Joo siis ei jätetty mitään sattuman varaan tasuriinkin oli riittävän pitkä matka. Kyllä se Siikosen poissaolo vaan taisi ratkaista. EikuTyylillä ennätys omiin nimiin!
Jep, ja millä tyylillä. Joka maalissa, kuten tällä kaudella on ollut tapana, ns. puolustajat seisovat rivissä/ringissä selät suorana muodollisesti sohien mailoillaan tai seikkailevat jossain ihan muualla, kun vastustajan yksi pelaaja saa huseerata ihan rauhassa kiekon maaliin.Tyylillä ennätys omiin nimiin!
Hankala ottaa kun on etumatka ja kautta vielä mukavasti jäljellä. Ennätys uusitaan vielä yli 20 kertaa. :)Onnittelut. Toivottavasti JYP ei kohta ota teidän ennätystä pois
Hankala ottaa kun on etumatka ja kautta vielä mukavasti jäljellä. Ennätys uusitaan vielä yli 20 kertaa. :)
Täällä on nyt viime aikoina yhden sun toisen joukkueen kannattajat käyneet kertomassa, että kuinka juuri heidän joukkueensa on nyt siinä kuosissa, että SaiPalle se voitto tulee ja joka kerta tuloksena on ollut sellainen raiskaus, että sille olisivat olleet puna-armeijan sotilaat Berliinissäkin kateellisia näin mauttomana vertauksena. Ymmärrän, hyvää vain tarkoitatte, kun laji on meille kaikille yhteinen ja rakas, mutta vittuilisitte ja haukkuisitte vaikka suoraan mieluummin.Kyllä mä luulen että ennätysputki katkeaa KooKoo viikonloppuna. Sellaisia viheltelijöitä meillä kun ennakkosuosikkina pitää pelata
Mä veikkaan, että tässä tilanteessa ei kahvi, siivupulla ja pari rohkaisevaa sanaa seurakunnan väeltä enää riitä. Tarvittaisiin...Siellä on tänään kirkonväkeä ennakkovieraana pelissä. Hienoa että seura pitää meistä eksyneistä lampaista huolta ja antaa meille kriisiapua tässä vaikeassa tilanteessa. Ylempien voimien apua tässä jo kieltämättä tarvitaankin. Olihan se maaottelutaukokin seurajohdolle jumalanlahja.