Just vasta itse palautunut KuPSin torijuhlista niin ei millään jaksa.Liekö torijuhlat kuopiossa?
Just vasta itse palautunut KuPSin torijuhlista niin ei millään jaksa.Liekö torijuhlat kuopiossa?
Onnea Kuopio! Saatte syödä kukkonne rapsakammalla kuorella.Kuopiossa voitte kiittää Baldrickia tästä voitosta, kun antoi luvan lahjoittaa teille yhden.
Jotenkin sitä kuvittelisi, että neljä mestaruusviiriä katossa toisi mukanaan automaattisesti jonkinlaista tyylikkyyttä, mutta ei näköjään. Itselleni tuntuu vähän vieraalta tämä lainauksen tyyppinen, "uusjyväskyläläinen" lällättelykulttuuri, jota aina voiton hetkellä nämä päädyn sankarit ovat tarjoilemassa.KalPa oli tänään selvästi parempi joukkue ja ansaitsi voiton, onnea siitä. Liekö torijuhlat kuopiossa?
Ottakaas ainakin Hanna Partasen kalakukkoa ja lihapiirakoita, jos ei nyt aiheuta skumppajuhlia sentään.
Onhan se isoveljen asemassa hienoa nähdä, että pikkuvelikin välillä saa onnistumisia!
Tulkitset kyllä täysin väärin, ei ollut lällättelyä vaan rehellinen onnittelu. Hienoa myös, että olet rinnastamassa minua noihin mainitsemiisi juntteihin, ilman mitään faktoja.Jotenkin sitä kuvittelisi, että neljä mestaruusviiriä katossa toisi mukanaan automaattisesti jonkinlaista tyylikkyyttä, mutta ei näköjään. Itselleni tuntuu vähän vieraalta tämä lainauksen tyyppinen, "uusjyväskyläläinen" lällättelykulttuuri, jota aina voiton hetkellä nämä päädyn sankarit ovat tarjoilemassa.
Samat jampat ovat sitten siellä näyttelemässä keskisormea omille pelaajille, kun Jukurit hakee 1-4-voiton Hippokselta. Tuollainen toiminta on häpeällistä ja tiedän, että sitä häpeävät ennen kaikkea Jyppiä vuosikymmeniä kannattaneet fanit, jotka oman kokemukseni mukaan ovat järjestään todella fiksua väkeä.
No, mikäpä minä olen sanomaan. Kukin tavallaan.
Savolaiset on kieroja kuten tiedät.Itsekin aina onnittelen rehellisesti yhdellä lauseella ja sen perään lällättelen kolmella. Mutta ei niitä lasketa, sehän on vain huumoria.
Mistähän sinä mahdat puhua, onko tarkennusta?Jotenkin sitä kuvittelisi, että neljä mestaruusviiriä katossa toisi mukanaan automaattisesti jonkinlaista tyylikkyyttä, mutta ei näköjään. Itselleni tuntuu vähän vieraalta tämä lainauksen tyyppinen, "uusjyväskyläläinen" lällättelykulttuuri, jota aina voiton hetkellä nämä päädyn sankarit ovat tarjoilemassa.
Samat jampat ovat sitten siellä näyttelemässä keskisormea omille pelaajille, kun Jukurit hakee 1-4-voiton Hippokselta. Tuollainen toiminta on häpeällistä ja tiedän, että sitä häpeävät ennen kaikkea Jyppiä vuosikymmeniä kannattaneet fanit, jotka oman kokemukseni mukaan ovat järjestään todella fiksua väkeä.
Kuinka huono voittaja pitää olla, ettei pysty ottamaan rehellisen onnittelun jälkeistä kevyttä läppää huumorin kautta? Ja vielä perään keksii jotain omia juttuja keskisormen näyttelystä omille pelaajille?Jotenkin sitä kuvittelisi, että neljä mestaruusviiriä katossa toisi mukanaan automaattisesti jonkinlaista tyylikkyyttä, mutta ei näköjään. Itselleni tuntuu vähän vieraalta tämä lainauksen tyyppinen, "uusjyväskyläläinen" lällättelykulttuuri, jota aina voiton hetkellä nämä päädyn sankarit ovat tarjoilemassa.
Nice! En ole näitä tilastoja ennen nähnytkään. Oliko tämä tilanne siis ennen eilistä vai huomioitiinko KalPan voitto tässä?Tänään oli iloista kuulla selostajalta all-time tilastot JYPin ja KalPan välisistä otteluista.
Otteluita: 183
JYPin voittoja: 110
KalPan voittoja: 73
Tämähän riippuu täysin missä derbyt pelataan. Tampereella voidaan sanoa, että jos derbyssä on alle 10 000 katsojaa, se ei kiinnosta.Kysymys, mikä ihmeen derby kerää 3222 katsojaa? Rehellisesti, ei tämä taida tunteita paljon herättää?
On huomioitu lauantain tulos.(Siirretty JYP-osiosta)
Nice! En ole näitä tilastoja ennen nähnytkään. Oliko tämä tilanne siis ennen eilistä vai huomioitiinko KalPan voitto tässä?
Kysymys, mikä ihmeen derby kerää 3222 katsojaa? Rehellisesti, ei tämä taida tunteita paljon herättää?
Meidän Vadu on aina vähän kovempi kuin teidän Härski,!!,!!Laitetaan samalla sekkari päälle ”kumpi on kovempi vahvistus” -kikkelinmittauksen käynnistymiselle.
Dufvamaisesti väitän että kaverit on jopa tietoisesti päättäny yhdessä palata Suomeen. Härski on kuitenkin niin härski että siinä ei yks lapanen mitään palaa saa :')Meidän Vadu on aina vähän kovempi kuin teidän Härski,!!,!!
Vakavissaan, hienot vahvistukset saapumassa molemmille!
Hahah, sehän voi pian ollakin noin. Siellä on Vadu kuullut Härskin palaavan Suomeen ensi kaudeksi, johon Sami on vaan todennut, että älä Teemu liikaa intoile, minä tulen Suomeen myös.Dufvamaisesti väitän että kaverit on jopa tietoisesti päättäny yhdessä palata Suomeen. Härski on kuitenkin niin härski että siinä ei yks lapanen mitään palaa saa :')
Kuulit ton vikan kohdan varmaan väärin?Hahah, sehän voi pian ollakin noin. Siellä on Vadu kuullut Härskin palaavan Suomeen ensi kaudeksi, johon Sami on vaan todennut, että älä Teemu liikaa intoile, minä tulen Suomeen myös.
Hetken hämmennyksen jälkeen Vadu on soittanut youtubesta FP:n JYPinkylät läpi. Otoksia mm.;
"Vatanen voi sut viedä vaikka kahville, aina hyviä nimiä saadaan jatkopahville."
"Pessi näytä meille kynä jo, kerro kuinka hyvä mesta Jyväskylä o."
Johon Härski: "Ai te meette Pessin kanssa molemmat Jyväskylään..?"
Teemu Hartikainen has left the chat.
Ei kyllä tässä on käynyt nyt niin, että kielimuuri on tullut sulla tai teillä vastaan siellä.Kuulit ton vikan kohdan varmaan väärin?
Härski vastasi: "Menkää vaan takas sinne Jyväskylään, koska tuote on siellä halvempi ku se Jyväshyvä. Ja te murenette niinku ne keksit, kun Härski ja KalPa veti teitä taas pleksiin"
Laitetaan samalla sekkari päälle ”kumpi on kovempi vahvistus” -kikkelinmittauksen käynnistymiselle.