Peli katsottuna vasta nyt ja VITTU!
PAPP!! PALVE!! HYI HELVETTI!
Oksettavaa selkäsuorana omissa, kun oma mies pistää limppua reppuun ja peli pleijareihin, mene vittu Mestikseen, mun puolesta, jos omissa tekee mieli vedellä selkä suorana, ensin häviää kamppailun laidassa ja sitten päästää sen saman jolle hävisi tekeen maalin, yök!
YV oli vaarallinen, vihdoin, kun se Somervuori ei ollut siellä kiekossa. Kapanen, saa laukoa! Ja jumalauta Pennanen mikä vitun kuvio toi PAPP on? Siellä ei kukaan tiedä ketä pitää ja aikaa ollut 58 matsia reenata, päätä nyt saatana, että pelataanko miestä vai aluetta, kerro mulle yks jengi joka on pärjännyt tollasella sekasikiöllä, EI OLE! Nyt noi pelleilyt hevon vittuun ja hyväjalkanen jengi roikkuun niissä vastustajissa kuin takiainen, mies miestä vastaan, nämä merkkausvirheet maksaneet sen kotiedun jo, voitasko nyt, vittu, lopettaa tää pelleily kun se ei toimi?
Siinä mun anti tästä pelistä, pahoitteluni jos joku suuttui.
Niin ja hyvä peli oli, ei siinä mitään. Hyvää lätkää, sapettaa silti.
PS. olipas aika nega viesti, vaikka kaudesta ihan posi fiiliksillä. Vituttaa vaan kun tossa jengissä olisi saumaa olla todellinen musta hevonen ja nyt se kustaan ihan itse, ei sillä että muut olisi parempia. Ja oikeasti PAPP on Pendon vastuulla, ei ole hyvä, se Jalonen vaati aika monta kautta tajutakseen, odotin enemmän Pennaselta.