Päivän positiivinen

  • 1 840 821
  • 8 796

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Olen itse ollut peleissä tällä kaudella 5 kertaa paikan päällä ja todistanut 4 voittoa. Ensi viikolla tarkoitus olla kahdessa pelissä ja toivottavasti hyvä karma jatkuu sen suhteen.

Edit: ja tämähän oli tarkoitus olla vastaus @PatrickKane95 viestiin, että ensi viikolla on vain vieraspelejä. Promillet ei anna myöten puhtaasti onnistuneeseen kirjoittamiseen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hienoin Liiga-tapahtuma missä saanut olla paikan päällä. On vain yksi Ville Koho.
Jopa SaiPa fanina olen pettynyt puolestasi, mikäli näin on. Tapahtuma oli hieno juu, mutta hyvin nopeasti muistan game 7 jyppiä vastaan ja sen pelin, HIFK:ta vastaan, jossa päästiin jatkoille Malmivaaran ja Lundelin ilmaisun takia. Muitakin pelejä muistan lukemattomasti, mitkä olivat parempia, kuin tämä. Liiganousupelistä puhumattakaan.

Toki, mikäli olet todella tuore SaiPan seuraaja, niin mikäpä siinä, jos tämä arvoasteikossasi kärkisijalle nousee.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen itse ollut peleissä tällä kaudella 5 kertaa paikan päällä ja todistanut 4 voittoa. Ensi viikolla tarkoitus olla kahdessa pelissä ja toivottavasti hyvä karma jatkuu sen suhteen.
Länsirannikon kiertuetta pukkaa oletettavasti. Toki niin itsellänikin. Raumalla ja Porissa itsekin paikan päällä.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Tasaisen vauhdin taulukolla Saimaan Pallo kerännee himpun verran enemmän pisteitä kuluvalla kaudella, kuin legendaarisella 2016-2017 -kaudella. Ei paljoa enempää, mutta vähän. Tero Koskiranta oli hetkittäin aivan päällikkö muuten kovin surullisessa ympäristössä sillä kaudella,
 
Viimeksi muokattu:
Tasaisen vauhdin taulukolla Saimaan Pallo kerännee himpun verran enemmän pisteitä kuluvalla kaudella, kuin legendaarisella 2016-2017 -kaudella. Ei paljoa enempää, mutta vähän. Tero Koskiranta oli hetkittäin aivan päällikkö muuten kovin surullisessa ympäristössä sillä kaudella,
Silloin oli tässä vaiheessa kautta kerätty neljä pistettä enemmän (20 ottelua, 26 pistettä, nyt on 22 pistettä). Silloin kaudella 2016-2017 tehtiin tyhjennysmyynnit ja loppukausi pelattiin junnuilla. Kausi päättyi kahdeksan ottelun tappioputkeen.

Kyllä tuosta positiivistakin löytyy. Joukkue vaikuttaa "sitkeältä" ja yrittää kovasti. Maalivahtipeli näyttää paremmalta kuin odotin ennen kauden alkua. Nyt testataan todella Westerholmin turnauskestävyyttä. Paljon pelejä. Pystyykö pitämään tasonsa illasta toiseen.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Sitä yritystä on tietenkin vuosia kaivattu, ja nyt hetkittäin myös saatu. Siitä iso kiitos. Jotain esimerkinnäyttöä varmaan tarvittaisiin kuitenkin lisää.
 
Suosikkijoukkue
Liigan Häpeäpilkku
Kyllä! Ne mitä itse olen paikanpäällä katsonut, niin ei mitään viitteitä mistään hengettömyydestä ole ollut, päinvastoin. Taisteleva jengi meillä on!
 

emz1

Jäsen
Maalivahtipeli näyttää paremmalta kuin odotin ennen kauden alkua. Nyt testataan todella Westerholmin turnauskestävyyttä. Paljon pelejä. Pystyykö pitämään tasonsa illasta toiseen.
Osa on ehkä vähän kauhistellutkin, että miten Westerholm pelaa noin paljon, mutta jos aikoo lähitulevaisuudessa vähän kirkkaimmassa valoissa pelata niin 24-vuotiaana täytyy fyysisesti jaksaakin pelata iso määrä. Yksi esimerkki on menneisyydestä kun Joni Ortio pelasi 12-13 HIFK:ssa 54 ottelua runkosarjassa, 8 pudotuspeleissä, 8 EHT/leiriottelua ja 3 MM-kisoissa. Seuraavana vuonna olikin sitten jo NHL:ssä. Polkuja on monia, mutta kyllähän Westerholmilla on tällä hetkellä latu aika mukavasti auki mihin vain.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo, jos jotain hyvää ainakin W:n kannalta on tästä kaudesta ammenettavissa, niin se on se, että pääsee läpikäymään sen kuuluisan "Kisapuiston maalivahtikoulun". Tuon jengin takana kun pelaa, niin ei paljoa isot valot häikäise sen jälkeen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ekat ihmiset, jotka tavattiin täällä Raumalla hotellin hississä olivat SaiPafaneja (toisella paita päällä ja toisella C8 pinssi). Röökille oltiin menossa niin respan rouva pyysi katsomaan whatsuppiaan jossa hänen poikansa kysyi, että onko C8 pinssi rinnassa. No nyt oli ja ylpeänä sitä esitteli. Ilmankos hän tiesi jo sisään kirjautuessamme, että matkamme taitaa huomenna jatkua Poriin. Rauma on keltamusta tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös