Tykkäsi kovasti. Pisti birrasssa Kalaputaalle kysymyksenkin "Millon tuut takaisin Kärppiin?".Mitäs kaveri itse sanoi pelistä? Tunnelmasta? Puitteista? Jälkipeleistä?
Tykkäsi kovasti. Pisti birrasssa Kalaputaalle kysymyksenkin "Millon tuut takaisin Kärppiin?".Mitäs kaveri itse sanoi pelistä? Tunnelmasta? Puitteista? Jälkipeleistä?
Älä viitti. Mitä se vastasi?Tykkäsi kovasti. Pisti birrasssa Kalaputaalle kysymyksenkin "Millon tuut takaisin Kärppiin?".
Suurin piirtein että never say never mutta ei ajankohtaista tällä hetkellä.Älä viitti. Mitä se vastasi?
Skumppaa ja ylipäiväistä viskiä, aikuiset miehet… Kyllä Hakalissa luotetaan ihan Jaloviinaan.Aukes skumppa, ei sitä joka päivä SaiPa 10 voittoa putkeen ota.
Ja tällä hetkellä eniten 3 pisteen voittoja koko Liigassa.SaiPa on muuten ottanut nyt tällä kaudella jo nyt enemmän kolmen pisteen voittoja kuin kahdella edeltävällä kaudella yhteensä.
Kyllä. Sen takia Kespookaan ei enää noussut edelle. Ei vaan kaikilla riitä kun myö vaan porskutellaan. (Mahtaa olla outoa muuten sitten kun...)Ja tällä hetkellä eniten 3 pisteen voittoja koko Liigassa.
Käy vahvajalkaisena ukkona erinomaisesti nykyiseen pelitapaan. Jättänyt koheltamisen pois, ni hyvää jälkeä on tullut.Potentiaali on ja näkyy varmasti mitä pidemmälle kautta mennään
Saman havainnon tehnyt. Ja tuntuu että muut joukkueet ei paina samanlaisella intensiteetillä ja työnteolla, mitä SaiPa tekee tällä hetkellä.Sokaiseeko jotenkin toi SaiPan pelin vauhti, mutta mitä nyt eilen katsoin JYP - TPS ja tänään Ässät - Pelicans ni on kyllä todella heikkotasoisia ja hitaita jääkiekkopelejä verrattuna SaiPan tekemiseen.
Se sopii meille ja SaiPalle!Saman havainnon tehnyt. Ja tuntuu että muut joukkueet ei paina samanlaisella intensiteetillä ja työnteolla, mitä SaiPa tekee tällä hetkellä.
Mä näin samanlaisia Kakolassa 80-luvulla. Noi oli vuosia...|||||||||
If you know what I mean
Tulee lapsuus mieleen noista kaltereista.|||||||||
If you know what I mean
Nerokkaasti viime kausina pistettiin kaikki tappioennätykset uusiksi ja nyt on sitten positiivisempien ennätysten vuoro.