänsä ja veikkailin olkapäävammaa.
Saattaa hyvin pitää paikkaansa tuokin.Itse olin näkevinäni, että roikotti kättänsä ja veikkailin olkapäävammaa.
Ensinnäkin, naisten jääkiekkoa ei tarvitsisi kenenkään seurata.Voisi Pendo seurata tuota Suomen naismaajoukkueen ylivoimaa. Siellä pelaajat liikkuvat ja haetaan variaatiota. Kerhon ainoa variaatio on se, mistä kohtaa Vesalainen laukoo. Ja sekin hyvin pienellä alueella. Edelleen pakko seisoskellä.
Pennanen kun mieltyy johonkin niin siitä ei helpolla päästä eroon - vai onko tuo Palven ylimielisyyttä? Vastustajat ovat oppineet lukemaan tuon yv-kuvion ja jotain muuta pitäisi keksiä. Siihen olisi pitänyt alusta asti ottaa mukasn Tuulola maalin edessä. Joko syöttö Eetulle tai Vesalaiselle.
Eli se on siis Palven jääräpäisyyttä, että hakee jatkuvasti sitä Vesalaista vaikka tuo kuvio osataan pelata pois. Harvemmin lähtee kiekko Tuulolalle.Toiseksi. Kerhon ykkösylivoimassahan on muutamaakin variaatiota; Vesalaiselle laukaisupaikkaan, Tuulolalle ohjuria maalin eteen, Lehtivuorelle kutipaikkaa siniviivalle ja nyt annettu myös laukauksen toivossa kiekkoa Paajaselle B-pisteiden väliin.
Toki Palve on kokoajan taikurina ja jos hänet saa pelattua pois, niin se on siinä.
Kyllähän edelleen tuo Palven ylivoima vaatisi Palven laukomaan itse.
Niemeläisellä ei varsinkaan tunnu pää pysyvän vauhdissa mukana. Ei oikein tiedä milloinkaan, mitä pitäisi tehdä. Tosin voi myös olla, ettei pelikirja / pelisysteemi edelleenkään tue tarpeeksi näitä puusilmäisempiä kavereita.Jeesus tuo Almari ja Niemeläinen on yössä..
Jeesus tuo Almari ja Niemeläinen on yössä..
Täysin valheellinen viesti. Ylläpito hereille.Tämän tappion myötä voidaan haudata Kerhon teoreettisetkin mahdollisuudet pudotuspeleistä.
Täysin valheellinen viesti. Ylläpito hereille.
Tästä on hyvä jatkaa.