- SaiPa on sarjassa toisena
- Ville Petman on pistepörssissä kolmantena
- Kalapudas sijalla 7
- Kousa pakkien pistepörssissä sijalla 10.
- Klintrup tulokkaiden pistepörssissä kolmantena
- Meidän MOLEMMAT maalivahdit on torjuntaprosenteissa Liigan Top5:ssä.
- Meillä on VALMENTAJA!
Lisätään tähän vielä että kaikista isoin muutos tapahtui omistajaportaassa. Seuraa syöksykierteeseen ajaneet entiset omistajat poistuivat ja tilalle tuli uutta osaamista myös toimiston puolelle. Silläkin on iso merkitys tässä kaikessa.Hyvin ootte kyllä onnistuneet sitä joukkueen kurssia kääntämään aikaisempiin vuosiin verrattuna, vaikka kausi onkin vielä todella alussa. Kalapudas on kyllä erittäin hyvä palanen tonne teidän hyökkäyspäähän, jonka huomasin jo viime kaudella. Petman myös aloittanut kautensa räväkästi ja ehkä se kotiinpaluu ollut miehelle hyvä niiden Amerikan vuosien jälkeen. Selvästi taitaa olla myös kehittynyt pelaajana siellä AHL-liigassa, joten ollut siis ihan kannattava reissu hänellä siellä kaikin puolin. Kousa ollut myös hyvä hankinta teille ja arvasin että hänestä on myös vielä ihan liigatason puolustajaksi.
Mutta aivan varmasti se valmentajan vaihto on ollut tässä se kaikkein ratkaisevin asia, sillä eipä Hämäläisen aikana se homma oikein muuttunut yhtään mihinkään ja hänen jatkosopimuksensa oli silloin seurajohdon suuren suuri virhe. Raipe sen sijaan kyllä näyttänyt ennenkin omaa osaamistaan liigatasolla, joten siinä tapauksessa se Raipen hankinta päävalmentajaksi oli varmasti juurikin se pointti, joka tässä piti tapahtua muutoksen aikaan saamiseksi.
Siinäpä noita tärkeitä elementtejä tähän hetkeen. Valmentajan myötä pelitapa, joka ollut toimiva. Ja vieläpä hyvin SaiPan näköistä lätkää, luistelua ja taistelua.- SaiPa on sarjassa toisena
- Ville Petman on pistepörssissä kolmantena
- Kalapudas sijalla 7
- Kousa pakkien pistepörssissä sijalla 10.
- Klintrup tulokkaiden pistepörssissä kolmantena
- Meidän MOLEMMAT maalivahdit on torjuntaprosenteissa Liigan Top5:ssä.
- Meillä on VALMENTAJA!
Olin juuri tulossa kysymään samaa että montas kertaa ootte yön aikana katsonut maalikoosteen? Itelläni lähtee nyt neljäs kerta.Kiva katsoa eilistä maalikoostetta uudestaan ja uudestaan. Aina ei tällaista fiilistä ole.
Itse en ole koostetta katsonut VASTA kuin kolme kertaa.Olin juuri tulossa kysymään samaa että montas kertaa ootte yön aikana katsonut maalikoosteen? Itelläni lähtee nyt neljäs kerta.
Mulla on pressitilaisuus katsottuna vasta kaks kertaa mutta katsoin perjantaiset K-Espoon löylytykset kolmannen kerran jossain välissä. Ja sunnuntai on vasta alussa.Itse en ole koostetta katsonut VASTA kuin kolme kertaa.
Niitä kannattaakin katsella ja muistella kaiholla jälkeenpäin, koska seuraavaa löylytystä saatte meidän suuntaan odottaa pitkään ja hartaasti ;) Ei vaan, leikki leikkinä. :DMulla on pressitilaisuus katsottuna vasta kaks kertaa mutta katsoin perjantaiset K-Espoon löylytykset kolmannen kerran jossain välissä.
Juuri nyt tuo 9 päivää tuntuu pitkältä odotukselta, mutta onneks Sportin saa löylyttää tässä välissä.Niitä kannattaakin katsella ja muistella kaiholla jälkeenpäin, koska seuraavaa löylytystä saatte meidän suuntaan odottaa pitkään ja hartaasti ;) Ei vaan, leikki leikkinä. :D
Se on jännä miten positiivisesti Raipen presseihin tunnutaan suhtautuvan. Mulle tulee niistä lähinnä myötätunto miestä kohtaan joka on pakotettu paikkaan jossa ei halua olla. Apuvalmentaja voisi hoitaa pressin ja Raipe sen minkä parhaiten osaa eli kopin.Positiivista, että täällä on muitakin, jotka harrastaa maalikoosteen usealla repeatilla aina voitto pelin jälkeen. Samaa oon nyt alkanut harrastaa lehdistötilaisuuksista, koska jonkun näköiset fiilikset saa noista Raipen pressipuheista. Vaikka mies ei puhu paljoa, mutta silloinkin asiaa. Ja pienet eleet ja olemus, kertoo enemmän kuin sanat.
Se tuuletus oli suorastaan raivokas kun ajattelee että peli meni siinä kohtaa 2-7 :D - siellä oli nuorella miehellä vähän patoumia.Erityisen iloinen olin Hokkasen maalista. Häntä on täällä kritisoitu, myös minun toimestani, mutta nyt syksyllä tuntuu että hän on ottanut isoja askeleita eteenpäin. Tuo maali oli arvokas onnistuminen ja toivottavasti tuo lisää rentoutta ja itseluottamusta nuorelle pelaajalle.
Miulle riittää, et se käy vaikka sanoo sen jonku "pojat pelas, kyllä ne pelas hyvin." ja lähtis menee. Todennäköisesti ne on sillon pelannu hyvin ja pisteitä plakkarissa. Ja just ne pienet eleet siinä ja naureskelu toisen valmentajan kanssa. Raipe is best.Se on jännä miten positiivisesti Raipen presseihin tunnutaan suhtautuvan. Mulle tulee niistä lähinnä myötätunto miestä kohtaan joka on pakotettu paikkaan jossa ei halua olla. Apuvalmentaja voisi hoitaa pressin ja Raipe sen minkä parhaiten osaa eli kopin.
Ei ainakaan itselleni ole välittynyt sellaista kuvaa, että Helminen vihaisi medialle esiintymistä. Enemmän tulee sellainen fiilis, että hän ottaa siihen tietynlaisen roolin, kuten esimerkiksi Lehterä tekee. Tuo rooli on sitten vain Raipelle tietyllä tapaa yksinkertaistetumpi versio valmentajan oikeista ajatuksista.Se on jännä miten positiivisesti Raipen presseihin tunnutaan suhtautuvan. Mulle tulee niistä lähinnä myötätunto miestä kohtaan joka on pakotettu paikkaan jossa ei halua olla. Apuvalmentaja voisi hoitaa pressin ja Raipe sen minkä parhaiten osaa eli kopin.
SaiPalle oli varattu se "häpeäpilkku"Roskalehdet uutisoi tuttuun tapaan "SM-Liigan kriisieura..."-
Mutta SaiPaa ei mainita lainkaan!!