Päivän positiivinen

  • 1 840 490
  • 8 796

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Maaliskuun puoliväli on jo ihan oven takana....

Edit. Muistin juuri, että huomisen Oulun-pelin voi seurata "turvallisesti" Txt-TV:n kautta ja ensi viikon lauantain pelin aikaan olen (toivottavasti) ihan muissa maisemissa ja erittäin hyvässä ja viehättävässä seurassa.
 
Viimeksi muokattu:

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Odotan positiivisella asenteella, mitä Ville kertoo lehdistötilaisuudessa illan pelistä.
Kappas vaan... Se juuri tulla tupsahti c morelle...
No eipä paljoa positiivisuutta nostanut..
Parasta oli kyllä vastustajan valmentajan toteamus.. "uimamaisteri"...
 
Viimeksi muokattu:

Etäfani222

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Odotan positiivisella asenteella, mitä Ville kertoo lehdistötilaisuudessa illan pelistä.
Varmaan taas ”mie oon niin ylpeä tuosta joukkueesta ja pelaajista, jotka tuolla kentällä pelas jälleen. Tällä kertaan vastustaja teki tarvittavat maalit ja oli parempia. Kaikki kunnia heille. Mutta tästä saatiin taas arvokasta oppia tulevaisuuteen.” -Hämäläinen
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
En oo hetkeen näin jännää SaiPa-peliä nähnyt :DDDDD CMON!!!!!!!!
 
Uskomatonta, mutta totta... Väittäisin, että SaiPan suoritus tänään oli maalivahtia lukuunottamatta huonoin mitä oon tällä kaudella keltään nähnyt. Ja silti hävittiin RAKSILASSA ja vielä fanien juhlapeli :D

Kyllähän nää tän illan vastustajien puolelta bongatut ekat kommentit aina pistää ajatukset positiiviseen
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt pääsi SaiPa yllättämään kerrankin positiivisesti. Kunpa tämä ei nyt jää vain yksittäiseksi valopilkuksi, niin tästä voisi ehkä vielä tulla jotakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös