Eikä aivan kädetönkään ole, mitä joskus väläytellyt. Vähän lisää itseluottamusta vaan niin voi pistesarake paisua entisestään. Ihan hyvältä hankinnalta vaikuttaa.Tino Metsävainiolle piste-ennätys (9) 19 peliin. Edellinen (8) oli 31 ottelun kaudelta.
Scouttausta on ulkomaalaisten osalta vähän moitittu, mutta Metsävainio on tullut täysin vailla odotuksia vastuunkantajaksi pisteiden ja muunkin pelaamisen osalta.
Ketäs nuo on oikein? Arvaillaanpas:Eikös tämä näytä ihan meidän joukkueelta?
Yegorit illan tähtiä, aluksi ja lopuksi, välillä pellailtiin...;)Hakalissa juhlitaan suomen cupia!
Melkein vois jopa sanoa että ei se Olkinuorankaan ura laskuun lähtenyt Valtosen oppivuoden jälkeen.Janne Valtonen! Ehdottomasti miehelle on avattava oma ketju, mutta nyt olen kykenemätön siihen.
Jussi Markkanen
Frans Tuohimaa
Nicklas Westerholm
Juho Markkanen
Ja lisää tulee. Lupaan paneutua ja palata aiheeseen.
Melkein vois jopa sanoa että ei se Olkinuorankaan ura laskuun lähtenyt Valtosen oppivuoden jälkeen.
Meinaat että Valtonen kouli kymmenen pelin aikana miehestä liigavahdin? Eihän Olkinuora ollut SaiPassa kuin kuukauden pätkän maksimissaan.
Mieshän on fakiiri.Meinaat että Valtonen kouli kymmenen pelin aikana miehestä liigavahdin? Eihän Olkinuora ollut SaiPassa kuin kuukauden pätkän maksimissaan.
Janne Valtonen! Ehdottomasti miehelle on avattava oma ketju, mutta nyt olen kykenemätön siihen.
Jussi Markkanen
Frans Tuohimaa
Nicklas Westerholm
Juho Markkanen
Käyrä oli kaudella 2013-2014 ihan riittävä Urpo Ylönen -palkintoon. Olihan Markkanen varmasti yksilönä hyvä, mutta kai sillä mv-valmentajalla jokin rooli on.Vanhempi Markkanen ei ehkä tuohon listaan välttämättä kuulu.. Silloin kun hänen ura lähti nousukiitoon mv-valmennus oli Marskin komennossa..
Käyrät oli uran kohdalla alamäkeen kun hän Valtosen valmennuksesta sai nauttia.
Eiköhän maalivahtivalmentaja keskittynyt pääasiassa tuohon aikaan Bernardin ja Lipiäisen koulimiseen. Tuskin Stanley Cup finaaleissa pelannutta lähes nelikymppistä kassaria tarvitsee suuremmin kehittää?Käyrä oli kaudella 2013-2014 ihan riittävä Urpo Ylönen -palkintoon. Olihan Markkanen varmasti yksilönä hyvä, mutta kai sillä mv-valmentajalla jokin rooli on.
Ei varmasti tarvitse suuremmin kehittää. En kyllä asiasta mitään tiedä, mutta kuvittelin maalivahtivalmentajan työhön kuuluvan muutakin. Esimerkiksi ylivoimien ja snaippeiden scouttaus jne.Eiköhän maalivahtivalmentaja keskittynyt pääasiassa tuohon aikaan Bernardin ja Lipiäisen koulimiseen. Tuskin Stanley Cup finaaleissa pelannutta lähes nelikymppistä kassaria tarvitsee suuremmin kehittää?
Janne Valtonen! Ehdottomasti miehelle on avattava oma ketju, mutta nyt olen kykenemätön siihen.
Jussi Markkanen
Frans Tuohimaa
Nicklas Westerholm
Juho Markkanen
Minä en ole kyllä hänessä tekijämiehen piirteitä huomannut.Ja on tuo Roykin ihan varmasti tekijämies.
Osaa se luistellaMinä en ole kyllä hänessä tekijämiehen piirteitä huomannut.