-Vastustaja pelasi taas kauden paskimman pelinsä
SaiPa on vastustajan kannalta hankala joukkue, kun sitä vastaan pelatessa ei kannata laittaa ykköskenttää erikoisvartiointiin. Etukäteen ei voi nimittäin tietää mikä kentällinen on maalintekovuorossa. Eipä tainnut Tapparan valmennusjohtokaan painottaa erikseen, että Hämäläisen Villen hyökkäysketjulle ei sitten saa antaa yhtään tilaa, tai verkko heiluu välittömästi.
Pakko myöntää myös virheensä kun sellaisia tekee. Olin kauden kynnyksellä sitä mieltä että Vauhkonen ei riitä liigassa millään, mutta täytyy myöntää että olin väärässä. Liike on vajavaista, mutta pelaaja löytää itsensä oikeista paikoista ja tekee tulosta...se ei ole sattuma. Saipan puolustusta haukuin liigaan pystymättömäksi ja täytyy myöntää että olen ollut yllättynyt. Kovien loukkaantumistenkin jälkeen totaaliromahtamasia ei ole näkynyt. Älkää ymmärtäkö väärin sillä olen rehellisesti mielissään ollessani väärässä ja Tirkkoselle iso hatunnosto kovasta joukkueen suorittamisesta heikosta jaksosta huolimatta...niitä tulee kaikille.- Nagander pelasi vahvan pelin hiukan yli kuukauden tauon jälkeen! Merkitystä joukkueelle tämän numero 88:n osalta ei tarvitse miettiä.
- Myös Salcidon pitäisi olla kohta pelikunnossa.
- Nieminen oli jälleen aivan huikea!
- Voittoputki!
- Olavi Vauhkonen! Aivan loistava hankinta.
- Löfman - Koho - Jekimovs pelasivat todella vahvan pelin.
SaiPa - Jokerit on vajaan kuukauden päästä ja ottelu on jo melkein loppuunmyyty.
PS: Ainiin..unohdin mainita vastustajan pelanneen TAAS kauden huonoimman pelin, ja taas SaiPaa vastaan...oisko jo kohta 10 kerta tällä kaudella..;)
Kuka on niin muka sanonut? Taisi lähes jokainen sanoa Kärppien pelanneen erittäin hyvin, mutta se vain ei riittänyt. SaiPa pelasi taas kerran erinomaisesti, mikä riitti upean viimeistelyn ja vielä huikeamman maalivahtipelin turvin jälleen voittoon. Playoffjengiltä tuo alkaa näyttää, jollei mitään ihmeitä tapahdu. Go SaiPa!
PS: Ainiin..unohdin mainita vastustajan pelanneen TAAS kauden huonoimman pelin, ja taas SaiPaa vastaan...oisko jo kohta 10 kerta tällä kaudella..;)
Hattua kannattaakin nyt nostella, sillä näillä otteilla Hattua nostellaan ensi kaudella ihan eri joukkueessa.Tähän vahva eri, kukaan Kärppä-leiristä ei lähtenyt tähän nillitykseen, siitä nostan Hattua.