-Ei pelkästään Suomen, vaan koko Euroopan!
Tässä se vain tulee ilmi Paavon luontainen vaatimattomuus. Ei viitsinyt mainita globaaleista vaikutuksista.
-Ei pelkästään Suomen, vaan koko Euroopan!
Paavon lisäksi yllättävän moni muukin joko iloisesti unohtaa tai ei vain kykene käsittämään, ettei keskusta suinkaan olisi Väyrysen johdolla saavuttanut "veret seisauttavaa", ei välttämättä edes suurimman puolueen asemaa. Veret seisauttavan takuumiehenä oli nuori, uusi kasvo, ja erinomaisesti vaalitenteissä menestynyt Esko A, joka oli valittu edellisenä kesänä puikkoihin. Ahon rinnalla Pertti Paasio, Ilkka Suominen ja kumppanit näyttivät ja kuulostivat dinosauruksilta, Paasio vieläpä änkyttävältä sellaiselta.-Ei pelkästään Suomen, vaan koko Euroopan!
Tässä se vain tulee ilmi Paavon luontainen vaatimattomuus. Ei viitsinyt mainita globaaleista vaikutuksista.
Äänestysprosentti 10.2%? Mitä helvettiä? Luulis että jos puheenjohtajaäänetys ei kiinnosta niin sitten ei mikään. Tai sitten kepun jäsenistä on suurin osa haamujäseniä jotka eivät edes tiedä kuuluvansa puolueeseen. Vanhan tarinan mukaanhan talon isännän mukana liitetään kepuun koko laaja suku.
Jos ei maksa vuosittaista jäsenmaksua niin käsitykseni mukaan ei ole jäsen. Eli ns. haamujäsenisä ei täten voi olla paljoakaan, korjatkaa jos olen ihan pihalla.
Jos ei maksa vuosittaista jäsenmaksua niin käsitykseni mukaan ei ole jäsen. Eli ns. haamujäsenisä ei täten voi olla paljoakaan, korjatkaa jos olen ihan pihalla.
En tiedä kuinka äänestys oli organisoitu, mutta ihan kymenä ei keskustaväki virrannut ehdottamaan puheenjohtajaa. Ihan tarpeeton välivaihe tällä äänestysprosentilla, ja varsinkin kun tulokset olivat hyvin tasaiset. Kepulaiset varmaan osaavat jatkossa olla järjestämättä tällaisia. Kyllä pj-vaalit pitää pystyä hoitamaan normaalina puoluekokousten ohjelmanumerona.Ihan nollatulos, vielä noin pienellä äänestysprosentilla, joten eipä ole yhtään mitään merkitystä. Puumala valitaan puoluekokouksessa.
Itse liityin puolueeseen juurikin tämän äänestyksen alla, toki olisin muutenkin liittynyt mutta äänen antaminen tässä vaalissa tuntui tärkeältä.
Oletko kenties Kari Peitsamo (Linkki Iltalehteen)?
Joissain puolueessa jäseniksi lasketaan vain jäsenmaksun maksaneet, mutta kepussa käsittääkseni juurikin kaikki joskus liittyneet.
Käsittääkseni nimenomaan Kepun jäsenyys säilyy, ellei itse nimenomaan eroa. Joissain puolueessa jäseniksi lasketaan vain jäsenmaksun maksaneet, mutta kepussa käsittääkseni juurikin kaikki joskus liittyneet.
Kyllä ne tuon tietävän ihan tarkkaan, siis ainakin nykyiset jäsenensä. Sitä en tiedä kuinka tarkka rekkari heillä on henkilöiden jäsenhistoriasta. Erikseen ovat tietysti ne, jotka eivät ole jäseniä eivätkä maksa jäsenmaksuakaan, mutta jotka ovat jsotakin syystä erilaisilla postituslistoilla. Ehkä siksi että he ovat olleet joskus jäseniä, tai jollakin tavalla mukana puolueen toiminnassa.Pointti on se, ettei kokoomuskaan tiedä, keitä heillä on jäsenenä ja ovatko he koskaan maksaneet mitään jäsenmaksua.
Peitsamon tuntien jotakin tämän suuntaista oli ennen pitkää odotettavissa. Kun Kari Paitsamo innostuu jostakin, niin hän menee juttuihin aika voimakkaasti mukaan. Kyse ei ole aina takin kääntymisestä, mutta joskus yksi juttu kulutetaan loppuun ja sen jälkeen alkaa jokin toinen. Luultavasti rocktaiteilijan utuiset kommari-ihanteet ja puoluetoverien elämäntapapässittäminen eivät ihan kohdanneet toisiaan, mene ja tiedä. Itäsaksa-estetiikka jaksaa huvittaa aikansa, mutta tosiaan vain aikansa.Väykkä veti Kari Peitsamon SKP:n riveistä Kepuun:
Näkökulma: Väyrynen voitti ja hävisi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Linkki Iltalehteen.
Sivu 104/1 | YLE Teksti-TV | yle.fi
Juha Sipilä valittiin puheenjohtajaksi ja Paavo jäi taas kolmanneksi, kuten presidentin vaalien 1. kierroksella.
Kappas vaan, olin siis väärässä, mutta tässä tapauksessa ihan mielelläni. Sipilä nyt on kuitenkin selkeästi tolkullisin noista ehdokkaista.
Lienevätkö kaikki muutkaan eturivin poliitikot vakaumuksellisia ateisteja?Fiksuinhan tuo muuten on ylivoimaisesti mutta itseä epäilyttäisi äänestää ehdokasta joka tunnustaa aikuisiällä joulupukin,no saas nähdä!
En usko, että tekno-miljonääri Sipilä on oikeasti mikään lepsu henkilö. Eiköhän Sipilä ole liike-elämän puolella käynyt kaikki mankelit läpi ja tarvittaessa kova ja jämäkkä johtaja, tulette näkemään. (Tai sitten olen väärässä, kun en tunne Sipilää.)
Jotakin samansuuntaista suunnittelin juuri kirjoittavani. Kyseessä on kuitenkin diplomi-insinööri, joka on ymmärtänyt maailmanmenoa siinä määrin, että on osannut tehdä sillä myös rahaa. Toisin kuin joku käytännössä vailla työkokemusta oleva luokanopettaja.