Pikkuinen ongelma! (Lue: 152 senttiä äärimmäistä käyttömukavuutta on mielestäni - aika pieni!)
Käytön mukana tullut hajuhaitta herätti minut. Voihan vietävä, ei ollenkaan ilmansuodattimia!
*rajua henkistä pahoinvointia*
Olin lomalla ja testasin Las Palmasin satamassa juuri tullin läpässeitä aasialaisia pölynimureitä. Luin jällenvääräntyyppisiäammattilehtiä? Ja miksi taas iski vääräntyyppinen uteilaisuus? No, imuteho oli todella raju, jo ensialkuun mittarissa oli 1200!
Jollen olisi ollut 13 -vuotiaana tuskallisen tietoinen kiristysventtiilinsulkukappaleeni poistamisesta, niin olisin ollut varma että näin oli juuri käynyt uudelleen. Perinteisesti käyttämämme laitepäivityksemme metodiikkaa pitäisi todellakin kehittää inhimillesempään suuntaan! *vieläkin huimaa!*
Nykyisin olen joutunut kotona käyttämään pientä, helppokäyttöistä ratkaisua, jossa toimin tarkasti, huolellisesti käyttäen aamulla ja illalla yhdenkäden rikkaimuria, jonka käytöstä vaimo on ollut poikkeuksellisen tyytyväinen.
Huoltoliikkeen ilmeetön ylipainoinen ja todennäköisesti tunnevammainen maatuska kertoi nykyisen laitteiston olevan huollosssa kaksi viikkoa ja kehoitti kärsivällisyyteen. Toivon, etten epäisänmaalliseta toiminnastani paljastu.
Oma, kotimainen on silti paras!!!
*kynsii kiihkeästi ja suihkuttaa taaksevedetyn moottorikannen päälle ruosteenpoistonesteen, josta se apaattisesti tipeksii alaspäin*
Saan kumminkin kuulla ylenpalttisen atleettisista kavereista, jotka imuroivat kotona kolmesti päivässä. Tuon on pakko olla liioittelua, onhan se?! Kohta on taas lauantaisauna, jonka jälkeen olen yleensä keppanapullon järjettömästi sekoittamana rajusti karjuen jopa pöyhinyt rajusti tyynyjä ja käyttänyt pölyimuriani, jopa parvekkeella, autossa, kesämökillä. Olen hyväntahtoisesti imuroinut kirkonparvella, kesämökillä, nuorempana rahan puutteessa jopa baarien vessoissa.
Neljä päivää ja testaan huolletun laitteiston. Saanko tehdä sen jo liikkeessä - aika näyttää?
Mutta nyt: Jaksan ja jollen jaksa, kerron olevani liian krapuloissani aina vain imuroidakseni. *tilaa kyypparilta seitsemän tuoppia nelosolutta*
En juuri nyt kestä sitä käytönaikaista ujeltavan, tuskaisen kimeää jatkuvaa ääntä?