kAntAlätty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, 60 minuutin paine
Mikko Petman, olipa härkänen peli! Kyllä tuntuu hyvältä tämä voitto.
Nitroja tässä tarvii huhuh… huomenna kaikki omissa käsissä!!Sairasta. Pumppu kovilla. Olipa ihan kiva voittomaali.
Roger, huomenna hallille, ei tarvitse maksaa.
Tottakai haluavat lepuuttaa parhaita pelaajiaan, kun heille ei pelissä ole panosta ja seuraava matsi onkin todella tärkeä pudotuspeliottelu.Myrrä sanoi lehdistötilaisuudessa, että katsotaan mikä on rosteri huomiseen peliin.
Mä en kyllä pistä yhtään pahakseni jos vastaan tulee nippu b-junioreita.Tottakai haluavat lepuuttaa parhaita pelaajiaan, kun heille ei pelissä ole panosta ja seuraava matsi onkin todella tärkeä pudotuspeliottelu.
Näytönhaluiset junnut vai merkittävällä ulospuhallusriskillä vakioporukka?Mä en kyllä pistä yhtään pahakseni jos vastaan tulee nippu b-junioreita.
Helvetti. Entten tentten. Ei oo helppoa toivoa mitään SaiPa-fanina. Perkele. Jukurit-matsi on tuoreessa muistissa.Näytönhaluiset junnut vai merkittävällä ulospuhallusriskillä vakioporukka?
Harmi kun KooKoon A:lla tärkeä peli huomenna Turussa. Jos lainataan teidän junnuja? Vaikka SaiPalle ei oo ikinä kiva hävitä, niin välttämättä se ei mua huomenna haittaisi kun ei oo mitään panosta.Näytönhaluiset junnut vai merkittävällä ulospuhallusriskillä vakioporukka?
Huomenna jos KooKoo häviää, niin teoriassa on mahdollisuudet SaiPa-KooKoo puolivälieräsarjalle. Ite ehkä mielummin ottaisin vastaan IFK:n kuin KooKoon. IFK on parin ketjun varassa siinä missä KooKoo tekee tulosta laajasti.Harmi kun KooKoon A:lla tärkeä peli huomenna Turussa. Jos lainataan teidän junnuja? Vaikka SaiPalle ei oo ikinä kiva hävitä, niin välttämättä se ei mua huomenna haittaisi kun ei oo mitään panosta.
Tuosta sarjasta voisi jo ennakkoon sanoa, ettei lippuja kovin pitkään olisi myynnissä kummassakaan kaupungissa.Kouvostoliitossa jo kädet syyhyää mahdollisesta SaiPa - KooKoo sarjasta. Ottakaa työ kolmas sija, myö hoidetaan neljännesvälierä ja tavataan sit puolivälierissä?
Kuuluisia viimeisiä sanoja...Mä en kyllä pistä yhtään pahakseni jos vastaan tulee nippu b-junioreita.