Päivän positiivinen

  • 1 853 423
  • 8 800

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Yli 15 vuotta olen niellyt tappion katkeraa kalkkia ja katsellut kateellisena muiden seurojen fanien juhlimista. Ehkä juuri siksi olen käsittämättömän onnellinen ja liikuttunut juuri nyt. SaiPa sarjajohdossa ja viikon sisällä on haettu 6 pistettä Helsingistä. Ei tämä ilo välttämättä pitkään kestä, mutta juuri nyt keltamusta sydämeni itkee ilosta. Kiitos SaiPa.

Juurikin näin. Tuntuu vaan niin hiton hyvältä juuri nyt. Ehkä tuo joukkue sitten jotakin merkitsee, kun tässä näin on myös hieman herkistyneessä tilassa. :) Ja mikä lisäksi lämmittää sydäntä on se, että siellä on kovia ukkoja odottamassa askiin hyppäämistä; Lee (toivon mukaan pian), PS-N, Salcido..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yli 15 vuotta olen niellyt tappion katkeraa kalkkia ja katsellut kateellisena muiden seurojen fanien juhlimista. Ehkä juuri siksi olen käsittämättömän onnellinen ja liikuttunut juuri nyt. SaiPa sarjajohdossa ja viikon sisällä on haettu 6 pistettä Helsingistä. Ei tämä ilo välttämättä pitkään kestä, mutta juuri nyt keltamusta sydämeni itkee ilosta. Kiitos SaiPa.
Tälläiset kommentit saa hymyn huulille, toki niillä sellainen ennestäänkin jo on.

On tämä vaan ollut upeaa matkaa tämä alkukausi, ei soisi loppuvan, mutta nautitaan nyt perhana! Harvinaista herkkua.

Hyvä SaiPa ja hyvä me!
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Huonollakin pelillä pystytään näköjään hakemaan pisteitä vaikeista vieraspeleistä. Se, jos mikä, lämmittää mieltä tämän päivän osalta. Niin ja Löfmanin maalitilin avautuminen sekä kynämies Piitulaisen upea esityö Vauhkosen voittomaaliin.
 

jlahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On se kova jengi. Olen viikon sisään käynyt katsomassa kaksi matsia Helsingissä, ja SaiPa on voittanut molemmat. Enpä muista vastaavaa tapahtuneen vuosikausiin (koskaan?).
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oli 1400 euroa kiinni HPK-Pelicans pelistä (kyllä, SaiPa oli myös lapulla) mutta täytyy sanoa, että nyt ei kyllä vituta yhtään - sen verran iloinen olen SaiPan menosta. On meillä aivan huikea jengi. Vetää ihan sanattomaksi.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuon Jugger77.n viestin jälkeen piti oikein harrastaa pientä laskentaa ja tulokseksi tuli, että taitaa minulla olla viideskymmenes (50) kausi SaiPan pelejä menossa.
Vaikka sinne alkupuolelle se yksi pronssi tulikin, niin kyllä yleensä on saanut tappioiden karvasta kalkkia niellä.
Mukana on kuitenkin kestetty ja ei voi kieltää, kyllä tämmöinen kauden alku tuntuu hienolta.
Kyllä minulla on tunne, että ensi keväänä play-off pelejä Kisapuistossa pelataan.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voiko upeammin sarja enää alkaa? Neljä peliä vieraissa ja neljä voittoa. Yhteensä pelejä 6, joista 5 kpl täyden pistepotin pelejä. Suuri kiitos koko joukkueelle! välillä itketään ja välillä iloitaan, mutta aina ollaan mukana. Juuri nyt meinaan kuolla nauruun, sillä niin hemmetin iloinen ja ylpeä joukkueesta olen ja kaikki tuntuu hauskalta.
 

Lemiöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings, Wirta Stars
Pakko kai tämäkin on positiivisesti ajatella..vaikka miut voi joku tällä palstalla asian johdosta haukkuakin, Eli miä oon tällä kaudella pelannu pitkävetoa nyt 4 kertaa SaiPaa VASTAAN ja aina SaiPa on voittanu..kerran en ehtiny vetoa laittaa(Blues-ottelu), anteeksi siitä virheestä.
Onneksi vaan pienin panoksin....pitäisikö jatkaa pelaamista?

On tää vaan uskomaton alku ollu...ensi viikko näyttää lopullisen suunnan..kovat jengit vastassa, Jokerit ja JYP, paha viikko jossa SaiPan puolustuspeli punnitaan.

Rissasen Jaakko on kyllä pelimies...tuskin mieskään nyt katuu KalPan vaihtamista meien SaiPaan.

Olen ylpeä SaiPa-fani vaikka en kisapuistoon kovin usein pääsekkään!!!

Ja tänäänkin pitkäveto kusi SaiPan "takia"...noh onneksi pienistä summista, on se sen arvoista.

Voiko upeammin sarja enää alkaa? Neljä peliä vieraissa ja neljä voittoa. Yhteensä pelejä 6, joista 5 kpl täyden pistepotin pelejä. Suuri kiitos koko joukkueelle! välillä itketään ja välillä iloitaan, mutta aina ollaan mukana. Juuri nyt meinaan kuolla nauruun, sillä niin hemmetin iloinen ja ylpeä joukkueesta olen ja kaikki tuntuu hauskalta.

Tähän vahva SAMA;)
Ei voi uskoa että kausi menee tälleen, etenkin kun katsoo tota meien pakistoa, ei hyvää päivää..JESH!!

Löfmanille äärimmäisen tärkeät maalit..ja mihin paikkaan..teki kuitenkin samat tehot kun jotkuut vilppulan veljekset, yhteensä;)

Ihanata...
T
 

ahal

Jäsen
Lisätään listaan omalta kohdaltani, että "ihan normi työpäivä", ei ihmeempiä. Töiden lomassa kuuntelin radiosta ja seurasin tabletista liigakierrosta ja hämmästelin, kun narrit joutuivat juoksemaan alkua lukuun ottamatta perässä, siis numerollisesti. Loppu olikin sitten huippujännittävä, mutta tuurit olivat keltamustien puolella. Poikani oli Areenalla ja pelannut SaiPaa pitkävedossa muutamalla kympillä - sanoi olleen jänskät loppusekunnit hänelläkin.

Positiivista päivästä voi löytää vaikka kuinka moni ja monelle, mutta erityisesti lämmittää mm. Löfmanin, Vauhkosen ja Pullin puolesta. Myös Piitulaiselle ja Taipalukselle peukkua. Tirkkostakaan unohtamatta.

Kyllä meitä nyt hemmotellaan, mutta nautitaan niin kauan kuin on mahdollisuus.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On se kova jengi. Olen viikon sisään käynyt katsomassa kaksi matsia Helsingissä, ja SaiPa on voittanut molemmat. Enpä muista vastaavaa tapahtuneen vuosikausiin (koskaan?).

Tähän vahva sama. SaiPan esitykset Nordiksella ja Jaffalassa ovat tuoneet iloisen hymyn huulille. Sitoutuminen pelitapaan ja loppuun asti taistelu ovat leimanneet näitä otteluita.

Tästä on hyvä jatkaa. Toivottavasti Tirkkonen ja Santanen saavat pelaajat ymmärtämään, että sarjataulukkoa vilkuilemalla ei voiteta tässä sarjassa (tälläkään kaudella) yhtään peliä.

Haalarit päälle siis torstainakin, ja hallitsevan mestarin kaatoon.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllä tämä syyskuu on ollut huikeaa SaiPan kannattajille. 5.9. kolmella maalilla turpaan Jukureilta ja vääräleuoilla oli aihetta kaikenlaiseen naljailuun. Jos silloin olisi joku sanonut, että SaiPa on syyskuun jälkeen liigassa kolmen kärjessä ja vain yksi tappio (tai kaksi) alla niin "aika vähissä" olisi siihen uskovat olleet.

Mun mielestä yksi tilasto laittaa ehkä parhaiten tämän SaiPan alun mahtavuuden oikeaan perspektiiviin. Takana on 10% kaudesta mutta nyt on SaiPa kerännyt jo 19,5% viime kauden pistemäärästä. Eli pistetahti on tuplaantunut viime kaudesta.

Eihän tämä ihan näin huikeasti voi pitkään jatkua (pah, miksi ei..) mutta ehdottomasti tärkeintä olisi se, että tällä kaudella ei tulisi pitkiä tappioputkia.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vaikka pelilillisesti voitot ei kovin kaksisilla kuvioilla ole tulleet, niin tärkeintä on ne pisteet. Eilisen voiton lisäksi posiitiiviseksi teki myös ottelussa runsas SaiPa fanien määrä. On ihailtavaa että pääkaupunkiseudulla on yllättävän paljon Saipan etäkannattajia. Ja mikä parasta, ne "vit*n ryssät" (lainaus helsinkiläisen punaisen joukkueen kannattajalta) johtaa liigaa!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Näitä on voitetun pelin jälkeen aina mukava lukea:

Otteluketjusta Jokerit-SaiPa...
-----------
"Toivotaan, että Jokerit suhtautuu sarjajohtajaan asiaankuuluvalla vakavuudella. Kaikki kunnia sarjajohtalle, mutta ilman asenneongelmia ja Valtteri Filppulan paluun tuoman spiritin voimalla uskon Jokerien hoitavan homman useamman maalin marginaalilla.

Erityisen mielenkiinnolla seuraan V. Filppulan ohella myös Ilarin otteita. Luulisi isobroidin syttyvän, kun pikkubroidi saapuu NHL-jyrän statuksella jengiin. Voi olla SaiPan pojilla hikinen ilta ketjun Filppula-Filppula-Moses ollessa kentällä... "
NM: Jack Daniel's

------------------
"Miten SaiPa voi olla tuolla pakistolla sarjakärjessä? Mun silmään toi kalusto on hyytävän surkea, mutta mä en ilmeisesti tajua jääkiekosta mitään...

Kun katsoo meidän kärkihyökkääjiä ja SaiPan pakistoa, niin kaiken järjen mukaan tänään pitäis repun heilua oikein huolella.

Mutta mutta... Aina kaikki ei mene niin kuin pitäisi.
"
NM: Jack Daniel's

----------
"Eipä millään pahalla, mutta kyllä Lappeenrannan suunnalla alkaa aika huvittavasti jo mopo keulimaan....toki onhan siihen vielä tässä vaiheessa ihan aihettakin. Itse tulen vetämään tämän ottelun tulosvetoon vähintäinkin viiden maalin voiton Jokereille. Pelaajien henk.koht. taitotaso alkaa monessa joukkueessa olla jo niin paljon sputnikkeja ylempänä, että eiköhän tuo alkuhurmoksella seilaaminen ala ihan kohta olla loppusuoralla. "
NM:Quattro

-----------
"Olkoon kuinka ylivoimainen sarjajohtaja tahansa ja Jokerit liikkeellä vaikka millaisilla häkkipäillä, niin ei yksi SaiPa nyt voi oikeasti pelottaa. Samanlainen ruletti pyörimään alusta asti kuin Tepsiä vastaan, niin eiköhän Jokerit jatka voittamattomana kotikentällään!
"
NM: Gags

-------------
Jne...
 

keskikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, HIFK, sympatiat aina SaiPalle
Hyvin menee mutta mänköön....

On ollut kiva seurata sputnikkien lentoa, ja vaikka ballistinen kaari saattaa vähän laskea kauden mittaa, kaikki syksyn pisteet on keväällä mukana. Parina vuotena se pleijaripaikka on jäännyt harmittavan lähelle mutta kauas.
Kiitos asiantuntijat, veikkaajat-lehden kausiarvio ja muiden joukkueiden kannattajat. Olette parasta motivointia dissauksinne.

Ps.olisko yksi tapa varmistaa kevään pleijarit kieltää UrhoTv:n tulo kisapuistoon runkosarjassa, jotenkin tuntuu koti tv-pelit menevän aina vihkoon. Viime keväänä katkesi loppukirikin tv-peliin?
 

ahal

Jäsen
Kun tänään ei ole peliä eikä huomista vielä jaksa ajatella, niin riivitään hymyä sitten vaikkapa "vaihtokaupoista". Nimittäin Kuopiossa surraan joukolla, kun esim. Levokari ei ole vielä päässyt sikäläiseen pelirytmiin kiinni (koskahan pääsee?) ja Miettinen ei saa mitään aikaan ylivoimissa... Toinen Tommi, Jokinen, kirmaa meidän ykkösessä yhdessä kultakuuppa Rissasen kanssa. Erityisesti JR:n pois päästäminen tuntuu hiertävän kuopiolaisia.

Hieman veteen piirretyltä viivalta haiskahtaa, etteikö mene vahingonilon puolelle, mutta näissä(kin) asioissa on aina vähintään kaksi puolta. Toisen epäonni on toisen onni. Ja pelaajan maisemanvaihdos auttaa usein avaamaan pahojakin umpisolmuja ja koirankoppeja. Välillä SaiPakin voittaa näissä "vaihtokaupoissa".

Toivotaan toki Paukelle ja Kolelle menestystä myös KalPassa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Kyllä tämä syyskuu on ollut huikeaa SaiPan kannattajille. 5.9. kolmella maalilla turpaan Jukureilta ja vääräleuoilla oli aihetta kaikenlaiseen naljailuun. Jos silloin olisi joku sanonut, että SaiPa on syyskuun jälkeen liigassa kolmen kärjessä ja vain yksi tappio (tai kaksi) alla niin "aika vähissä" olisi siihen uskovat olleet.

Mun mielestä yksi tilasto laittaa ehkä parhaiten tämän SaiPan alun mahtavuuden oikeaan perspektiiviin. Takana on 10% kaudesta mutta nyt on SaiPa kerännyt jo 19,5% viime kauden pistemäärästä. Eli pistetahti on tuplaantunut viime kaudesta.

Eihän tämä ihan näin huikeasti voi pitkään jatkua (pah, miksi ei..) mutta ehdottomasti tärkeintä olisi se, että tällä kaudella ei tulisi pitkiä tappioputkia.
Tähän voisi lisätä toinenkin mielenkiintoinen tilasto. Kahdella viimeisellä kaudella SaiPa on molemmilla voittanut kokonaiset 6kpl (2-3 ja/rl voittoa päälle) vieraspelejä varsinaisella peliajalla - nyt kun 10% kaudesta on pelattu meillä on noita jo neljä varsinaisella peliajalla. Viime kaudella SaiPa voitti neljännen vierasottelunsa 29.11. Ässiä vastaan (näistä yksi VL-kilpailun jälkeen).

Ketjun aiheeseen: viime kausina olen tottunut näihin Jokerit-pelin kaltaisiin tuloksiin toisin päin, eli SaiPa vie kotona miten tahtoo ja häviää lopussa yhden maalin erolla vastustajan tehdessä maaleja tappavalla tehokkuudella. Kyllä se vaan maistuu olla tällä tehokkaammalla puolella. :)
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Kun tänään ei ole peliä eikä huomista vielä jaksa ajatella, niin riivitään hymyä sitten vaikkapa "vaihtokaupoista". Nimittäin Kuopiossa surraan joukolla, kun esim. Levokari ei ole vielä päässyt sikäläiseen pelirytmiin kiinni (koskahan pääsee?) ja Miettinen ei saa mitään aikaan ylivoimissa... Toinen Tommi, Jokinen, kirmaa meidän ykkösessä yhdessä kultakuuppa Rissasen kanssa. Erityisesti JR:n pois päästäminen tuntuu hiertävän kuopiolaisia.

Hieman veteen piirretyltä viivalta haiskahtaa, etteikö mene vahingonilon puolelle, mutta näissä(kin) asioissa on aina vähintään kaksi puolta. Toisen epäonni on toisen onni. Ja pelaajan maisemanvaihdos auttaa usein avaamaan pahojakin umpisolmuja ja koirankoppeja. Välillä SaiPakin voittaa näissä "vaihtokaupoissa".

Toivotaan toki Paukelle ja Kolelle menestystä myös KalPassa.

Omasta puolestani ainakin täältä toisesta keltamustasta leiristä voin rehellisesti sanoa ettei tälläkertaa hierrä nämä "vaihtokaupat" koska meidän pojat pääsi viimeinkin onnistumisen tielle ja jos missä porukassa heille onnistumisen suo niin SaiPassa joka tarvitsee nuoria uusia pelimanneja ja hyviä vaihtokauppoja. Lappeenranta ei ole muistaakseni koskaan ryöstökalastellut kuopiossa ja on noudattanut muutenkin kunnon ihmisten tapoja pelaajamarkkinoilla joten senkin takia meidän nuortensarjan suomenmestarit lainaa mielellään sinnepäin pelaamaan jonkun vanhan ökyseuran verkkokalastuksen saaliiksi joutumisen sijasta.

Tuo Tirkkosen komea alku sputnikkien peräsimessä on myös kunniakas asia kuopiolaisen jääkiekon yhdelle ikonille eli kyllä näissä bisneksissä on pitkällä aikavälillä kaksi keltamustaa voittajaa koska nämä savonmaan kasvatit sitten joskus kaukana tulevaisuudessa, toivottavasti hyvin ja menestyksekkäästi palveltuaan lappeen suunnassa suuntaavat ehkä takaisin kuopioon tuoden mukanaan aimo annoksen lappeenrantalaista kiekkokokemusta, ja lisää pelitaitoa. Parempaa uran nostopaikkaa jossa heillä on oikeasti vastuuta ja töitä ei olisi minun puolestani voineet pojat tässäkohtaa itselleen valita.

Kerrankin on tullut siirtoja joista ei ensimmäiseksi tule mieleen syvä harmitus ja ryöstetty olo.
Mitä Levokariin ja kumppaneihin tulee niin jätkillä on vielä runkosarjaa jäljellä ryhdistäytyä ja täytyy nyt muistaa ettei koko meikäläisten laumakaan ole vielä ollut täysin hereillä alkupuolen näissä peleissä. Mielummin tutkin kunnolla ennenkuin hutkin näin täkäläisenä.Paljon pitää meillä vielä tehdä töitä jotta runkosarjan piikkipaikkaa voidaan tavoittaa. Virkistävänä uutena asiana lappeenrannan kiekkoylpeys saa aivan rauhassa minun puolestani johtaa tällävälin runkosarjaa niin pitkään kuin vaan huvittaa, pienempien seurojen menestys on pelkkää plussaa meille kaikille pohjalta ponnistaneille.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Yli 15 vuotta olen niellyt tappion katkeraa kalkkia ja katsellut kateellisena muiden seurojen fanien juhlimista. Ehkä juuri siksi olen käsittämättömän onnellinen ja liikuttunut juuri nyt. SaiPa sarjajohdossa ja viikon sisällä on haettu 6 pistettä Helsingistä. Ei tämä ilo välttämättä pitkään kestä, mutta juuri nyt keltamusta sydämeni itkee ilosta. Kiitos SaiPa.

Noin 8v SaiPan menoa enemmän tai vähemmän seuranneena täytyy sanoo et kyllä veti hymyn huulille tästä kommentista. Toki hymyilly oon aiemminkin alkukaudesta...
Meinasin jo tuonne johonkin sm-liigan "miten käy" arvaustopikkiin kirjottaa ennen kauden alkua että SaiPa on pleijareissa tällä kaudella, pienin perusteluin.

Vielähän tästä ei tiedä mitään muuta tässä vaiheessa ku ei se yksi pelimies joukkuetta tee.

Ja edelleen, SaiPa pelaa pleijareissa tällä kaudella.
 
Olen positiivisesti yllättynyt, miten ylivarovaisesti tehty ennustusketjun ennustukseni on osunut SaiPan alkukaudessa, varsinkin loppuosa:
"En jaksa muuta ennustella ennen kevättä kuin Jesper Piitulainen on vuoden tulokas (jos armeijan jarru ei vie parasta terää) ja Pekka Tirkkonen lähellä vuoden valmentaja titteliä.
Tai jos vielä yhden ennustuksen heittää, niin SaiPa nöyryyttää Helsingissä jompaa kumppaa suurta ja mahtavaa ainakin kerran."
 

ahal

Jäsen
Kerrankin on tullut siirtoja joista ei ensimmäiseksi tule mieleen syvä harmitus ja ryöstetty olo.
Mitä Levokariin ja kumppaneihin tulee niin jätkillä on vielä runkosarjaa jäljellä ryhdistäytyä...
...pienempien seurojen menestys on pelkkää plussaa meille kaikille pohjalta ponnistaneille.
Näinhän ne siirrot luultavasti menivät, hyvässä yhteisymmärryksessä. Eikä tässä vuosien varrella muitakaan "ryöstöjä" äkkiä mieleen juolahda. Muita entisiä sputnikkeja Niiralassa surfailee tällä haavaa Timosen Jussi ja Kermanin Kalle.

Levokarista vielä sen verran, että itse ihmettelin keväällä siirtouutista Kuopioon: miten iso mies sopeutuu KalPan nopeaan kiekkokontrollipeliin? Helposti se ei varmasti käy, vaikka SaiPakin oli ja on yhä työteliäs ja paljon luisteleva joukkue. Mutta toivotaan, että oikeat askelmerkit löytyvät.

Tapaus Tuokkola herättää vieläkin ihmetystä, ainakin minussa, eivätkä johdon selitykset oikein kuulosta uskottavilta. Kaikkea ei ole kerrottu, eikä aiotakaan. Toivotaan, että Laukkanen saa pakettinsa kasaan ja joukkueen liitoon. Mikäs sen mukavampaa kuin kaksi keltamustaa joukkuetta keulilla /:.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katselin tuota lipputilannetta ja aika hyvin on porukkaa tulossa hallille tänäänkin. Etukäteen on myyty jo useampikin katsomo loppuun ja varmaan aika moni ostaa lipun vasta paikan päällä. Veikkaan että taas nähdään 4000 katsojan ylitys ja niin pitääkin koska on tämä kärkikamppailu harvinaista herkkua ollut Lappeenrannassa. Yritän kovasti saada itselleni kyydin matsiin täältä pk-seudulta, mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Hiukan kateellinen kyllä olen kun en asu lähempänä.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsojamäärät

Kolmen kotiottelun jälkeen yleisökeskiarvo on 4134. Sehän on ihan oikeasti todella upea luku ja joukkue on sen ansainnut. Toivottavasti noita kotitappioita ei nyt ala kuitenkaan kasaantumaan koska marraskuun räntäsateessa yleisö ei löydä hallille jos joukkue ei ole iskussa. Tulevaisuutta ajatellen tuollaisen kotiyleisön varaan voi jo alkaa rakentaa kovempaa jengiä. Vaikka ei tässä "mestisporukassakaan" mitään suurta vikaa ole ollut :) Olisi kiinnostavaa tietää onko tämä pelillinen menestys poikinut suurempaa kiinnostusta sponsoreissa? Ainakin fanituotteiden myynti on ilmeisesti kasvussa. Joku paremmin asiasta tietävät kommentoinee sitä.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Eilen oli muuten hallissa melko hyvä tunnelma torstai- ja tappiopeliksi. Aika paljon oli paikalla myös jääkiekon ensikertalaiskatsojia päätellen siitä, että ainakin seisomakatsomossa englanti oli aika paljonkin puhuttu kieli. Kiva, että vakiosakin lisäksi halliin eksyy satunnaisempiakin katsojia. Toivottavasti pitivät näkemästään ja tulevat toistekin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kolmen kotiottelun jälkeen yleisökeskiarvo on 4134. Sehän on ihan oikeasti todella upea luku ja joukkue on sen ansainnut. Toivottavasti noita kotitappioita ei nyt ala kuitenkaan kasaantumaan koska marraskuun räntäsateessa yleisö ei löydä hallille jos joukkue ei ole iskussa.
Toivottavasti tosiaan kotipelitkin alkavat sujumaan. SaiPa saa hieman vetoapua otteluohjelmalta tässä, kun vähemmän kiinnostavia jengejä (HPK, KalPa) kohdataan perjantaina ja lauantaina ja kiinnostavampia (Kärpät, Lukko NHL -miestensä vuoksi) viikolla mutta kotivoitot ovat ehdottoman tärkeitä jatkossa.

Hienosti on kyllä yleisöä ollut ja ihme olisi, jos ei sarjan kärkijoukkueenakaan SaiPa kiinnostaisi yli neljän tonnin edestä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Eilen oli muuten hallissa melko hyvä tunnelma torstai- ja tappiopeliksi. Aika paljon oli paikalla myös jääkiekon ensikertalaiskatsojia päätellen siitä, että ainakin seisomakatsomossa englanti oli aika paljonkin puhuttu kieli. Kiva, että vakiosakin lisäksi halliin eksyy satunnaisempiakin katsojia. Toivottavasti pitivät näkemästään ja tulevat toistekin.

Itse huomasin saman.
"Noviisit" huomaa siitä, ettei ne oikein tiedä missä kohtaa taputetaan ja muutenkin hyvin varautunutta menoa. MUTTA kun ne on kerran saatu tänne niin ne voi helpommin tulla toistekin. Paitsi jos nuo kotipelit ruvetaan häviämään, kuten täällä jo joku mainitsikin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös