Päivän positiivinen

  • 1 840 641
  • 8 796

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oli tarkoitus mennä Lappeen suuntaan vasta keskiviikkona, mutta reissu aikaistuikin päivällä. Kysyin lapsilta että mitäs jos mentäisiinkin jo tiistaina suoraan SaiPan matsiin. Vastaus yksiselitteinen "KYLLÄ". Saa Kisapuisto sentään 3 ei-budjetoitua katsojaa (liput ostin jo).
 

Ferris

Jäsen
Oli tarkoitus mennä Lappeen suuntaan vasta keskiviikkona, mutta reissu aikaistuikin päivällä. Kysyin lapsilta että mitäs jos mentäisiinkin jo tiistaina suoraan SaiPan matsiin. Vastaus yksiselitteinen "KYLLÄ". Saa Kisapuisto sentään 3 ei-budjetoitua katsojaa (liput ostin jo).

Itellä puolestaan on paluusuunta tiistaina kohti Tamperetta ja aikaisemmin vähän mietin, että jaksaako peliin lähteä kun kotiutuminen menee sitten yli puolen yön, ajokeli voi olla mitä vaan ja aamuvuoroon pitäisi keskiviikkona mennä.

Pakkohan se on nyt peliin lähdettävä vaimon kausaria ulkoiluttamaan, tehdään sitten keskiviikkona vaikka työt vähän puolilla silmin. Saas nähdä ollaanko taas Czesckun kanssa samoilla katsomohuudeilla niinkuin Nokia-Areenalla?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oli tarkoitus mennä Lappeen suuntaan vasta keskiviikkona, mutta reissu aikaistuikin päivällä. Kysyin lapsilta että mitäs jos mentäisiinkin jo tiistaina suoraan SaiPan matsiin. Vastaus yksiselitteinen "KYLLÄ". Saa Kisapuisto sentään 3 ei-budjetoitua katsojaa (liput ostin jo).
Harmi kun en pääse näkemään teitä Lappeessa. Itse katselen tiistaista peliä mökillä Gardajärven rannalla uikkareissa. Vieressä juustoja, leikkeleitä ja laatuviiniä. Erätauoilla taidan käydä dippaamassa itseäni gardassa.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Harmi kun en pääse näkemään teitä Lappeessa. Itse katselen tiistaista peliä mökillä Gardajärven rannalla uikkareissa. Vieressä juustoja, leikkeleitä ja laatuviiniä. Erätauoilla taidan käydä dippaamassa itseäni gardassa.
Ai ai ja vielä kerran Ai. Ensi kesänä tarkoitus mennä itsekin uittamaan itseä Vinziguerran mestoille.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi kun en pääse näkemään teitä Lappeessa. Itse katselen tiistaista peliä mökillä Gardajärven rannalla uikkareissa. Vieressä juustoja, leikkeleitä ja laatuviiniä. Erätauoilla taidan käydä dippaamassa itseäni gardassa.
Toivottavasti siellä on edes ulkohuussi että tulee Kisapuiston lato paremmin tuntemuksiin?
 

Yks hahmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Green Bay Packers
Harmi kun en pääse näkemään teitä Lappeessa. Itse katselen tiistaista peliä mökillä Gardajärven rannalla uikkareissa. Vieressä juustoja, leikkeleitä ja laatuviiniä. Erätauoilla taidan käydä dippaamassa itseäni gardassa.
Kuulostaa masentavalta. Voimia!
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Itse katselen tiistaista peliä mökillä Gardajärven rannalla uikkareissa. Vieressä juustoja, leikkeleitä ja laatuviiniä. Erätauoilla taidan käydä dippaamassa itseäni gardassa.
Itsekin olen käynyt vieraana niin Italiassa Gardajärven rannalla kuin Lappeenrannassa Saimaan rannalla. Paremmin viihdyin Etelä-Karjalassa ;) Eihän tuolta Italiasta saanut edes atomeja ja vetyjä...Toki mukavaa tiistai-iltaa myös sinne Etelä-Euroopaan, toivottavasti yhteydet pelaa ja matsi näkyy sinnekin...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itsekin olen käynyt vieraana niin Italiassa Gardajärven rannalla kuin Lappeenrannassa Saimaan rannalla. Paremmin viihdyin Etelä-Karjalassa ;) Eihän tuolta Italiasta saanut edes atomeja ja vetyjä...Toki mukavaa tiistai-iltaa myös sinne Etelä-Euroopaan, toivottavasti yhteydet pelaa ja matsi näkyy sinnekin...
Ei näy vetyjä. Yllä mainittuun tarjoiluun on nyt tyydyttävä. Se mitä täällä on, niin lämpöä ja aurinkoa. Nytkin mukavasti paistelee mökin patiolle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäs ne @Krepo tykkää siellä Gardalla niistä SaiPa-tangauikkareista?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mitäs ne @Krepo tykkää siellä Gardalla niistä SaiPa-tangauikkareista?
Ciao! Oon niin laiska, etten jaksa humaltumiseltani lähteä uimaan. Yllä mainittuun menuun voi lisätä roomalaistyylisen Al taglio pizzan ja oliivit. Viini maistuu kyllä, mutta ajattelin tässä tekaista itselle ja pojalle aperol sprizit välipalaksi, ku tarpeet kaupasta hankittiin.

Miinuksena mainittakoon, että jotain häikkää ilmeni, ettei matsiin katsominen tahdo onnistua, joten mennään jatkis seurannan kautta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ciao! Oon niin laiska, etten jaksa humaltumiseltani lähteä uimaan. Yllä mainittuun menuun voi lisätä roomalaistyylisen Al taglio pizzan ja oliivit. Viini maistuu kyllä, mutta ajattelin tässä tekaista itselle ja pojalle aperol sprizit välipalaksi, ku tarpeet kaupasta hankittiin.

Miinuksena mainittakoon, että jotain häikkää ilmeni, ettei matsiin katsominen tahdo onnistua, joten mennään jatkis seurannan kautta.
Ostakaa vielä perhepullo grappaa, niin olen kateellinen. Kyllä nyt viedään SaiPaa komeasti maailmalle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ostakaa vielä perhepullo grappaa, niin olen kateellinen. Kyllä nyt viedään SaiPaa komeasti maailmalle.
Mökki naapurit tykkäisivät tästä varmuudella.

Nämä muovituolit tästä patiolta meinasin kyllä ottaa mukaan, kunhan olen otteluseuranta ketjua lukiessani hyppinyt nämä ensin hajalle. Täältä luin, että ei ole niin justiinsa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös