Lisätään vielä, että 10 ottelun kuntopuntarilla- 10o kuntopuntarilla 5p ja 7 tehtyä maalia enemmän kuin molempien tilastojen kakkosella, Lukolla.
- Aika hurjaa menoa tämä yhdeksän ottelun voittoputki. Tottuuko tähän ikinä?
Ooppa nyt ihan rehellinen ittelles, olisiko tässä mitään järkeä, jos nekin toimisi?Lisätään vielä, että 10 ottelun kuntopuntarilla
- SaiPan yv toisiksi surkeinta
- SaiPan av sijalla 13
On kyllä melkoista menoa. Vittu kun erikoistilanteet alkaisi vielä jossain kohtaa rullaamaan, niin terve ja morjes.
Pimpelipom!Vittu kun erikoistilanteet alkaisi vielä jossain kohtaa rullaamaan, niin terve ja morjes.
Järki tästä touhusta on hävinnyt jo kauan sitten. Jos joku olisi kauden alussa kertonut, että konkurssikypsä liigan yleinen vitsi alkaa yhtäkkiä paukuttaa voittoennätyksiä ja keikkuu sarjan kärkipäässä pitkän aikaa, olisin tarjonnut buranaa.Ooppa nyt ihan rehellinen ittelles, olisiko tässä mitään järkeä, jos nekin toimisi?
Eivätkä välttämättä häviä SaiPassa enää peliäkään!SaiPadata osasi kertoa että Hutchinson ja Piiroinen ovat ainoat SaiPan maalivahdit yli kymmeneen vuoteen jotka ovat voittaneet varsinaisella peliajalla ensimmäisen pelaamansa ottelun SaiPassa.
Kyl siinä hutch ja pysyk menee yhdessä huudattamaa päätyä, mut oon kyl samaa mieltä et on kyl loistavia pätkiä. Lisää kyllä hyvää fiilistä meidän fanien kesken.Aivan hiton loistavaa nuo pelin jälkeiset instavideot.
VPetman ottaa Hutchin mukaan ja Hutch pääsee huudattaa päätyä.
Sitten kopissa Kari iskee lakkia Hutchin päähän.
Ulkomaanpojjaat ajetaan hienosti sisään porukkaan.
Ai se oli Pysyk? Hitto vie, Even better!Kyl siinä hutch ja pysyk menee yhdessä huudattamaa päätyä, mut oon kyl samaa mieltä et on kyl loistavia pätkiä. Lisää kyllä hyvää fiilistä meidän fanien kesken.
Kyllä se vaan totuus tulee lapsen suusta.Kyseinen jyppipeli käytiin perheen kesken katsomassa ja nuorempi (8v) likka huusi kolmannen erän aikana "saipa voittaa aina" niin jouduin siinä vähän rauhoittelemaan puhetta. Näköjään olisi kannattanut pitää allekirjoittaneen mölyt mahassa.
Joo, hyviä pätkiä nämä. Tykkäsin erityisesti, kun kanukit laitettiin kimpassa ekana fanien eteen. Pääsevätpä tähän eurooppalaiseen fanikulttuuriin heti sisälle. Nyt oli vielä hieman ujoa tekemistä jätkiltä, mutta perjantaina sitten vähän enemmän energiaa peliin, kun tuuletetaan voittoa Kaukaan päädyn pauhatessa :)Aivan hiton loistavaa nuo pelin jälkeiset instavideot.
VPetman ottaa Hutchin mukaan ja Hutch pääsee huudattaa päätyä.
Sitten kopissa Kari iskee lakkia Hutchin päähän.
Ulkomaanpojjaat ajetaan hienosti sisään porukkaan.
No joo, olihan se vähän aneemista välillä, mutta kaikki tarpeellinen tehtiin voiton eteen. Siitä kiitos jälleen kerran. Tähänkin lajiin kuuluu, että vastustaja voi tehdä olosta hankalan, jos annat löysää liiaksi. Silti meno oli enimmäkseen raikasta eikä periksi annettu. Ihmettelen edelleen, miten ero vuoden takaiseen voi olla noin suuri. Ja suurin osa pelaajistakin on samoja, vapaamatkustajia ei joukossa ole. - Tappara-pelissä saattaa tulla tilastotappio, mutta mitäs siitä. Kirvesrinnat voivat keskittyä nyt liigaan chl:n sijaan.Tämä haalea esitys merkannee sitä, että perjantaina askissa on kiimainen kotijengi. Kestääkö Kisapuiston rakenteet?
Kestäähän Kisapuiston rakenteet, kun meidän päättäjät ovat asiaa tutkineet ja todenneet, että ainakin 15 vuotta voidaan vielä pelata tuossa ladossa, kun tehdään vaan "pientä pintaremonttia" silloin tällöin.Tämä haalea esitys merkannee sitä, että perjantaina askissa on kiimainen kotijengi. Kestääkö Kisapuiston rakenteet?
Kävin lippu.fi katsomassa ja mulla on 7 seisomapaikkalippua ostoskorissa juuri nyt (?)Lipunmyynti huomiseen matsiin on päättynyt.
En mä ainakaan pääse enää ostamaan. Sulla sitten kai ne viimeiset.Kävin lippu.fi katsomassa ja mulla on 7 seisomapaikkalippua ostoskorissa juuri nyt (?)
SaiPan igssa 1 min sitten viimeinen kuulutus seisomapaikkalippuihin.
Saa ostettua. Laitoin äsken kokeeksi 99 lippua koriin niin olisi antanut ostaa, poistin liput ja kokeilin uudestaan 5 lipulla ja sekin olisi onnistunut.En mä ainakaan pääse enää ostamaan. Sulla sitten kai ne viimeiset.
Okei, joku vika vissiin mun päässä.Saa ostettua. Laitoin äsken kokeeksi 99 lippua koriin niin olisi antanut ostaa, poistin liput ja kokeilin uudestaan 5 lipulla ja sekin olisi onnistunut.