Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
+ Voitto
+ Salminen on skarpannut paljon!
+ SaiPa
+ Samat kuin muilla
+ Salminen on skarpannut paljon!
+ SaiPa
+ Samat kuin muilla
Se riippuu kyllä paljon loukkaantumisista. Löfman ja Koho auttavat hitosti tervehdyttyään mikäli pysyvät kasassa. Ja kai se Taipaluskin hyödyksi olisi.+ Alan oikeasti uskomaan että voidaan olla tällä kaudella kympin sakissa.
Kautta on pelattu 11 kierrosta ja SaiPa on yhden pisteen päässä kovimpana mestarisuosikkina pidetystä Tapparasta. Kuka olisi ennen kauden alkua uskonut?
Tästä tulee helvetin hyvä kausi. Lehterä osoittautuu hyväksi valmentajaksi ja saa tuon joukkueen potentiaalin esiin. Lopputulemana viihdyttävää jääkiekkoja ja kelvollinen sijoitus runkosarjassa. Itse veikkaan sijaa 6, mutta en ylläty neljän parhaan joukkoon pääsemisestä.
Mutta se suoritustaso on siellä olemassa ja potentiaalia on.Olen mä kyllä ollut todella optimistinen. Mutta edelleen uskon Lehterään ja tuohon porukkaan etenkin kun Koho ja Löfman palaavat kokoonpanoon. Sitä viihdyttävää kiekkoa on näkynyt ajoittain, mutta suoritustaso vaihtelee vielä liikaa.
Sama täällä. Tunteellahan tässä mukana mennään ja tulee monesti ylireagoitua ja kirjoitettua vähän mitä sylki suuhun tuo. Se on sitä hetkessä elämistä. Pitäs vaan malttaa ja kattoa vähän pidemmällä kiikarilla näitäkin hommia.Kympin sakkiin tällä kaudella, niin olen/ olisin enemmän kuin tyytyväinen. Rehellisesti sanoen en tiennyt mitä odottaa, kun kausi alkoi. Uutta alkua kyllä, mutta välillä se on tuntunut vitsiltä, nyt taas asialliselta sloganilta tekemistä kuvaamaan. Mutta myönnän senkin, että olen luonteeltani sellainen, että paniikkinappula painuu pohjaan hyvinkin helposti. Jotkut muut tänne kirjoittavat pystyvät odottamaan ja ottamaan tarkastelun alle pitempiä jaksoja. Toivon mukaan ajoittain jopa hieman kärkäs kritiikkini ei anna minusta sellaista kuvaa, että kääntäisin selkäni seuralle heti kun on huonompi jakso.
Elä helvetissä. Mihin meitä jalat-maassa-rationalisteja sitten tarvittaisiin, jos kaikki vaan funtsailisi pitkään ennen kuin mahdollisesti tuodaan julki hyvin harkittu ja pitävästi argumentoitu näkemys?! Muuttuisi helvetin tylsäksi tämä homma siinä tapauksessa!Pitäs vaan malttaa ja kattoa vähän pidemmällä kiikarilla näitäkin hommia.
Palstan positiivisuuspurkauksesta päätellen joko (a) on pössytelty muutakin kuin poskareita tai (b) täytyy laittaa kaikki rahat kiinni Ässien voitolle ;)
Myöhemmin tänään kova peli tosiaan ja Ässät kotona lauantaisaunassa ei löysäile.
Se, että voitat Ässät Porissa. Se on jotakin!Onpa mukava olla jälleen kerran väärässä ja todeta että ihan ansaittu voitto paskasta Ässä-nipusta! Harmi kun piste meni Maalahden nukahdukseen, mutta kyllä kaksi pistettä maistuu.