Pafin pelit ja bonukset

  • 407 165
  • 1 619

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikkien aikojen paras PAF-bonus? Aika lähelle pääsee se yksi Baccarat-bonus, jolla sai yli 100€ ilmaiseksi, mutta tällä systeemillä saan vähintään 135€. Pelasin Espanjan liigan kohteeseen kaikki mahdolliset tulokset painottaen kertoimen mukaan. Excelillä pääsin puuhastelemaan optimaalisia panoksia laskiessa. Ihan optimaalinen panostus ei tullut, kun minulle aukesi vasta puolessa välissä, että 2€ ei olekaan minimipanos PAF:n tulosvedossa, mutta vähintään 135€ ilmaiseksi on ihan ok.

Erittäin paljon kiitoksia Kanerille!
 
Viimeksi muokattu:

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse tein täsmälleen näin. Huomenna sitten voi nostaa tulevat voitot, kun vedin varmaksi kaikki tulosvetokohteet yhdestä futispelistä.
Näyttää olevan 10 tulosta maksimi per ottelu, eihän sillä ihan pomminvarmaksi saa futispeliäkään, vai mitähän en nyt tajua.. Vääntäkää rautalangasta :)
e: ok, eli maksimi on 10 tulosta per "lappu"
 
Viimeksi muokattu:

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Eipä pankkitililtä löytynytkään kuin reilut 300 €, joten talletin sen. Nyt olen pelannut pikkasen yli 150 eurolla, mutta edelleen tilini väittää, että jäljellä oleva pelattava summa on jotain 48 €. Eli 200 eurolla on pelattava näköjään vaikka talletukseni oli vain tuo edellämainittu 300 €. Meneekö tämä nyt oikein?

Tuo talletus toimii täydellisesti vain 400 euron talletuksella. Siten saat omat takaisin sijoitettuasi peleihin bonukseen vaadittavan summan. Eli tässä tapauksessa 200 euroa peleihin ja voit kotiuttaa heti 400 euroa bonuksen tultua.

Esimerkiksi 200 euron talletuksen jälkeen pitää pelata 100 euroa vetoihin, että saa VAIN 50 euroa bonusta. Eli alle 400 euron talletus ei ole kovin kannattavaa.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Voin siis pelata mihin tahansa matsiin neljä eri tulosta 50e:llä ja saan näin bonuksen jonka voin kotiuttaa heti?
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Tuo talletus toimii täydellisesti vain 400 euron talletuksella. Siten saat omat takaisin sijoitettuasi peleihin bonukseen vaadittavan summan. Eli tässä tapauksessa 200 euroa peleihin ja voit kotiuttaa heti 400 euroa bonuksen tultua.

Esimerkiksi 200 euron talletuksen jälkeen pitää pelata 100 euroa vetoihin, että saa VAIN 50 euroa bonusta. Eli alle 400 euron talletus ei ole kovin kannattavaa.

Edelleenkään en ymmärrä. Jos 400 € talletuksen jälkeen pitää pelata 200 € ja 200 € talletuksen jälkeen pitää pelata 100 €, miksi minä jouduin 300 € talletuksen jälkeen pelaamaan 200 €?
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Edelleenkään en ymmärrä. Jos 400 € talletuksen jälkeen pitää pelata 200 € ja 200 € talletuksen jälkeen pitää pelata 100 €, miksi minä jouduin 300 € talletuksen jälkeen pelaamaan 200 €?

Tuo firma on PAF, ei niistä tiedä. Ei se bonus aina mene suhteessa siihen talletussummaan. Tällä kertaa 400 euron talletus on paras vaihtoehto jos hakee maksimaalista voittoa. Tosin itse sijoitin 200 euroani osittain riskillä, mutta saihan sitä jo omat takaisin.

Tuosta sinun tallettamastasi 300 eurosta kun olet pelannut 200 euroa, niin tulee ilmeisesti vain 100 tai 150 euroa bonusta? Tuskin saat 300 euron talletuksella 200 euroa bonusta, vaikka sijoitatkin peleihin 200 euroa.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Tuo firma on PAF, ei niistä tiedä. Ei se bonus aina mene suhteessa siihen talletussummaan. Tällä kertaa 400 euron talletus on paras vaihtoehto jos hakee maksimaalista voittoa. Tosin itse sijoitin 200 euroani osittain riskillä, mutta saihan sitä jo omat takaisin.

Tuosta sinun tallettamastasi 300 eurosta kun olet pelannut 200 euroa, niin tulee ilmeisesti vain 100 tai 150 euroa bonusta? Tuskin saat 300 euron talletuksella 200 euroa bonusta, vaikka sijoitatkin peleihin 200 euroa.

150 € tuli bonusta.
 

Hybbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, MUFC, FCUM
Joo, ei näytä skaalautuvan suoraan rahasumman mukaan tällä kertaa, ainakin 400e siirto sanoi seuraavaa :

Aktiivinen kamppanja ES-PromoApuestas-200€
Luvattu bonus 200,00 €
Pelattava summa 200,00 €

Sitten vain excelin kautta vähän tulosvetoa.

Edit: Kiitos, toimi. Bonus palasi jo tilille joten omilla ollaan, ja Deportivo - Real Zaragoza matsista on varmat 140e tulossa. Hatunnosto Kanerille.
 
Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä ainakin ymmärsin tuolta muropaketin palstalta lukiessani ton niin, että sitä bonusta tulee 50% siitä pelatusta summasta, eikä talletetusta. Eli pitäisi pelata 400€lla että saisi sen 200€ bonuksen.
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Mä ainakin ymmärsin tuolta muropaketin palstalta lukiessani ton niin, että sitä bonusta tulee 50% siitä pelatusta summasta, eikä talletetusta. Eli pitäisi pelata 400€lla että saisi sen 200€ bonuksen.

Hyvin tuli 200 euroa takaisin, kun talletti 400 euroa ja oli pelannut 200:lla eurolla. Eli ei tarvitse pelata 400:lla eurolla.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvin toimi ja nyt on 200 euron ilmaiset pelit sisällä. En tiedä, mitä kaikkia vetoja olisi voinut käyttää, mutta omat rahat laitoin Hongan peliin tulosvetona. Varmasti on tulossa 100 euroa ja muutamilla tuloksilla selvästi enemmän.
 
Kiitos täältäkin. Kivasti toimi. Mielestäni kuitenkaan ei kannata niin tarkkaan niitä laskeskella, että joka tuloksella saisi sen saman voiton. Onhan se mukavampi pistää vähän hajontaa siihen, niin voi sitten jännätä pelin tulostakin, jos jollain tuloksella saa vaikka 80 egee ja jollain toisella 200.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
PAF laittoi rahahanat näköjään kiinni, juuri kun sain rahaa toimivalle tilille siirtoa varten. Noh, tällainen bad beat tällä kertaa!
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
PAF laittoi rahahanat näköjään kiinni, juuri kun sain rahaa toimivalle tilille siirtoa varten. Noh, tällainen bad beat tällä kertaa!
Niinkö? No kerrankin kävi tuuri kun just vartti sitten kerkesin city-villa peliin lätkiä 200 eurolla tuloksia :o 200 bonus tuli pelitilille, saas nähdä saako voittoja kotiutettua..
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
No kerrankin kävi tuuri kun just vartti sitten kerkesin city-villa peliin lätkiä 200 eurolla tuloksia :o 200 bonus tuli pelitilille, saas nähdä saako voittoja kotiutettua..

Samoin kävi, juuri kerkisin tuossa 400e lyödä tilille ja pistää 200 eurolla tulosvetoja ja nyt on taas 400e pelitilillä. :)

Itse en tosin jaksanut laskea optimaalista panostusta, vaan pistelin sillein miten parhaalta tuntui, kuitenkin niin että voitot on varmat. Voi olla että voitot jää hieman alle 100 euron, mutta toisaalta voi käydä niinkin että tulee paljon enemmän kuin tuo n. 140 euro mikä tulisi optimi panoksilla.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Mielenkiintoista, kaveri teki tuon vielä puolen aikaan tuohon Stoke - Everton peliin ja tiedän varmaksi, koska neuvoin itse puhelimessa koko ajan. Luin vielä tuon Crapbagin viestin ennen talletusta, mutta ajateltiin kokeilla, koska Paf ei hyväksy bonuskoodia jos se on suljettu. Nyt hänelläkin on vedot sisässä ja rahat tulossa omalle tilille.

Kiitos vinkistä! Aikamoinen vappubonus.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Aktiivinen kamppanja ES-PromoApuestas-200€
Luvattu bonus 200,00 €

Samat tiedot tuli minullekkin, vaikka justiin äskein tein siirrot omalla ja vaimon tilillä. Eli kaippa se sitten vielä toimii, vaikka tuossa yllä on ollut toisenlaistakin kertomaa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Samat bonusrahat näkyy minullakin, mutta en puusilmänä tahdo löytää tulosvetokohteita tuolta. Apuja?
 

Hybbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, MUFC, FCUM
Kaiva sieltä vedonlyönnin listasta futisottelut, ja sitten paina sitä +11 tms nappulaa oikeassa laidassa kohteen vieressä. Avaa voittajavedon lisäksi muitakin vetovaihtoehtoja, kuten tulosvedon.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Paffilta kopioin jostain futispelistä:
Maalien kokonaismäärä
0 tai 1 maalia: 3,05
2 maalia: 3,35
3 maalia: 4,25
4 maalia tai enemmän: 3,65


Eli jos jokaista kohdetta noista 50€ panoksella pelaan, saan vähintään 150€ takasin? Ja onko tuo homma sillä selvä? Ajattelin vain, kun tuolla Murossa on puhuttu optimaalistrategialla voitettavasti 140€ summasta tulosvedossa. Eikö tämä tekniikka olisi helpompi? Toimiiko tuollainen veto, jota ehdotin?

Edit: Jaa olisi vielä helpompi jos veikkaisi 100€:lla kumpaakin kohdetta kohdassa: Tekevätkö kummatkin joukkueet maalin? Olenkohan siis hakoteillä, kun tuommoisista ei kukaan ole puhunut.

Edit2: Jaa, taisi lukea tuolla Murossa, että vain tulosvedon pelaaminen käy kierrätykseen. Eli eipä taida olla noista mun ehdotelmista mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
400 sisällä ja bonuskoodi laitettu. Milloin ja mistä nuo bonukset saa näkyviin? En uskalla pelata kahdelle sadalle, ennen kuin varma että nuo saa takaisin.

Edit: Onnistui! 400e nostettu ja 200 e:lla riskitulosvetoja sisällä. Mahtavaa!
 
Viimeksi muokattu:

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Edelleen ilmoittaa:

"Tämä kampanja ei ole tällä hetkellä aktiivinen tai käyttäjämäärä on saavuttanut enimmäismäärän."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös