Itse olen sitä mieltä, että esim. Pisto on ihan kelpo pakki, mies van tarvitsee rinnalleen toisen luotettavan ukon. Philipp menee pahasti hukkaan tällä hetkellä, kun mies ei tiedä mitä kentällä milloinkin pitäisi tehdä. Tämä sen takia, kun on ummikko, niin on ummikko. Eli Tsekeistä uusi ukko kaveriksi ja siitä ykkösen pakkipari. Sitten Vellu takasin ja Pisto kaveriksi kakkosen taakse. Kolmoseen sitten Grönholm ja vaikka Paappanen/Hesikanen kolmoseen. Noilla varmasti pärjättäisiin. Joka tapauksessa en edelleenkään ole sitä mieltä, että Pakisto olisi pelkästään se porukan heikoin kohta. Ongelmia tuottaa kun ei saada maaleja, jolloin paine pakeilla kasvaa, kun on pakko varoa kaikkia virheitä, ettei kaveri vaan pääse karkuun....ja silloinhan yleensä juurikin käy niin.
Topperi on umpipaska, se on jo selvä eikä mies tule kekenkään rinnalla tekemään yhtään paremmin pisteitä. En tiedä taas että minkälaisen sopparin meitin maanmainio johtoporras on sopinut, kun pitää ukolta kysyä, että saako sut potkasta v****un vai ei ? Ai ei vai, no ei sitten...... Siis kyllähän se on tosiasia, että ukolle monoo ja nopeesti. Nykyisellään tuo haluton paskakasa vaan pilaa jengin ilmapiiriä nauttiessaan parasta liksaa ja pelatessaan paskemmin kuin itse paskuuden multihuipennus, eli Asikainen. Toinen ukko. joka joutaa kiertyoon on Sezingeri. Nykyisellään on keltainen neste sen verran korkealla, että ei ole pienintäkään toivoa että tulisi 2 edes kohtuullista peliä peräkkäin.
Toinen juttu mitä en Pehmon systeemissä ymmärrä on Widingin peluuttaminen nelosessa. Sama "hölmöys" on Makkosen peluuttaminen samassa paikassa. Ei nuori pelaaja kehity jämäminuuteilla. Miksi pitää vuosi toisensa jälkeen paskoa oman junnun niskaan peluuttamalla kaveria nelosessa. Ei sellainen pelaaja joka tottuu junnuissa rakentamaan peliä ja tekemään maaleja, sovellu nelosen jämäminuuteille. Miestä pitää peluuttaa samalla lailla kuin junnuissa. Pelaamalla kehittyy, nelosessa ei tule kuin uusia Nutikoita. Jos ajatellaan nykyistä tilannetta, niin paljon paremman kokoonpanon saisi aikaan heivaamalla nuo surkeat ulkomaalaisvahvistukset jonnekkin kauas, tekemällä Kaken ympärille kenttä Mäkkäristä ja Widingistä, sitten Koivuselle kaveriksi Makkonen ja Hannus/Vahvistus. Keikka takaisin omalle paikalleen kolmoseen ja Saarinen kaveriksi. Kolmas voi olla vaikka Julkunen, jolloin on kasassa vahva puolustava kenttä, jossa on myös taitoa. Neloseen sitten loput. Pakeissa sitten onkin ongelmaa, mutta ennenkaikkea se huutaa sitä yhtä oikeaa vahvistusta. Jos mies ei ole Tsekki, niin mun mielestä on kaksi vaihtoehtoa. Philipp pikakurssille suomea oppimaan tai sitten kiertoon. Itse toivoisin ekaa vaihtoehtoa, sillä mies on oikeasti hyvä pakki.