Joo tietenkin jos homma lähtee käsistä eikä enää ole kivaa, mutta noin muuten miksi ihmeessä pitäisi "kasvaa aikuiseksi". Systeemi ei sitä vaadi eikä luontokaan käske niin tehdä, ainakaan meillä miehillä. Ainoa on se että moni muu tekee niin. Mulle se tarkoittaa että elämässä siirrytään tylsempään vaiheeseen. Eilenkin huomasin kun leffateatterissa jotkut pukutyypit pelasi sitä jotain peliä kuin mitkäkin pikkulapset. Olikohan se niille joku kerran kuukaudessa hetki kun voi päästää sisäisen pikkupoikansa irti. Nyt ei varttiin tarvitse elää sitä tylsää elämää ja yrittää olla aina niin asiallinen. Ruotsinlaivojen diskoissa mä kanssa usein katselen kun joku nörtti löysää kerrankin kravattia ja pistää joraten.
Tietenkin sovitut hommat pitää hoitaa, mutta mä en hirveästi halua niitä sopia kun se rajoittaa liikaa. Mä haluan nautiskella elämästä. Se kait se elämän tarkoituskin on. Mä varmaan masentuisin jos illasta toiseen joutuisin kuuntelemaan jotain naisen logiikkaa. Moni tietenkin suostuu siihen ja sen takia tässä iässä alkaa kaljakaverit olemaan aika vähissä.
Tietenkin sovitut hommat pitää hoitaa, mutta mä en hirveästi halua niitä sopia kun se rajoittaa liikaa. Mä haluan nautiskella elämästä. Se kait se elämän tarkoituskin on. Mä varmaan masentuisin jos illasta toiseen joutuisin kuuntelemaan jotain naisen logiikkaa. Moni tietenkin suostuu siihen ja sen takia tässä iässä alkaa kaljakaverit olemaan aika vähissä.