Mainos

Päivän positiivinen

• 2 048 717
  • 9 896

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
- Oli näköjään jo varaa hävitä kaksi peliä putkeen, ja silti jatkaa sarjan kärjessä.
- 11 otteluun 53:03 alivoimaa, maaliero näiden aikana 2-0 SaiPalle. Siis kaksi tehtyä, nolla päästettyä.
- Neljän ottelun vierasputkesta 7p (1.75ppg) ja vastassa oli mm. kaksi kuntopuntarin silloista kärkijengiä.
- Samaiseen neljän vierasottelun maaliodottama 14,98 - 3.74 per ottelu. Melko kova suoritus vieraissa.

jeani

Jäsen
No kertokaa nyt ulkopuoliselle milloin Lappeenrannassa on halli viimeksi ollut noin täynnä yleisöä pidemmän aikaa kuin tällä kaudella? Viittaan tuleviinkin otteluihin, jotka melko täynnä.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
No kertokaa nyt ulkopuoliselle milloin Lappeenrannassa on halli viimeksi ollut noin täynnä yleisöä pidemmän aikaa kuin tällä kaudella? Viittaan tuleviinkin otteluihin, jotka melko täynnä.
Tirkkosen aikana, eli aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten. 2013-16.

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Sanon tämän täältä sivusta ihan aidosti pitkästä aikaa iloisena että on mukavaa kun keltamusta joukkue johtaa sarjaa. Tekee nimittäin he-le-vetin hyvää suomalaiselle jääkiekolle. Eipä tässä muuta kun yhtä vauhdikasta kevättä teille , olispai muuten hauska keltamusta finaali

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puolirunkkarin mestaruus (tarkoituksella osuva kaksoismerkitys). Ei ole ennen oltu lähelläkään, joten hyvä ottaa sille
Tirkkosen ekoilla kausilla SaiPa oli kausien puolivälissä ihan kärkikahinoissa, ettei olisi johtanutkin koko systeemiä jommalla kummalla kaudella. Eli onhan näitä ennenkin nähty, ei tässä siis ole yhtään mitään ihmeellistä että SaiPa on runkosarjan ykkösenä kauden puolivälissä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tirkkosen ekoilla kausilla SaiPa oli kausien puolivälissä ihan kärkikahinoissa, ettei olisi johtanutkin koko systeemiä jommalla kummalla kaudella. Eli onhan näitä ennenkin nähty, ei tässä siis ole yhtään mitään ihmeellistä että SaiPa on runkosarjan ykkösenä kauden puolivälissä.
Mutta minä olin eroamassa/erosin Tirkkosen kausilla, joten olin täysrunkkari. Nyt taas suhteessa ja SaiPa kärjessä, joten vain puolirunkkari.

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Mutta minä olin eroamassa/erosin Tirkkosen kausilla, joten olin täysrunkkari. Nyt taas suhteessa ja SaiPa kärjessä, joten vain puolirunkkari.
Se on kyllä hyvä mittari, että miten siirtyminen puolirunkkarista täysrunkkariin menee.

SaiPalla on sen verran nuori ja himokas joukkue, että jaksavat painaa enemmän kuin perus puolirunkkaria. Uskoisin, että jaksavat panna kiimaliiterissä liigan sekaisin. Keväällä sitten voi tarjota savukkeet ja taksit muille.

Vemputetaan, vemputetaan.. se riittää

Ja jottei mene offtopiciksi niin kiva, että ulkona on lunta ja tänään on pelipäivä.

Kaakonita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kotivoitto ja hieno määrä yleisöä hallissa!! Ei peli tällä viikolla ole ollut mitenkään huonoa, poislukien Kärpät matsi, joka oli löysää pelailua. Ei muuta ku etiäpäin!!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Huikea paluu huonojen tulosten jälkeen.

Granholm parantaa koko ajan. Kaveri on yllättävän terävä.

Tuo alivoima on varmaa liigankin historian tasolla ihan huipussaan.

Ylivoimamaaleja monikossa!

Jouduin katsomaan pelin vissylinjalla kun haen vaimon vielä ysiltä Tallinnan laivalta. Löin jo tokan erän jälkeen kaksi Freixenetä jäihin!

SaiPa ei ole koskaan ollut näin hyvä, uskallan väittää.

Ferris

Jäsen
Granholm parantaa koko ajan. Kaveri on yllättävän terävä.

Kesän aikana luistelutreeniä vaan tiukasti, että saa liikkeen pari napsua paremmaksi niin johan alkaa tulla tulosta, isosti. Nyt jo alkukauden ollut hyvä laitakamppailuissa ja peliälyä on kyllä, mutta tahtoo välillä tulla tilanteet liian nopeasti päälle, kun oma liike on just hieman vajaata tälle tasolle. Alusta lähtien ollut sitä mieltä, että aihiota on vaikka mihin kun liike saadaan tarvittavalle tasolle.

Astalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seattle Kraken, AEV, Ketterä
En tiedä romantiikasta mitään, mutta tämän kauden SaiPassa sitä piisaa ylitsevuotavasti!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy