Voi olla tietotekninen vikakin, älä huolestu suotta.Okei, joku vika vissiin mun päässä.
Voi olla tietotekninen vikakin, älä huolestu suotta.Okei, joku vika vissiin mun päässä.
Kestäiskö siinäkin tapauksessa, että ennen avauskiekkoa Valkeapää kävelis paperi kädessä jäälle ja ”sitä mie vaan, että ei nyt tehdä tästä sen isompaa numeroa, mut Raipe veti äsken nimen tähän paperiin”Tämä haalea esitys merkannee sitä, että perjantaina askissa on kiimainen kotijengi. Kestääkö Kisapuiston rakenteet?
Jos tuo tapahtuisi niin Kisapuiston katto nousisi 5cm ilmaan ja tulisi alas tuhoten koko hallin ja kaiķki pisteet ja koko kausi tuomittaisiin menetetyksi.Kestäiskö siinäkin tapauksessa, että ennen avauskiekkoa Valkeapää kävelis paperi kädessä jäälle ja ”sitä mie vaan, että ei nyt tehdä tästä sen isompaa numeroa, mut Raipe veti äsken nimen tähän paperiin”
Jos kestää niin uutta hallia ei tarvitse.Kestäiskö siinäkin tapauksessa, että ennen avauskiekkoa Valkeapää kävelis paperi kädessä jäälle ja ”sitä mie vaan, että ei nyt tehdä tästä sen isompaa numeroa, mut Raipe veti äsken nimen tähän paperiin”
Milloinhan viimeksi on runkosarjapeli myyty loppuun 24 tuntia ennen pelin alkua?Lipunmyynti huomiseen matsiin on päättynyt.
Jos Raipe olisikin vetänyt nimen paperiin, niin eihän sitä nyt kannattaisi julkistaa. Jos/kun halli myydään huomenna täyteen muutenkin, niin siitä saadaan maksimaalisen hyvin täytettä kassaan. Raipen (mahdollinen) jatko kannattaisi heruttaa ja mehustella vasta sitten, kun sillä voitaisiin saada lisää katsojia muuten vajaaksi jäävään halliin. Luulen että sellaisiakin kotiotteluita on vielä tällä kaudella tulossa.Kestäiskö siinäkin tapauksessa, että ennen avauskiekkoa Valkeapää kävelis paperi kädessä jäälle ja ”sitä mie vaan, että ei nyt tehdä tästä sen isompaa numeroa, mut Raipe veti äsken nimen tähän paperiin”
En tiedä. Ei ainakaan tänään, lippuja saa kyllä vielä.Milloinhan viimeksi on runkosarjapeli myyty loppuun 24 tuntia ennen pelin alkua?
Ei kai me taas toistettaisi sitä virhettä, että yhden marraskuisen voittoputken aikana mentäisiin valmentajalle jatkosopimusta tarjoamaan? Mitään ei siis oltaisi opittu aiemmista vuosista?Kestäiskö siinäkin tapauksessa, että ennen avauskiekkoa Valkeapää kävelis paperi kädessä jäälle ja ”sitä mie vaan, että ei nyt tehdä tästä sen isompaa numeroa, mut Raipe veti äsken nimen tähän paperiin”