Tässä seuraillut nuorten mm-kisoja ja tulin tänne jatkoaikaankin lukemaan juttuja, niin ihmettelin kun tänne oli joku kirjoittanut. Sitten katsoin ja perkele Kerholla ollut tänään peli. Vittu kun kiinnostaa niin paljon Kerhon touhu, että aivotkin haluaa unohtaa ko. Seuran. No kai se niin on, että kun peppu kipeenä on tarpeeksi usein niin ei sitä samaa halua kauheasti jatkaa.
Mutta vitun hyvin näemmä oli mennyt taas. Ennen minuutin täyttymistä peli ohi. Kai sitä pitää ittensäki ravistella ja myöntää totuus: paska jengi tuo on. Tämän vuoden pohjanoteeraus.
Ei muuta kuin takaisin jääkiekkoVIIIHTEEN pariin.
Mulla samat fiilikset. Alkukaudesta oli ihan hyvät odotukset kun seurajohto teki hyviä hankintoja loppukesästä ja oltiin uskottava jengi paperilla. Ja oli isot odotukset etenkin nuoriso-osastoa kohtaan (pakisto etenkin). Mä en lähtis johtoa heittään bussin alle, vaikka veskaosasto mietitytti jo silloin isosti.
Hallilla tullut käytyä ehkä 10 kertaa ja telkasta katsottu enemmän tai vähemmän loput peleistä.
Ikuinen HPK-sydän itkenyt verta kun kausi, jolloin piti ponnahtaa takaisin pinnalle, on ollut kusi-matin tasoinen floppaus. Hommat on menneet prinkkalaan niin totaalisesti, joka osa-alueella, että ei mitään rajaa. Manninen ja Paajanen ainoat valopilkut.
Tää homma ei ole ollut yhdestä miehestä kiinni, mutta kyllä niin on korvennut, että valmentajaa ei olla vaihdettu. Joo, en ole vienyt yhtäkään Havia pantsen kotiovelle, mutta silti sanon, että epäonnistunut mies olisi pitänyt vaihtaa jo marraskuussa. Meni syteen tai saveen. Ne puheet, että "ei ole varaa antaa kenkää" on mun mielestä aika bullshittiä - onko sitten varaa pitää kurssin kääntämiseen kykenemätön valmentaja ruorissa?
Osakemyyntiäkin pitäisi tehdä?
Jonain päivänä Kerho on taas huipulla, ihan varmasti. Nyt ollaan aallon pohjassa ja syvällä. Tämä kausi on menetetty, mutta se tuntuu erityisen pahalta, kun piti lähteä ihan eri suuntaan. Kusi-matin kaudella oli jotenkin ok että romahdettiin, kun oli oltu 7 vuotta välierissä putkeen saatana. Ja capo grúnn pelasi meillä. mies joka facebook profiilikuvassaan nousee alasti perse edellä puuhun.