Lisäksi ilmeisesti yksityisviestejä ei voi poistaa?
Testasin juuri ja voi poistaa valitsemalla ja toiminnoista "Leave conversation". Kai ne sitten oikeasti häipyy...
Lisäksi ilmeisesti yksityisviestejä ei voi poistaa?
Testasin juuri ja voi poistaa valitsemalla ja toiminnoista "Leave conversation". Kai ne sitten oikeasti häipyy...
Vittu mä olin tänään Spede. Rekkasin ulos samantien. Sit aloin miettimään, että kukahan on ollut meikäläinen. Tunnustaako kukaan?
Tähän väliin vastauksena tosiaan tähän kohtaan, että jos eri osiot / tietyt sivut eivät toimi, vaatii tämä selaimen välimuistin tyhjentämisen. Valitettavasti tällä hetkellä emme meidän päässämme pysty tuohon asiaan vaikuttamaan.Tuohon linkkien toimimattomuuteen toimii lääkkeeksi kun poistaa muutaman edellisen päivän selaushistoriat ym. siihen liittyvät.
Tähän väliin vastauksena tosiaan tähän kohtaan, että jos eri osiot / tietyt sivut eivät toimi, vaatii tämä selaimen välimuistin tyhjentämisen. Valitettavasti tällä hetkellä emme meidän päässämme pysty tuohon asiaan vaikuttamaan.
Jos minuun viittaat, niin ihmettelen tietämäsiä sidoksia. Kerro mullekin, jos kommentti oli minulle. Minä olen kuitenkin yksi äänekkäimmistä vinkujista, mitä ainakin moderoinnin tasoon (heijastuu suoraan käyttäjäkokemukseen -> negatiivinen vaikutus noihin käyttäjäresursseihin -> negatiivinen vaikutus mainosrahoihin) tulee. Vasta-argumentit ovat olleet noita samoja "ei täällä ole pakko olla, jos omistavan tahon tyyli ei miellytä". Ihan vittuillakseni heitin saman pallon takaisin. Sama käyttäjäresurssi kyseessä, samat mainosrahat. Vai onko?En ihan täysin ole ymmärtänyt asennetta joka joillain nousee esille. Eli tämä "älkää vinkuko, tämä on ilmainen palsta". Toki ainakin yhden kommentoijan sidokset tiettyihin tahoihin on meikäläisellä tiedossa joten sitä en ihmettele. Muutamaa muuta kylläkin. Pari juttua häiritsee.
a) Tämä ei ole "ilmainen" palsta. Jokainen palstan käyttäjä on resurssi joka tuo rahaa mainosnäyttöjen kautta ja joka löytyy taulukoista silloin kun mainoksia myydään. Eli kuten Googlelle ja vastaaville, maksamme tiedolla ja käytöllä.
Täysin sama juttu itselläni. Vapaan keskustelun alueelle ei pääse, sen sijaan sen "takana" oleviin Kierrätyskeskukseen yms. pääsee kyllä. Ja kaikkialle muualle. Chromesta tyhjennelty jatkoaikaan liittyvät cookiet ja muut.En vieläkään pääse suoraan vapaa keskustelu alueelle vaikka tyhjensin chromesta cachen ja cookiesit tällä ohjeella: Clear Cache & Cookies for specific website in Chrome, Firefox
Mitä vielä pitäisi omassa päässä tehdä että tämä palsta alkaisi toimimaan? @Ylläpito
En vieläkään pääse suoraan vapaa keskustelu alueelle vaikka tyhjensin chromesta cachen ja cookiesit tällä ohjeella: Clear Cache & Cookies for specific website in Chrome, Firefox
Mitä vielä pitäisi omassa päässä tehdä että tämä palsta alkaisi toimimaan? @Ylläpito
En vieläkään pääse suoraan vapaa keskustelu alueelle vaikka tyhjensin chromesta cachen ja cookiesit tällä ohjeella: Clear Cache & Cookies for specific website in Chrome, Firefox
Nuo redirectit tallentuu Chromessa aika syvälle ja pitkäksi aikaa. Ne voi tyhjentää menemällä osoitteeseen chrome://net-internals/ ja painamalla oikean yläkulman pienen nuolen alta avautuvaa "Clear cache"-kohtaa.
Nuo redirectit tallentuu Chromessa aika syvälle ja pitkäksi aikaa. Ne voi tyhjentää menemällä osoitteeseen chrome://net-internals/ ja painamalla oikean yläkulman pienen nuolen alta avautuvaa "Clear cache"-kohtaa.