Palautteet ja bugit palstasta

  • 230 972
  • 1 803

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable

Guru Meditation:
XID: 540716581

Varnish cache server

Ei pysty muokkaa viestiä eikä lähettämään uusia otteluketjuun. Mikä mättää?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei toimi luurilla mitkään uutiset tai artikkelit. Näkyy vaan milloin mikäkin snapchat tms. mainos ylälaidassa ja hieman uutisen yläreunaa, mutta alaspäin ei voi rullata.
 

Ralph

Jäsen
Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.

Et. Ensin luulin, että aiheutuu vain läppäri + touchpad kombolla mutta äsken sama tapahtui pöytäkoneella ja hiirellä.
 

Ylläpito

Administrator
Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.

Et. Ensin luulin, että aiheutuu vain läppäri + touchpad kombolla mutta äsken sama tapahtui pöytäkoneella ja hiirellä.

Terve. Millä laitteilla & selaimilla tätä esiintyy? Viestiketjujen selaamisessa vai lukemisessa? Onko käytössä jotain mainosblokkereita?

Ja jos ei mainosblokkereita, niin screenshot sivulla olevasta mainoksesta on myös apua.

T. Ylläpito
 
Viimeksi muokattu:

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Terve. Millä laitteilla & selaimilla tätä esiintyy? Viestiketjujen selaamisessa vai lukemisessa? Onko käytössä jotain mainosblokkereita?

Ja jos ei mainosblokkereita, niin screenshot sivulla olevasta mainoksesta on myös apua.

T. Ylläpito

Blokkerilla ja uusin chrome molemmissa koneissa, pöytäkoneena itse koottu ja läppärinä Asuksen UX303UB. Tapahtuu silloin tällöin, yleensä kun poistuu sivulta ja tulee takaisin niin taas toimii.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama havaittu täälläkin. Olin jo menossa tyhmien kysymysten ketjuun, kun ajattelin että voi olla vain tästä koneenromusta kyse. Chrome selaimena, muissa välilehdissä rulla toimii ja korjautuu Jatkoaikaankin, kun avaa uuden välilehden. Ja mitään mainosblokkereita ei ole käytössä.

Tarkennan sen verran, että minulla tuo ongelma ei esiinny mitenkään jatkuvasti. Mutta kuitenkin tässä lähiaikoina olen havainnut sen useamman kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
11.03.2017 kirjoittelin tuonne Kierrätyskeskukseen seuraavaa:

Onko yksittäiselle sivulle mahdollista saada jotain "scroll lockia" tai vastaavaa? Minä en pysty selailemaan Jatkoajan sivustoilla tuolla hiiren rullalla. Ei mene ylös eikä alas, mutta muilla sivustoilla ihan samaa selainta käyttäen tuo toimii ihan normaalisti. Mitähän helvettiä mä olen painanut?

Eli samaa kuin ylläolevat. Aina silloin tällöin tekee, kuten taas esimerkiksi nyt. Pöytäkone, Chrome selaimena ja blokkeri käytössä. Tosiaan sivun sulkemalla "palautuu" taas normaaliksi, kun uudestaan tulee foorumille.
 

Ylläpito

Administrator
Kyseessä saattaa olla Chromen bugi. Löysin keskusteluja Chromen kehittäjien postituslistalla joissa on keskusteltu kyseisestä ongelmasta.

chrome://flags/#smooth-scrolling tämän ominaisuuden poistaminen käytöstä saattaa auttaa asiaan. Kertokaa jos auttaa. Tämä muuttaa scrollausta vähän epämukavammaksi käyttää joten varsinainen korjaus tämä ei ole.

- Ylläpito, Mikko
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
chrome://flags/#smooth-scrolling tämän ominaisuuden poistaminen käytöstä saattaa auttaa asiaan. Kertokaa jos auttaa. Tämä muuttaa scrollausta vähän epämukavammaksi käyttää joten varsinainen korjaus tämä ei ole.
Vaikuttaa ongelma kadonneen tuon myötä, tosin se esiintyi minulla muutenkin aika satunnaisesti.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Jep, yksityisviestin lähettäminen yhdelle, tai useammalle käyttäjälle tarjoaa vain saman virheilmoituksen kuin muillakin ollut tässä ketjussa:

Virheilmoitus:
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable

Guru Meditation:
XID: 1807315866

Varnish cache server

Vai teenkö mää vaan ite jotain väärin? Vastata kyllä pystyy toisen käyttäjän yksityisviestiin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Olikohan se niin että mikäli ei laita otsikkoa postaukseen tulee tuollainen virheilmoitus?

Kokeilin tuota, mutta saman errorin lyö ruutuun. Mystistä, koska aikaisemmin olen kyllä pystynyt yv:llä viestejä lähettämään ja ei ongelmaa kaikilla ole, kun juuri ennen omaa yritystäni sain toiselta käyttäjältä viestin läpi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onkos serverillä vikaa, kun päävalikot aukeaa jouhevasti, mutta queryt ei tunnut menevän perille, kun yrittää viestiketjuja availla.
Esim. allekirjoittaneella tökkii kovasti YLE:n ketju, mutta feministi ketju aukesi samaan aikaan sekunneissa.
Tätä on nyt tapahtunut eri puolilla servereitä useampaan kertaan, että jotkin ketjut aukeaa välittömästi kuten pitää ja toiset jäävät junnaamaan.
Suosittelisin tarkastamaan kovalevyjen ja koneiden tilan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Miten vaikeaa on saada yksi alue Mestis-alueelle? Ei näy Ketterän omaa osiota vieläkään, vaikka nousu on ollut tiedossa jo useita päiviä.
 

Ylläpito

Administrator
Miten vaikeaa on saada yksi alue Mestis-alueelle? Ei näy Ketterän omaa osiota vieläkään, vaikka nousu on ollut tiedossa jo useita päiviä.

Modeilla meni muutama päivä saada keskustelut niputettua Mestiksen alle, mutta nyt on kaikki kunnossa ja päästään yhdessä seuraamaan Ketterän Mestis-taivalta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minulla hävisi jonnekin moderaattorien uusi ilmoitus. Ilmoitus 19.6. näkyy. Oliko uudempi ilmoitus vain harhaa, palstan bugi vai moderaattorien hätiköity päätös?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla hävisi jonnekin moderaattorien uusi ilmoitus. Ilmoitus 19.6. näkyy. Oliko uudempi ilmoitus vain harhaa, palstan bugi vai moderaattorien hätiköity päätös?
Jos suljet ilmoituksen oikean ylänurkan ruksista, niin se ei sen jälkeen näy sinulle ollenkaan. Jos kirjaudut ulos palstalta, ilmoitus näkyy taas siihen asti, kunnes kirjaudut sisään. Näkyy varmaankin silloinkin, jos vaihdat selaimesi "incognito" tilaan, tai millä nimellä tuo ominaisuus nyt milläkin selaimella tunnetaan.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jos suljet ilmoituksen oikean ylänurkan ruksista, niin se ei sen jälkeen näy sinulle ollenkaan. Jos kirjaudut ulos palstalta, ilmoitus näkyy taas siihen asti, kunnes kirjaudut sisään. Näkyy varmaankin silloinkin, jos vaihdat selaimesi "incognito" tilaan, tai millä nimellä tuo ominaisuus nyt milläkin selaimella tunnetaan.
Kiitos. Tämä selvensi asiaa. Ei ollut ainakaan harhaa tai bugi.
 

Mr Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Iisalmen Peli-Karhut, KuPS , PK-37
hei

voisko joku tehdä stylish ohjelmalla (chrome plugari) jonkun dark theme tälle palstalle?

kiitos
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
hei

voisko joku tehdä stylish ohjelmalla (chrome plugari) jonkun dark theme tälle palstalle?

kiitos
Sehän kävi kätevästi, kun asensin Chromeen Stylish plug-inin ja latasin dark themen. Tarkoititko muuta selainta siis.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tähtien sota Disneylle ketjuun ei saa viästiä kirjotettua.

Herjaa:
Virheilmoitus:
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable

Guru Meditation:
XID: 1300424192

***

Kuitenkin testiosastolle saa, samoin tähän Vapaan etusivun eduskuntapuolueketjuun saa.

Koitettu Opera, Firefox, Chrome
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös