Päivän positiivinen

  • 1 842 863
  • 8 796

emz1

Jäsen
Viimeiset 5 peliä: eniten tehtyjä maaleja, paras ylivoima, paras alivoima, toisiksi eniten pisteitä (sikäli mikäli Liigan kuntopuntari toimii oikein....).
Lisätään tähän mukaan Meskasen jaettu ykkössija koko Liigan maalipörssissä, toki pari ottelua vähemmän pelanneena.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Meskanen maalipörssin kärkeen Hakulisen kanssa. Irving myös pakkien syöttöpörssin kärjessä ja kolmantena pisteissä. On kyllä melkoinen muutos muutaman viikon takaiseen, käsittämätöntä. Katsotaan vielä hetki, mutta kyllä tässä on Irvingin osalta ruvettava syömään sanojaan, älytön parannus kaikkeen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä tämän illan esitys vetää suupieliä väkisinkin ylöspäin ja osa kärkipelaajiksi ennustetuista on kovassa vireessä. Se myös hymyilyttää, että nyt SaiPa pääsi jo jumbopaikalta pois.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
SaiPa teki ekan kerran kaudella viisi maalia! Se just tilastoista ikävästi puuttui.

Listaan myöhemmin koko jengin tähän. Nyt pitää vetää happea tovi.
Missä olit ja mitä teit viime lauantaina klo 17.00-19.30?
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Positiivista on myös se, että seuraavana SaiPa pelaa pitkään odotetun El Clasicon! Jos uusi markkinointipäällikkö on hereillä, niin Lehterän tiistaisesta paluusta Kisapuistoon haetaan hyvähenkistä vastakkainasettelukulmaa. Vaikka jotain Lehterän tämän kauden maalimäärästä verrattuna Meskasen maalimäärään. Makeaahan se olisi KHL-Jorin Tappara kaataa.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meskanen maalipörssin kärkeen Hakulisen kanssa. Irving myös pakkien syöttöpörssin kärjessä ja kolmantena pisteissä. On kyllä melkoinen muutos muutaman viikon takaiseen, käsittämätöntä. Katsotaan vielä hetki, mutta kyllä tässä on Irvingin osalta ruvettava syömään sanojaan, älytön parannus kaikkeen.
Nyt on ollut muutamassa pelissä sellainen kaveri jonka odotin saapuvan. Olin ihan ihmeissäni miten huonosti se lähti. Eikä se nyt edelleenkään virheetöntä tekemistä ole, mutta parempaan suuntaan menossa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Nyt on ollut muutamassa pelissä sellainen kaveri jonka odotin saapuvan. Olin ihan ihmeissäni miten huonosti se lähti. Eikä se nyt edelleenkään virheetöntä tekemistä ole, mutta parempaan suuntaan menossa.
Itse olen en verran suurpiirteinen persoona, että laskisin 8 maalia viimeisimpiin 4 otteluun virheettömäksi suoritukseksi. Mutta saa tästä toki parantaa. Ensi viikolla 8 maalia kolmeen otteluun?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen en verran suurpiirteinen persoona, että laskisin 8 maalia viimeisimpiin 4 otteluun virheettömäksi suoritukseksi. Mutta saa tästä toki parantaa. Ensi viikolla 8 maalia kolmeen otteluun?
Anteeksi epätarkka kommentti. Puhuin siis Irvingistä. Meskanen sen sijaan on mielestäni ollut hyvä koko kauden, mutta kärsi sekaisin olevasta pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös