Palautteet ja bugit palstasta

  • 232 591
  • 1 803

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Ylläpito Vetäkää nyt jumalauta tää palsta alas.

Vai oonko mä nyt jossain joukkotrollauksessa mukana, ja tänään onkin oikeasti 1.4.?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Minäkään en pääse katsomaan aiempia viestejäni. Palsta tökkii koko ajan edelleenkin, välillä heittää ulos, mutta sisäänkirjautuessani olen luojan kiitos esiintynyt toistaiseksi vain omalla nimimerkilläni.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
En pääse lukemaan Liiga palstaa ollenkaan. Liiga-kohdasta kun painaa, lataa vaan keskustelun etusivun aina uudestaan.

Muilla samaa ongelmaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minäkään en pääse katsomaan aiempia viestejäni. Palsta tökkii koko ajan edelleenkin, välillä heittää ulos, mutta sisäänkirjautuessani olen luojan kiitos esiintynyt toistaiseksi vain omalla nimimerkilläni.
Mulla haulla löytyi 9 ekaa viestiä jostain vuodelta 2001, kun kokeilin hakea viestihistoriaani. Ei mitään muuta.

Edit: Nyt yksi viesti 2001-vuodelta ja sitten nää mitä oon kirjoittanut tähän ketjuun tänään.
 

Ralph

Jäsen
En pääse lukemaan Liiga palstaa ollenkaan. Liiga-kohdasta kun painaa, lataa vaan keskustelun etusivun aina uudestaan.

Muilla samaa ongelmaa?
Minä pääsen Liiga-osioon, mutta NHL-osioon yrittäessä heittää etusivulle.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Minä pääsen Liiga-osioon, mutta NHL-osioon yrittäessä heittää etusivulle.
Sama homma.

Aika mielenkiintoista on, että palsta on kuitenkin ylhäällä vaikka näin pahoja ongelmia edelleen on. Ja tarkoitan nimenomaan näitä tietosuojajuttuja, enkä sitä ettei NHL-osioon pääse.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
@Ylläpito uskoo löytäneensä viat. Kyllä nyt huojentaa mieltä. Samaan aikaan edelleen jengi kirjoittelee toisten profiileilla.

Tiedotteessa sentään mainitaan tuo viestien kirjoittelu muiden profiileilla, eli Ylläpitokin on huomannut sen olevan mahdollista. Ei kuitenkaan kehdattu kertoa, että toisten profiilien tietoja on myös päästy näkemään ja muuttelemaan. No ehkä se unohtuu jos ette vaan myönnä.
 
Viimeksi muokattu:

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Taitaa olla jotain serverioikoteitä rikki ja jokaiselta puuttuu omat suosikkialueensa. Mulla ei ole Liigaa, Tapparaa eikä Vapaata keskustelua. Tähän ketjuun on päässyt koko päivän URL:illa.

Mutta tosiaan, onhan tämä legendaarista puppelointia, kun vieläkään homma ei oo kunnossa. Jos korjaaminen on mahdotonta niin mitäpä jos palattaisiin sunnuntaiaamupäivään? Otitte varmasti varmuuskopiot kaikesta ennen kuin lähditte tekemään mitään riskialtista. Mentäisiin vanhoilla kuvioilla tämä kausi ja katseltaisiin päivityksiä kesällä.
 

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kuka olet oikeasti? Hyvää kamaa kyllä.
Oikea nimimerkkini on @MVP8 , eikä siis ole aikomuksia häröillä jöhniksen nimellä. Piti vain kokeilla pystyykö tällä tunnuksella kirjoittamaan tänne ja näköjään pystyy, toisin kuin @Ylläpito väitti.
Ja tosiaan en pysty kirjautumaan ulos, ja läppärillä kun yritin päästä sisään oikealla tunnuksellani niin ei onnistunut. Pitäisikö itkeä vai nauraa? En tiedä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Sivut ylhäällä vaikka joku voi olla sisällä toisen tunnuksilla?

Nyt ei voi sanoa enää vahingoksi, on jo tahallista. Mutta vittujako tietosuojasta.
 

Barney

Jäsen
Oikea nimimerkkini on @MVP8 , eikä siis ole aikomuksia häröillä jöhniksen nimellä. Piti vain kokeilla pystyykö tällä tunnuksella kirjoittamaan tänne ja näköjään pystyy, toisin kuin @Ylläpito väitti.
Ja tosiaan en pysty kirjautumaan ulos, ja läppärillä kun yritin päästä sisään oikealla tunnuksellani niin ei onnistunut. Pitäisikö itkeä vai nauraa? En tiedä.
Voi olla, että bannivasara heiluu tuplanickistä ennen kuin ehdit kirjautumaan sillä oikealla tunnuksellasi sisään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu mä olin tänään Spede. Rekkasin ulos samantien. Sit aloin miettimään, että kukahan on ollut meikäläinen. Tunnustaako kukaan?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sivut ylhäällä vaikka joku voi olla sisällä toisen tunnuksilla?

Nyt ei voi sanoa enää vahingoksi, on jo tahallista. Mutta vittujako tietosuojasta.
Reilun vuorokauden jo ollut tilanne päällä, niin mitäpä se muutama tunti lisää siinä enää tuntuu. (Ensimmäinen viesti aiheesta tullut tähän ketjuun eilen ennen viittä.)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hyvää tohelointia. Mulla on aina poikkeuksetta ollut hyvää sanottavaa palstan ylläpidosta, mutta nyt vedettiin kaikki alas.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ps. Kiitos sinulle, joka kävit vaihtamassa sähköpostikseni käyttäjäni nimen. Vai onko tämä joku yleinen juttu, että näin kaikilla?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joopa joo, olin näköjään kirjautuneena väärällä käyttäjätilillä. Onneksi uudelleen sisäänkirjautuminen auttoi.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ps. Kiitos sinulle, joka kävit vaihtamassa sähköpostikseni käyttäjäni nimen. Vai onko tämä joku yleinen juttu, että näin kaikilla?
No nyt kuulostaa pelottavalta, eihän sähköpostia pitäisi pystyä vaihtamaan tietämättä salasanaa, vaikka olisikin kirjautuneena sisään?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No nyt kuulostaa pelottavalta, eihän sähköpostia pitäisi pystyä vaihtamaan tietämättä salasanaa, vaikka olisikin kirjautuneena sisään?

Mulla oli tossa sähköpostiosoitteen kohdalla lico ja herjasi ”anna toimiva osoite”. Ajattelin tuon olevan mahdollista vain noin muuttamalla, mutta nyt kun noin muotoilit, niin oishan se ihmeellistä.

Mä en tiedä onko tossa aina ollut toi lico, koska mulla on jatkuva sisäänkirjautuminen päällä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Vintsukka

Ilmeisesti sähköpostin kohdalla oli lico, koska puhelimeni muistaa tunnukseni ja olen sillä kirjautunut. Vaihdoin siihen tilalle sähköpostin, kirjauduin ulos, niin huomasin puhelimeni haluavan kirjautua maililla eikä käyttäjätunnuksella.

Väärä hälytys.
 

Ylläpito

Administrator
Pari nopeaa vastausta. Palataan myöhemmin laajemmin.

Kirjoittamianne viestejä ette haku-toiminnolla kaikkia löydä, koska koko hakuindeksi rakentuu uudelleen kaiken säädön jälkeen - ja se ottaa aikaa näillä kokonaisviestimäärillä.

Salasanan vaihdon kanssa epäonnistuneet, voisitteko hieman tarkemmin kertoa missä kohdin se ei toimi?
 

Knap

Jäsen
Kenenkään käyttäjälle en tänään joutunut, ehkä jopa yllättäen, toivottavasti sama pätenyt myös toiseen suuntaan, eikä kukaan ole minun käyttäjälläkään ollut kirjautuneena. Jos olet, niin kerro, ihan vain mielenkiinnosta, ei oltu mitään tietoja ainakaan muokattu minulta, joten hyvin olet käyttänyt. Eniten pelottaa kuitenkin se, että jos käyttäjätunnuksettomatkin ovat voineet päästä kenen tahansa käyttäjälle. Onkohan Ylläpidon käyttäjällekkin voinut päästä joku Jorma 56v Lappeenrannasta?

Harmi kun omaa viestihistoriaani en nää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hyvin menee systeemit taas. Palsta lagii ja tökkii niin perkeleesti ja viestihistoriaa ei voi nähdä.

ps: yritin vastata:
Virheilmoitus:
Sinun pitää kirjautua tehdäksesi tämän.
Kirjaudu/liity jäseneksi

Lopun alkua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös