rattussovjeticus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
SaiPan edustusjoukkue on pelannut 11 Liiga-ottelua ilman 3 pisteen voittoa, ja CHL-puolellakin tulleen voiton eteen piti rehkiä ylitöitä. Näistä on vaikea keksiä positiivista, mutta samaan aikaan toisaalla... A-juniorien viimeisten 13 ottelun saldo on yksi suora tappio, yksi jatkoaikatappio, yksi voittomaalilaukauksien kautta tullut voitto, ja 10 suoraa voittoa. Tämä olettaen, että kahden erän jälkeen taulussa oleva 4-0 johto HPK:ta vastaan pitää.
EDIT: Lisätään tänne vielä tämän päivän pelistä tilastohavaintoja. William Mäkinen ja Onni Toivanen molemmat 2+0, ja Adam Zboril 0+4. Minä olin pitänyt William Mäkistä mikkihiiri -kategorian pakkina, mutta onhan kaverilla näköjään mittaa 183 cm. Potentiaalia kiekolliseksi Liiga-pakiksi ehdottomasti.
EDIT: Lisätään tänne vielä tämän päivän pelistä tilastohavaintoja. William Mäkinen ja Onni Toivanen molemmat 2+0, ja Adam Zboril 0+4. Minä olin pitänyt William Mäkistä mikkihiiri -kategorian pakkina, mutta onhan kaverilla näköjään mittaa 183 cm. Potentiaalia kiekolliseksi Liiga-pakiksi ehdottomasti.
Viimeksi muokattu: