Mctavish85
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Hieno voitto! Olipa kyllä viihdyttävä peli. Lähellä jopa playoff-kiekkoa. Nyt oli kyllä sitä tekemisen meininkiä. Toivottavasti nyt ne maalihanatkin aukeaisivat tästä tämän pelin myötä.
Kiinnitin juuri samaan huomiota. :D Kylläpäs nyt hemmotellaan.ps. SaiPan lainaus facesta: "tiistaina Tallinna, keskiviikkona Kichton, torstaina jotain ihan muuta pysykää kanavalla". Mitäs myö huomenna vielä saadaan!!??
Kerro Laitela sitten kun on joku peli, jota et seurannut pelonsekaisesti... :) :)Viihdyttävää peliä, välillä sai tosin seurata pelonsekaisin tuntein.
Mertarannalta opittua.Kerro Laitela sitten kun on joku peli, jota et seurannut pelonsekaisesti... :) :)
Myös Santeri Virtanen taisi päästä jatkoilla jonkun verran kentälle? Ainakin olin kuulevinani.Huomiona, että Lehterä antoi Torikalle rohkeasti peliaikaa vielä 3vs3-jatkoajalla
Olen samaa mieltä. Oli todella hienoa kiekkoa. Oli jo tasoltaan ja temmoltaan lähellä playoff-kiekkoa.Oli kyllä hieno matsi KalPan ja SaiPan välillä, ei ollut träppiä vaan liigan "HMV" organisaatiot pelaa melkein viihdyttävintä kiekkoa mitä liigasta löytyy. Loistavaa!
Kyllä olin näkevinäni. Pelasi kyllä helvetin hyvän matsin.Olen samaa mieltä. Oli todella hienoa kiekkoa. Oli jo tasoltaan ja temmoltaan lähellä playoff-kiekkoa.