Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.
Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.
Et. Ensin luulin, että aiheutuu vain läppäri + touchpad kombolla mutta äsken sama tapahtui pöytäkoneella ja hiirellä.
Terve. Millä laitteilla & selaimilla tätä esiintyy? Viestiketjujen selaamisessa vai lukemisessa? Onko käytössä jotain mainosblokkereita?
Ja jos ei mainosblokkereita, niin screenshot sivulla olevasta mainoksesta on myös apua.
T. Ylläpito
Onko yksittäiselle sivulle mahdollista saada jotain "scroll lockia" tai vastaavaa? Minä en pysty selailemaan Jatkoajan sivustoilla tuolla hiiren rullalla. Ei mene ylös eikä alas, mutta muilla sivustoilla ihan samaa selainta käyttäen tuo toimii ihan normaalisti. Mitähän helvettiä mä olen painanut?
Vaikuttaa ongelma kadonneen tuon myötä, tosin se esiintyi minulla muutenkin aika satunnaisesti.chrome://flags/#smooth-scrolling tämän ominaisuuden poistaminen käytöstä saattaa auttaa asiaan. Kertokaa jos auttaa. Tämä muuttaa scrollausta vähän epämukavammaksi käyttää joten varsinainen korjaus tämä ei ole.
Olikohan se niin että mikäli ei laita otsikkoa postaukseen tulee tuollainen virheilmoitus?Vai teenkö mää vaan ite jotain väärin?
Olikohan se niin että mikäli ei laita otsikkoa postaukseen tulee tuollainen virheilmoitus?
Onkos serverillä vikaa, kun päävalikot aukeaa jouhevasti, mutta queryt ei tunnut menevän perille, kun yrittää viestiketjuja availla.
Miten vaikeaa on saada yksi alue Mestis-alueelle? Ei näy Ketterän omaa osiota vieläkään, vaikka nousu on ollut tiedossa jo useita päiviä.
Jos suljet ilmoituksen oikean ylänurkan ruksista, niin se ei sen jälkeen näy sinulle ollenkaan. Jos kirjaudut ulos palstalta, ilmoitus näkyy taas siihen asti, kunnes kirjaudut sisään. Näkyy varmaankin silloinkin, jos vaihdat selaimesi "incognito" tilaan, tai millä nimellä tuo ominaisuus nyt milläkin selaimella tunnetaan.Minulla hävisi jonnekin moderaattorien uusi ilmoitus. Ilmoitus 19.6. näkyy. Oliko uudempi ilmoitus vain harhaa, palstan bugi vai moderaattorien hätiköity päätös?
Kiitos. Tämä selvensi asiaa. Ei ollut ainakaan harhaa tai bugi.Jos suljet ilmoituksen oikean ylänurkan ruksista, niin se ei sen jälkeen näy sinulle ollenkaan. Jos kirjaudut ulos palstalta, ilmoitus näkyy taas siihen asti, kunnes kirjaudut sisään. Näkyy varmaankin silloinkin, jos vaihdat selaimesi "incognito" tilaan, tai millä nimellä tuo ominaisuus nyt milläkin selaimella tunnetaan.
Sehän kävi kätevästi, kun asensin Chromeen Stylish plug-inin ja latasin dark themen. Tarkoititko muuta selainta siis.hei
voisko joku tehdä stylish ohjelmalla (chrome plugari) jonkun dark theme tälle palstalle?
kiitos
Sehän kävi kätevästi, kun asensin Chromeen Stylish plug-inin ja latasin dark themen. Tarkoititko muuta selainta siis.
Error 503 Service Unavailable