Ei voi. Pitää saada Jokereille mahdollisimman paljon ruutuaikaa. Koska narripellet.Onko nämä SaiPan otteet ja SaiPan aikaansaamat kiekkonäytelmät nyt sellaisia, että niitä ei voi köyhien puolella näyttää telkkarissa? Kysyn vaan, vaikka näin vähän jälkiviisaana.
Joskus ennen muinoin SaiPaa haukuttin muukalaislegioonaksi, kun oli niin paljon ulkomaalaisia pelaajia. Tänään mentiin pelkällä Trejbalilla. Esimerkiksi Pelicansilla taisi olla tänään ”ujot” 10 ulkkaria.
Näin sitä pärjätään pelkästään kotimaisin voimin.
Tämä oli upeasti pelattu. Virheistä opittu ja nyt dominoitii jenkkiä 100-0Petman tekee juuri sen, mitä tässä on toivottu pitkin syksyä. Puolustaa omia maalinedusväännössä, mutta hermot pysyvät kurissa, ja täydellisellä pokerinaamalla hanskaa kaverin naamaan. Vihulla pettää hermo, nyrkki heilahtaa, SaiPa ylivoimalle. Ihan vitun kaunista!
Se on sitä kun ennen kautta päätetään näytettävät ottelut, ja ajatellaan että SaiPa on taas jumbona. Eikä edes köyhiäkään kiinnosta katella.Onko nämä SaiPan otteet ja SaiPan aikaansaamat kiekkonäytelmät nyt sellaisia, että niitä ei voi köyhien puolella näyttää telkkarissa? Kysyn vaan, vaikka näin vähän jälkiviisaana.
Kotkan Titaanien mies Oskari Salminen adoptoidaan myös jos Haminalainen Niinisaari kelpaa samaan nippuun. Oon itse Lappeenrantalainen Kotkassa ja vaikka tää mielletään KooKoon alueeksi niin meitä SaiPalaisia on täällä ihan hyvä määrä.On muuten sitten myös ihan oman kylän sekä maakunnan ukkoa reilusti:
Hokkanen, V. Petman, M. Petman, Airola, Naukkarinen, Kiukas ja eikös myös Haminan mies Niinisaari lasketa tähän imperiumiin ?
Se on muuten mainitsemisen arvoinen asia ja nämä nimet merkitsevät tämän seudun ihmisille paljon.
Kotkan Titaanien mies Oskari Salminen adoptoidaan myös jos Haminalainen Niinisaari kelpaa samaan nippuun. Oon itse Lappeenrantalainen Kotkassa ja vaikka tää mielletään KooKoon alueeksi niin meitä SaiPalaisia on täällä ihan hyvä määrä.
Jos joku toimistolta lukee tän niin Kotkasaarelle tuleviin kadunvarsimainoksiin vois todella heittää mainoksen: RaiPen pojat vain 125 kilometrin päässä! / Tee päiväreissu SaiPan peliin! Tervetuloa Kisapuistoon!Totta vitussa mielletään myös Salminen.
Aloitetaan suorittamaan vastavallankumousta ja vallataan E-Kymenlaakso takaisin meidän taakse, niinkuin oli ennen.
Edellinen edes lähelle näin hyvä peli Oulussa taisi olla Tirkkosen ensimmäinen peli päävalmentajana syksyllä 2012. Se olikin siitä erityinen peli, että siinä lyötiin alkutahdit SaiPan tulevalle neljän kauden liidolle.Nyt on pakko kysyä SaiPan osalta: what could possibly go wrong?
En muista tällaista ilotulitusta Oulussa koskaan.
Jos joku toimistolta lukee tän niin Kotkasaarelle tuleviin kadunvarsimainoksiin vois todella heittää mainoksen: RaiPen pojat vain 125 kilometrin päässä! / Tee päiväreissu SaiPan peliin! Tervetuloa Kisapuistoon!
Nyt on pakko kysyä SaiPan osalta: what could possibly go wrong?
En muista tällaista ilotulitusta Oulussa koskaan.