Sekä SaiPa-kasvatti Mikko Petmanin MM-pronssi. Lappeenrannan pojat olivat erinomaisia pronssiottelussa ja Petman valittiin vielä ottelussa Suomen parhaaksi pelaajaksi.Matias Mäntykiven MM-pronssi
Sekä SaiPa-kasvatti Mikko Petmanin MM-pronssi. Lappeenrannan pojat olivat erinomaisia pronssiottelussa ja Petman valittiin vielä ottelussa Suomen parhaaksi pelaajaksi.Matias Mäntykiven MM-pronssi
Ah, aivan! Eihän tuota Petmania kaikessa huumassa muistanut.Sekä SaiPa-kasvatti Mikko Petmanin MM-pronssi. Lappeenrannan pojat olivat erinomaisia pronssiottelussa ja Petman valittiin vielä ottelun parhaaksi pelaajaksi.
Ei petä, hyvin on pelannut.Eilen kyllä plussat menee:
Virtanen +++
Zaborski ++
Reini +
Monelta muultakin hyvää suorittamista.
Vainiolle ainoat miinukset...
Minusta tuo Reini on kyllä hyvä, vai pettääkö silmäni?
Nyt olen ulkona kuin lumiukko, millä tavalla ovat tukeneet?On ollut hienoa seurata ketkä ovat lähteneet tukemaan Ketterää tässä vaikeassa tilanteessa. Sellaisia pelimiehiä kuten Koskiranta, Koho, Nokelainen, kyllä lämmittää mieltä.
Ketterä osakas - osa Suomen viihdyttävintä lätkää - Imatran Ketterä - Osakeanti (kettera.net)Nyt olen ulkona kuin lumiukko, millä tavalla ovat tukeneet?
Ketterällä menossa osakeanti, on A-osakkeita ja B- osakkeita tarjolla. B-osake on ns. Kannattaja osake.Nyt olen ulkona kuin lumiukko, millä tavalla ovat tukeneet?
Ai saatana! Kolmen pisteen voitto ja pitkästä aikaa sauna päällä myös otteluseurannassa.
WESTERHOLM +++
Korjaatko nimen oikein lainauksessa. Jää muuten niin nolosti väärä nimi näkymiin... :)Tänään väkevä sauna. Rehellinen suoritus kummaltakin puolelta.
Mie kyllä tykkään tuosta Sedofista. Kaveri 18 vuotias, mutta miusta ei näytä yhtään juniorilta miesten seassa. Kovalla itseluottamuksella kaveri vetää.
Uskon hänen kohdalla valoisaan tulevaisuuteen ja toivon suuresti, että pelaa pari seuraavaa kautta ammattilaisuus uransa ensi askelia kantaessaan keltamustaa paitaa.