Näitä on voitetun pelin jälkeen aina mukava lukea:
Otteluketjusta Jokerit-SaiPa...
-----------
"Toivotaan, että Jokerit suhtautuu sarjajohtajaan asiaankuuluvalla vakavuudella. Kaikki kunnia sarjajohtalle, mutta ilman asenneongelmia ja Valtteri Filppulan paluun tuoman spiritin voimalla uskon Jokerien hoitavan homman useamman maalin marginaalilla.
Erityisen mielenkiinnolla seuraan V. Filppulan ohella myös Ilarin otteita. Luulisi isobroidin syttyvän, kun pikkubroidi saapuu NHL-jyrän statuksella jengiin. Voi olla SaiPan pojilla hikinen ilta ketjun Filppula-Filppula-Moses ollessa kentällä... "
NM: Jack Daniel's
------------------
"Miten SaiPa voi olla tuolla pakistolla sarjakärjessä? Mun silmään toi kalusto on hyytävän surkea, mutta mä en ilmeisesti tajua jääkiekosta mitään...
Kun katsoo meidän kärkihyökkääjiä ja SaiPan pakistoa, niin kaiken järjen mukaan tänään pitäis repun heilua oikein huolella.
Mutta mutta... Aina kaikki ei mene niin kuin pitäisi.
"
NM: Jack Daniel's
----------
"Eipä millään pahalla, mutta kyllä Lappeenrannan suunnalla alkaa aika huvittavasti jo mopo keulimaan....toki onhan siihen vielä tässä vaiheessa ihan aihettakin. Itse tulen vetämään tämän ottelun tulosvetoon vähintäinkin viiden maalin voiton Jokereille. Pelaajien henk.koht. taitotaso alkaa monessa joukkueessa olla jo niin paljon sputnikkeja ylempänä, että eiköhän tuo alkuhurmoksella seilaaminen ala ihan kohta olla loppusuoralla. "
NM:Quattro
-----------
"Olkoon kuinka ylivoimainen sarjajohtaja tahansa ja Jokerit liikkeellä vaikka millaisilla häkkipäillä, niin ei yksi SaiPa nyt voi oikeasti pelottaa. Samanlainen ruletti pyörimään alusta asti kuin Tepsiä vastaan, niin eiköhän Jokerit jatka voittamattomana kotikentällään!
"
NM: Gags
-------------
Jne...