Osuihan se. Niinkuin pelaajat osuu aika monta kertaa toisiinsa ottelun aikana. Rikettä ei ollut.:D mielestäsi ei osunut
Osuihan se. Niinkuin pelaajat osuu aika monta kertaa toisiinsa ottelun aikana. Rikettä ei ollut.:D mielestäsi ei osunut
Rike tai ei, niin varmasti sattui ja kovaa. Ei se siitä kalastelua tee. Ei pelannut viimeisessä erässä.Osuihan se. Niinkuin pelaajat osuu aika monta kertaa toisiinsa ottelun aikana. Rikettä ei ollut.
Tykkään siitä, että laskevat tällaisia ja siitä ettei SaiPalta ole helpolla pisteitä saatu.KalPa-osiossa olivat laskeneet, että KalPa on yhdeksästä viimeisestä SaiPaa vastaan pelatusta kotiottelusta saanut vain kerran täydet kolme pistettä.
Viimeksi varmaankin Lehterän ensimmäisellä kaudella olen itse ollut yhtä hyvätunnelmaisessa Kisapuistossa kuin tänään kolmannen erän aikana.Tunnelma on palannut Kisapuistoon. Kovin montaa kirosanaa ei kuulunut tappion jälkeen.
Ei mitään isompaa, yhteen katsomoon oli rajattu erä lippuja alella ja jotai lippuja sai 10€:lla kaverille jos itellä oli kausari. Nämä lienee oli seisomapaikkalippuja sitten(?).Pakko huudella naapurista, helvetin hyvin katsojia hallilla. Oliko jotain erityistä lippukampanjaa vai kulttuuria vaan?
Varmaan moni ajatellut, että astuu halliin kun eräs henkilö on laitettu toimistolta pihalle. Ja nyt sitten annetaan SaiPalle mahdollisuus näyttää.Pakko huudella naapurista, helvetin hyvin katsojia hallilla. Oliko jotain erityistä lippukampanjaa vai kulttuuria vaan?
Todella hieno homma viime kauden tulokseen nähden.Ei mitään isompaa, yhteen katsomoon oli rajattu erä lippuja alella ja jotai lippuja sai 10€:lla kaverille jos itellä oli kausari. Nämä lienee oli seisomapaikkalippuja sitten(?).
SaiPa oli kylläkin joulutauolla 2012 sarjan 2., että aika hyvin se alkoi. Sitten myytiin Hattu ja jäätiin sääleihin.Ei ahmita nyt liikaa kerralla. Itse olen ainakin tyytyväinen, että vihdoin kasassa on joukkue joka taistelee. Pää voi painua erän aikana, mutta kopissa on selkeästi johtajia jotka piiskaavat joukkueen pelaamaan.
Tulee vähän mieleen ne vuodet 2012-2015, ei silloinkaan ollut aluksi mitenkään helppoa mutta pikkuhiljalleen joukkueesta nousi erilaisia yksilöitä.
Nyt ainakin Morand, Helewka, Kalapudas ja Kivenmäki ovat vakuuttaneet minut hyökkäyspäässä.
Siikosen asennetta on hieno katsella, pelaa selkeästi suurella sydämellä logolle heti ekasta pelistä lähtien.
Ja ei, en nyt tarkoita että SaiPa on mitallissa kiinni mutta ainakin tekemisen meininki on ihan erilaista kuin moneen vuoteen. Oikeastaan Lehterän ekalla kaudella on viimeeksi tuntunut seuraaminenkin samalta.
Toivoa on.