Vastailkaahan, toimiiko kampanja edelleen? en viitsisi alkaa lyömään 200e tulosvetoja jos järjestelmä sanookin 50e jälkeen nounou!
Vastailkaahan, toimiiko kampanja edelleen? en viitsisi alkaa lyömään 200e tulosvetoja jos järjestelmä sanookin 50e jälkeen nounou!
Kyllä kävi paska tuuri tällä kertaa tässä koodi hommassa. 100€ tuli turpaan. Noh, osuessaan olisi kyllä tullut sitten jo rahaakin. Molemmat tulosvedot maalin päähän. Mut hei, rahaahan se vaan on. Vittu mä en vaan osaa =/
Viime yönä vedot vedin ja en oikein itsekään osaa sanoa.Miten sä voit saada 100€ tässä turpaan kun riski on tasan 0euroa. Suhteellisen vihkoon täytyi vetää.
Viime yönä vedot vedin ja en oikein itsekään osaa sanoa.
Mitenkä siinä olisi pitänyt pelata? Voisihan tuota vaikka vaimon pyytää kokeilemaan, jos kerran riski on 0%. Kertokaahan hölmölle, miten pitää pelata.
Kuinka sairasta? Missannut kolme neljästä tulosvetokohteesta täysin, mitä tuolla 200:lla veikkasin! Ei jestas, alkaa ihan juuri tulemaan savua korvista. Eihän tää nyt voi mennä näin, Manulle en pystynyt enää laittamaan 0-1 kun olin lyönyt jo 50e kyseiseen kohteeseen ja en uskonut että mallorca tekee realille kahta maalia, miten kävikään? En voi käsittää tätä.
Niinhän se taitaa olla, että jos on käytettävissä 40 per peli (siis oli kuin minä tein) ja lyöt sen niihin viiteen peliin kiinni kaikki, niin jos pelaat ns. varman päälle niin kaikki ei voi millään osua. Itselläni on menny kaksi neljästä väärin. Viimeinen peli on Athletic Bilbao-Mallorca. Mallorcan tehdessä maksimissaan yhden maalin, pitäisi saada tuo kiinni. Eli eiköhän ne pari maalia sieltä tule..
Mulla on nyt loput rahat kiinni tossa Lazion ja Interin pelissä. Jos Inter ei tee enempää kuin 4 maalia ja lazio max. yhden niin voitan sentään jotain! Anna mä arvaan, Inter syttyy toisella puoliajalla ja iskee joku 5 häkkiä lisää?
Kuulostaa siltä, että porukka ei ole pahemmin miettinyt järkevää tapaa pelaamiseen, jos laittaa tyyliin 10 todennäköisintä tulosta 50 eurolla. Osuessaan voitto saattaa jäädä panostustavasta riippuen pienemmäksi kuin panostus ja helposti noista menee puolet ohi, pahimmillaan kaikki. No ei sillä, että olisin itsekään pelannut optimaalisesti. Jotenkin noita mätti kuin tulisilla hiilillä ja hyvät ideat tuli sitten jälkikäteen.
Totta, näin ainakin itse pelasin. Ajattelin pelata varman päälle, että se ehkä puolet peleisstä saa kiinni. Tämähän ei todellakaan ole optimistinen tapa, sillä jo puhtaasti pelaamalla koko 40 euroa yhteen peliin ja varmimpiin tuloksiin melkein varmistaa sen, ettei saa koko 200 takaisin.