Päivän positiivinen

  • 1 841 074
  • 8 796

redpecka

Jäsen
@Laitela Ollaanhan tässä isojen asioiden äärellä. Tutkailen itsekin koko ajan että mitähän mieltä olen SaiPa-merkkisestä joukkueesta. Tosin en ole ihan tuota harakiriosastoa - sen osaan sanoa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä ihan loppukausihan on mennyt taas käytettävissä oleviin palasiin nähden ihan ok.

Eilen (no vuorokausi näköjään vaihtui mutta siis tiistaina) parannettiin maailmaa tai lähinnä SaiPaa lounaalla nimimerkin @Individual kanssa (hieno mies muuten, ekaa kertaa tapasin ja varmaan eka jatkislainen jonka tapasin ensimmäistä kertaa siten että molemmat selvin päin). Ei me oikeasti mitään keksitty, mutta todettiin että me voimme resursseillamme pärjätä jos saamme kilpailuetua joko pelaajista (tyyliin Tuomenoksan skouttaus parhaimmillaan) tai pelityylistä (eli valmentajasta). Menestyminen vaatii sitten molempien osumista kohdalleen.

Ja muutaman kommentin perusteella ollut tänään jopa ihan hyvä meno Kisapuistossa. Toivottavasti ensi kaudellakin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomenna on oikein kiva mahdollisuus heittää kapuloita KooKoon rattaisiin. Jukurit ohitti heidät juuri kymmenennelle sijalle. KooKoo siis tarvitsee kipeästi pisteitä SaiPalta tai lauantaina Turusta. Saattaa hieman vastustaja puristaa mailaa huomenna.
Minä taas en ole koskaan toivonut SaiPan tappiota niin paljon kuin huomisessa matsissa. Ja se ihan yhden Jukurikannattajan takia joka menee toistuvasti tunteisiin. Periaatteessa minulla ei ole mitään Jukureita vastaan, mutta siellä osalla keulii mopo niin pahasti etten kestä henkisesti.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Minä taas en ole koskaan toivonut SaiPan tappiota niin paljon kuin huomisessa matsissa. Ja se ihan yhden Jukurikannattajan takia joka menee toistuvasti tunteisiin. Periaatteessa minulla ei ole mitään Jukureita vastaan, mutta siellä osalla keulii mopo niin pahasti etten kestä henkisesti.
Kerho voi hoitaa Jukurit lomalle, kun SaiPa vetää KooKoon mukaansa kesälaitumelle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minulla henkilökohtaisia palstalaisia ystäviä kaikista kymppipaikasta taistelevista jengeistä. Eli nyt joutuu valitsemaan palstan ulkopuolisen elämän takia. Ja valinta on siksi KooKoo. Ja pakko tägätä tähän @nummenkallio
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hyviä perusteluja teillä on. Itse voisin kääntää takkia sen seuran faniks jos kyseisen seuran pelaaja on ensin pokannut mut...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPa tekisi KooKoolle pikemminkin palveluksen, jos se vetäisi KooKoon mukanaan lomille. Silloin KooKoon johdonkin pitäisi tunnustaa, että vituiksi meni tämä kausi, ensi kaudella pitää tehdä hommat paremmin.

Eli varokaa mitä toivotte, voitte saada sen.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Strategia on alkanut tuottaa heti tulosta ja SaiPan kannattajapohja on moninkertaistunut!

Aina olen uskonut toimiston väkeen.
No, jos tässä jokin on vahvistunut niin meikäläisen pohjanotto, ennen oli vodkaa ja mehua suhteessa 50/50, nyt on mehu mukana vain väriä tuomassa
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
SaiPan pelissä on yleisön pauhua. Harvinaista herkkua.
 

Sportsguy

Jäsen
Onhan tuo kaikkinensa sanottava, että Hämäläinen on viimeisten pelaaja-vaihtojen jälkeen saanut peliin järkeä. Träppi puhuu ylempää, passiivisemmin eikä paineistuskaan huonoa ole. Voi sanoa, että paineettomia matseja, mutta niitähän ollut jo pitkään. Ehkä Hämäläisen auktoriteetti toimii paremmin näille nuoremmille ja mestis-ukoille. Ja Kokko tuonut luottamusta maalille.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihan hyvin taistelee keltamusta. Liveen laitoin alussa SaiPan voitolle. Nyt käydään jaakobinpainia, että yritetäänkö isonpaa vai seiftatako pienemmät voittorahat jakamalla muille tuloksille...
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No kiusa se on pienikin kiusa…Tuleepahan huomenna jännittävä kisa viimeisestä säälipleijaripaikasta, toivottavasti HPK lunastaa sen.
Huomenna sitten paikan päälle Kisapuistoon törpöttelemään.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Nostan lakkia koko joukkueelle tämän illan pelistä! Vaikka isoon ääneen kautta kaikkien medioiden ja asiantuntijoiden toimesta liigan "tyhjennysmyyntejä" "luovuttamisia" jne tuomittiin, niin onko nämä "hännänhuiput" antaneet pisteitä ilmaiseksi vastustajilleen? Ei ole! Vaan todella panneet vastustajat ahtaalle ja osoittaaneet materiaalillaan että tärkeintä ei ole laatua vaan asenne, moraali sekä kunnioitus peliä kohtaan.
Vielä huomenna saa pelata kunniasta, maineesta, sekä ilosta peliä, logoa ja kannattajia kohtaan.... Taidampa lähteä huomenna hallille.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan se positiivista näissä viime peleissä, että koko kauden otannalla on nähty SaiPan parhaat pakit; Airola ja Karvinen ja paras maalivahti; Kokko. Näille kavereille posit ja kertoo myös näiden ruutujen ns. runkomiesten tekemisestäkin kauden aikana.

Hirveästi pelipaikkavaihtoja ei tällä tasolla enää nähdä, mutta onhan Karvinen aikas hyvin pakkina pelannut. Jos miehellä itsellään palo olisi pakiksi, ehkä pelipaikan vaihtoa voisi vielä jollain tasolla miettiä. Mutta lienee kuitenkin todennäköisempää, että Karvinen ottaa ruudun vakikokoonpanosta laiturina.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei ole enää montaa istumapaikkaa vapaana illan peliin, vielä kerran pojat pelikaani turbiiniin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös