Päivän positiivinen

  • 1 843 029
  • 8 796

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
4.11.-22 HPK-SaiPa 1-2vl , kyllä minä tuon voitoksi katson.
Sport peli oli sitten aivan aneeminen suoritus, aivan kuin olisi pelätty voittaa peli, onko sitten alkukauden tappiopelien jälkeen jäänyt psyykepuolelle jäänyt jotain "häröä"?
Mä jotenkin omassa päässäni olen kääntänyt tuon matsin 4-2 tappioksi :) En tiedä miksi.
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä jotenkin omassa päässäni olen kääntänyt tuon matsin 4-2 tappioksi :) En tiedä miksi.

Meinasin itsekin mainita tästä aiemmin, olinhan katsomassa peliä paikanpäällä. Oli sen verran monta olutta kuitenkin alla, että rupesin epäilemään näin jälkeenpäin että voitettiinko sittenkään!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Saadaan huomenna KooKoon möyhentämä Sport Kisapuistoon. Lepoetu ja kaikki tähtikuviot meidän puolella. Toki Lappeessa tiedetään mitä tämä tarkoittanee?
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Kolmannessa erässä SaiPa oli selkeästi parempi joukkue. Tai oikeastaan Sport ei esittänyt oikein mitään. Tasatilanteessakin keskittyivät puolustamaan. Positiivista tässä on, että SaiPa pystyi hyödyntämään tarjotut paikat. Maaleja lukuun ottamatta SaiPan paras tilanne oli varmaan Koskirannan paikka suoraan syötöstä maalin edestä, mutta tuossa syöttö oli sen verran kova, että siihen ei Jarno saanut täydellistä osumaa. Näin ollen voidaan sanoa, että vaikka paikkoja ei luotu mitenkään tuhottomasti ja esimerkiksi ylivoima ei edelleenkään liiku mitenkään vauhdikkaasti, niin SaiPa pystyy kuitenkin viimeistelemään tylysti ja nousemaan takaa ohi, kuten viime pelit ovat näyttäneet.

Myöskin Hämäläisen leikkisää halausta vaihtoaitiossa Vainikaiselle tyhjien jälkeen oli kivaa katsoa. :)
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotain tuolle pelaamiselle ja etenkin avauspelaamiselle pitää tapahtua. Pospisilille jääpaloja hattuun ja vähintään 5 % lisää nöyryyttä niin olisi enemmän hyödyksi. Toki herran tarjoiluista tehdään maaleja uskomattoman huonolla prosentilla ja tuossa tämän päivän "taklauksessa" vahingot olivat harmillisesti paljon suuremmat kuin itse teko. Toivotaan että Sportin kultapotta palaa pian askiin eikä kurinpito sotke housujaan.

Mutta,

pisteitä 3 kpl ja pudotuspeliviiva senkun lähenee! SaiPa pitää otteessaan vaikka kausi meinasi olla ohi jo lokakuussa. Lapsenomainen usko säilyy vielä ainakin ensi viikoon!

+ Metsävainion erittäin määrätietoisen näköinen yv-maali
+ Ojantakanen alkaa osumaan
+ Meskanen ei vielä kastellutkaan ruuteja
+ Hämäläisen välitön ulosanti aikalisän aikana

+ Kohta toivottavasti saadaan sairastuvalta elintärkeitä apuja
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Kunniamaininta muuten Kaukaanpäätyyn. Tänään oli erityisen hyvä pöhinä läpi pelin.
Oletettavasti, koska Willimiehet oli (ainakin jossain määrin) nyt paikalla viettämässä pikkujouluja. Toki osa siitä porukasta on edelleen melkein joka pelissä, mitä nyt itse tiedän, ja Kuhahan taitaa sanoa, ettei ole mitään meitä ja teitä erillisesti, mutta oli somessaan lyhyesti juttua ennen peliä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kun summeri törähti kolmannen erän päättymisen merkiksi.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Hämäläisen suoraselkäinen esiintyminen lehdistötilaisuudessa, vaikka vähän koitettii jotain selityksiä kaivella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös