Pafin pelit ja bonukset

  • 407 165
  • 1 619

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vastailkaahan, toimiiko kampanja edelleen? en viitsisi alkaa lyömään 200e tulosvetoja jos järjestelmä sanookin 50e jälkeen nounou!
 

bombay

Jäsen
Vastailkaahan, toimiiko kampanja edelleen? en viitsisi alkaa lyömään 200e tulosvetoja jos järjestelmä sanookin 50e jälkeen nounou!

Sen voi kasittääkseni tarkistaa tilini osiosta mikä kanpanja on menossa ja paljon on panostettu ja paljon pitää vielä panostaa, eli siirrä rahat ja vedä yksi veto ja käy kattomassa onko kanpanja ok. tuo nyt on ainankin yksi tapa.

Edit. Siellä on näköjään jotain kummallista häikkää. en lukenut kuin JussiK:n viestin joten täää viesti on aika turha.

Kiitos hevosesta Kaner.
 
Viimeksi muokattu:

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastailkaahan, toimiiko kampanja edelleen? en viitsisi alkaa lyömään 200e tulosvetoja jos järjestelmä sanookin 50e jälkeen nounou!

Nyt toimi ainakin itselläni, vähäsen jännitti, mutta alkoi taas ottamaan vetoja vastaan ja 200€:n täyttyessä bonus napsahti tilille. Aika randomisti tuli veikattua, kun pääasia oli siinä vaiheessa vaan saada omansa takaisin.

Enää ei siis sanonut 50€:n jälkeen nounouta, mutten tiedä onko kampanja enää aktiivinen muille kuin niille, jotka olivat jo laittaneet rahansa ennen tätä "häikkää".
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaverilla toimi muuten hyvin, mutta enää ei pystynyt laittamaan koko 200 euroa samaan peliin vaan maksimissaan olikohan 40 euroa per kohde. Mutta edelleen sama perushyöty jäi eli 200 eurolla ilmaisia pelejä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Juu, toimi täälläkin nyt kun uskaltauduin tallettamaan ja pelaamaan noinkin suuren summan. Nauran räkäisesti jossen voita yhdestäkään kohteesta, johon tulosvetoa löin!
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Kiitokset Pafille!

204,80 euroa ilmaista rahaa :) n.60 euroa enemmän tuli kuin tuolla "varmalla 140e" taktiikalla. Sijoitin rahat 3 eri peliin, jokainen osui ja parhaana tuo Barcelonan 1-4 voitto kertoimella 21 ja panoksella 5,2e.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
25e antoi laittaa yhteen kohteeseen rahaa. No, omat on jo nostettu ja vähän jo voittoa tehty c&c:ssa, bonusrahat kiinni seitsemässä tulosvetokohteessa. Ilta menee rattoisasti maalijuhlia toivoessa!
 

Outsider

Jäsen
Toimii edelleen, mutta ainakin mulla oli 20€ maksimi yhteen kohteeseen. 200€ kierrätetty ja 400€ takasin omalle tilille, kai tosta nyt kohtuullisen vaivanpalkan itselleen saa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kyllä kävi paska tuuri tällä kertaa tässä koodi hommassa. 100€ tuli turpaan. Noh, osuessaan olisi kyllä tullut sitten jo rahaakin. Molemmat tulosvedot maalin päähän. Mut hei, rahaahan se vaan on. Vittu mä en vaan osaa =/
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä kävi paska tuuri tällä kertaa tässä koodi hommassa. 100€ tuli turpaan. Noh, osuessaan olisi kyllä tullut sitten jo rahaakin. Molemmat tulosvedot maalin päähän. Mut hei, rahaahan se vaan on. Vittu mä en vaan osaa =/

Miten sä voit saada 100€ tässä turpaan kun riski on tasan 0euroa. Suhteellisen vihkoon täytyi vetää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Hieno kampanja! Itse tein eilen illalla ja kotiutin heti omat 400 euroa takaisin tilille. Tähän mennessä on voittoja tullut n. 115 euroa ja yksi peli on vielä vetämässä. Pari peliä meni kuitenkin vihkoon, kun koitin ottaa varmat maalit pois, mutta maalijuhlathan siellä nähtiin. En esimerkiksi odottanut, että Kups voittaisi AC Oulun 2-4. Mutta samapa tuo, ilmaista rahaa on tullut ja toivottavasti tulee vielä lisää!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mä otin tämän bonuksen ihan huvin kannalta ja laitoin koko 200 eurolla omasta mielestä hyviä tuloksia ja kävin äsken katsomassa, niin tilillä oli 147 euroa ja viisi peliä vielä pelaamatta. Käsittämätön bonus kyllä kaiken kaikkiaan ja se loppuukin vasta 31.5, joten vielä kerkeää hyvin jossain vaiheessa tehdä vaimon pelitilille saman jutun.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Miten sä voit saada 100€ tässä turpaan kun riski on tasan 0euroa. Suhteellisen vihkoon täytyi vetää.
Viime yönä vedot vedin ja en oikein itsekään osaa sanoa.

Mitenkä siinä olisi pitänyt pelata? Voisihan tuota vaikka vaimon pyytää kokeilemaan, jos kerran riski on 0%. Kertokaahan hölmölle, miten pitää pelata.
 

Patrick Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei ole kampanja ainakaan tällä hetkellä käytössä.

ite kokeilin tuossa tunti sitten laittaa 400 eskoa koodin kera. Ilmoitti jotain että koodi ei tällä hetkellä käytettävissä tai kyseisen kampanjan max käyttäjämäärä saavutettu.

täytynee kokeilla puolenyön jälkeen uudestaan, kun vuorokausi vaihtuu. toukokuun loppuun astihan tuon pitäisi toimia, mutta kun pahvilla on oikeus milloin tahansa keskeyttää se, tai muuttaa sitä.

itseäni ja sitä pientä vihreää miestä (joka pakottaa viikonloppuna ryyppäämään) saan syyttää siitä, että meni ehkä tuo bonus ohi.

mutta katsellaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime yönä vedot vedin ja en oikein itsekään osaa sanoa.

Mitenkä siinä olisi pitänyt pelata? Voisihan tuota vaikka vaimon pyytää kokeilemaan, jos kerran riski on 0%. Kertokaahan hölmölle, miten pitää pelata.

No siis bonushan meni seuraavasti: Talleta 400€ käyttäen tuota bonuskoodia. Sitten lyöt 200euron edestä tulosvetoja - bonus vapautuu (200e). Eli tililläsi on silloin tuo bonuksena saatu 200e, sekä siellä jo oleva tuosta talletetusta 400eurosta jäänyt 200e. Eli tililläsi on taas tuo talletettu 400euroa. ELI TÄYSIN RISKITÖN SYSTEEMI.

Noh, sittenhän sinulla on toki vielä nuo 200euron arvoiset tulosvedot vetämässä. Ja fiksusti pelaamalla (lyömällä kohteen "tukkoon") voitat niistä varmaa rahaa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kuinka sairasta? Missannut kolme neljästä tulosvetokohteesta täysin, mitä tuolla 200:lla veikkasin! Ei jestas, alkaa ihan juuri tulemaan savua korvista. Eihän tää nyt voi mennä näin, Manulle en pystynyt enää laittamaan 0-1 kun olin lyönyt jo 50e kyseiseen kohteeseen ja en uskonut että mallorca tekee realille kahta maalia, miten kävikään? En voi käsittää tätä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kuinka sairasta? Missannut kolme neljästä tulosvetokohteesta täysin, mitä tuolla 200:lla veikkasin! Ei jestas, alkaa ihan juuri tulemaan savua korvista. Eihän tää nyt voi mennä näin, Manulle en pystynyt enää laittamaan 0-1 kun olin lyönyt jo 50e kyseiseen kohteeseen ja en uskonut että mallorca tekee realille kahta maalia, miten kävikään? En voi käsittää tätä.

Niinhän se taitaa olla, että jos on käytettävissä 40 per peli (siis oli kuin minä tein) ja lyöt sen niihin viiteen peliin kiinni kaikki, niin jos pelaat ns. varman päälle niin kaikki ei voi millään osua. Itselläni on menny kaksi neljästä väärin. Viimeinen peli on Athletic Bilbao-Mallorca. Mallorcan tehdessä maksimissaan yhden maalin, pitäisi saada tuo kiinni. Eli eiköhän ne pari maalia sieltä tule..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Niinhän se taitaa olla, että jos on käytettävissä 40 per peli (siis oli kuin minä tein) ja lyöt sen niihin viiteen peliin kiinni kaikki, niin jos pelaat ns. varman päälle niin kaikki ei voi millään osua. Itselläni on menny kaksi neljästä väärin. Viimeinen peli on Athletic Bilbao-Mallorca. Mallorcan tehdessä maksimissaan yhden maalin, pitäisi saada tuo kiinni. Eli eiköhän ne pari maalia sieltä tule..

Mulla on nyt loput rahat kiinni tossa Lazion ja Interin pelissä. Jos Inter ei tee enempää kuin 4 maalia ja lazio max. yhden niin voitan sentään jotain! Anna mä arvaan, Inter syttyy toisella puoliajalla ja iskee joku 5 häkkiä lisää?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mulla on nyt loput rahat kiinni tossa Lazion ja Interin pelissä. Jos Inter ei tee enempää kuin 4 maalia ja lazio max. yhden niin voitan sentään jotain! Anna mä arvaan, Inter syttyy toisella puoliajalla ja iskee joku 5 häkkiä lisää?

Samassa tilanteessa, Mallorca teki hetki sitten avausmaalin ensimmäisen jakson lopulla. Eli todennäköisin lopputulos on 0-2, joka on ensimmäinen tulos, joka ei osuisi.

No hieno kampanja Paffilta joka tapauksessa.

EDIT: Jaa, no kerkesi Bilbao tasottamaankin vielä.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuulostaa siltä, että porukka ei ole pahemmin miettinyt järkevää tapaa pelaamiseen, jos laittaa tyyliin 10 todennäköisintä tulosta 50 eurolla. Osuessaan voitto saattaa jäädä panostustavasta riippuen pienemmäksi kuin panostus ja helposti noista menee puolet ohi, pahimmillaan kaikki. No ei sillä, että olisin itsekään pelannut optimaalisesti. Jotenkin noita mätti kuin tulisilla hiilillä ja hyvät ideat tuli sitten jälkikäteen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kuulostaa siltä, että porukka ei ole pahemmin miettinyt järkevää tapaa pelaamiseen, jos laittaa tyyliin 10 todennäköisintä tulosta 50 eurolla. Osuessaan voitto saattaa jäädä panostustavasta riippuen pienemmäksi kuin panostus ja helposti noista menee puolet ohi, pahimmillaan kaikki. No ei sillä, että olisin itsekään pelannut optimaalisesti. Jotenkin noita mätti kuin tulisilla hiilillä ja hyvät ideat tuli sitten jälkikäteen.

Totta, näin ainakin itse pelasin. Ajattelin pelata varman päälle, että se ehkä puolet peleisstä saa kiinni. Tämähän ei todellakaan ole optimistinen tapa, sillä jo puhtaasti pelaamalla koko 40 euroa yhteen peliin ja varmimpiin tuloksiin melkein varmistaa sen, ettei saa koko 200 takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös