Tähän vahva sama. Jos kerran paikkakunnalla on erinomaisia piirakoita valmistava leipomo, niin olisihan se suunnatonta typeryyttä hankkia piirakat muualta, vaikka halvemmalla saisikin. Oman kylän tuotteita pitää suosia.
Lähinnä olen jotenkin yllättynyt, että et ole Kesämäen lihapiirakoita aiemmin maistanut..?Pitää ilmeisesti kyseistä herkkua Turnauksessa maistaa, kun saa osakseen nuin suurta habatusta.
No totta hitossa tästä ollaan innoissaan! Kesämäen lihikset on vähintään yhtä suuri ylpeyden aihe Lappeenrannassa kuin SaiPa! Missään muualla Suomessa ei tehdä yhtä hyviä lihapiirakoita. Piste.
(ihan sama vaikka joku tulisi todistelemaan muuta, en usko kuitenkaan)
Keltamustan fanin tunnistaa siitä, että kunnon lihapiirakka on iloisempi asia kuin ykkössentterin saaminen �� Varmaan siksi että lihapiirakan saa varmasti tällä kaudella eikä se osoittaudu flopiksi.
Lähinnä olen jotenkin yllättynyt, että et ole Kesämäen lihapiirakoita aiemmin maistanut..?
No totta hitossa tästä ollaan innoissaan! Kesämäen lihikset on vähintään yhtä suuri ylpeyden aihe Lappeenrannassa kuin SaiPa! Missään muualla Suomessa ei tehdä yhtä hyviä lihapiirakoita. Piste.
(ihan sama vaikka joku tulisi todistelemaan muuta, en usko kuitenkaan)
Asiaa on ehkä hyvä verrata siinä vaiheessa, kun ykkössentteri on saapunut. Aika vaikea olla iloissaan olemattomista.
-H-
Asiaa on ehkä hyvä verrata siinä vaiheessa, kun ykkössentteri on saapunut. Aika vaikea olla iloissaan olemattomista.
-H-
Mie oon peräisin tuolta lörtsy-alueelta joten on jäänyt vedyt ja atomit vähemmälle, mutta uskallan väittää että Laurikaisen leipomo Savonlinnasta tekee vähintään yhtä hyviä lihapiirakoita. (lihapiirakkahan se lörtsykin) Mutta tämä kokeillaan huomenna.
Osuva kommentti tuon nimimerkin takaa.Tyypit innostuu jostai lihapiirakoista :D
Yhtään väheksymättä, mutta eikö lörtsyihin laiteta hilloa? Itse syön (jokapäivä) kesämäen lihiksiä. "varsin vitamiinipitoisia"
Tähän vahva sama. Jos kerran paikkakunnalla on erinomaisia piirakoita valmistava leipomo, niin olisihan se suunnatonta typeryyttä hankkia piirakat muualta, vaikka halvemmalla saisikin. Oman kylän tuotteita pitää suosia.
Minua on "huijattu" kaikki nämä vuodet. Olen aina luullut, että jäähallin piirakat ovat olleet tähänastikin Kesämäeltä. :D Mutta toisaalta, kyllä maakunnasta löytyy parempiakin piirakoita kuin Kesämäen....ei paljon mutta kuitenkin. Yliarvostettuja mielestäni, ainakin se pienempi piirakka....josta seuraakin tärkein kysymys, onko jäähallin lihis pienempi vai isompi malli?? Kesämäellä kun on noita piirakoita 2 eri kokoa.
Täh? Eihän ne liimapiirakat olleet mitään sinne päinkään mitä Kesämäen jumalaiset lihapiirakat ovat. Toki Kisapuiston liimapiirakoilla oma historiansa on ja tietty kulttiasema mutta tämä päätös on kyllä ainoa oikea ja todella tervetullut. Tosin nakkien kanssa en varmaankaan aio nauttia vaan uskon ja toivon, että myyjät osaavat tehdä minun korkeat standardit täyttäviä vetyjä.Niin minäkin luulin, ja luulen vieläkin että aikaisemmatkin lihikset olivat Kesämäeltä. Helkkarin hyviä kopioita ainakin olivat...