kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Ja Uke Vaakanainen syötti Virtasen maalin. Kannattaa kattoa jostakin replay, oli todella kaunis maali vieläpä.
Vuoden lopun positiivisin on että Laitila kirjoittaa viestin posi-ketjuun :) Hyvää uutta vuotta!Voittomaali Virtaselle.
Jussi Ahokas kirjoitti:Ukko-Pekka Luukkonen pelasi jälleen erittäin hyvän pelin maalilla. Santeri Virtanen teki pyyteetöntä työtä joukkueelle. Ja mun mielestä Rasmus Kupari oli myös erittäin hyvä peli tänään.
Hyvä ja asiallinen kysymys. Ei ollut aintgin viesti mun makuun positiivinen. Mitä jos nimitettäisiin KooKoota vaikka KooKooksi. Uusista jengeistä on ollut kuitenkin organisaationa tasaisin. Toki urheilullisesti Sport on kerran päässyt ns. säälipleijareihin. Tällä hetkelläkin Sport on hyvässä vireessä. Kuitenkin KooKoossa osataan rekrytoida todella hyviä pelimiehiä ja uskoisin, että myös valmentajia. KooKoo pelaa helvetin raikasta lätkää. SaiPa pelaa todella nuhaista lätkää. KooKoolla on myös hyvät fanit, samoin kuin SaiPallakin.Onko tuo nyt positiivista jos epävalmentaja-Ahokas kehuu. Ehkä se Ahokas voittaa KooKoon peräsimessä pelkästään kaakon derbyt kun on enemmin panosta.
Itse en missään nimessä usko SaiPan voittoon tänään. Olen jopa valmis lyömään pienimuotoisen vedon, jos joku haluaa tällaiseen ryhtyä. Vain nimellinen summa, sanotaan 5-10€Positiivista on se, että tänään tulee voitto Spengler Cupin voittajasta.
Raikkaalta näyttää tuo kokoonpano pitkästä aikaa.
Virtaselta hyvät kisat. Tehopisteet 1+2 ilman ylivoimavastuuta ja plus-miinus +7 Suomen hyökkääjien top3:ssa. Kuului joukkueen ykkösalivoima hyökkääjäpariin ja kolmosketju oli kisojen ehjin kokonaisuus, vaikka miehet laidoilla hieman vaihtuivatkin. SaiPan kannalta parasta, että näyttää palaavan kisoista ehjänä, jos kultajuhlista selviää ilman loukkaantumista.MM-kultaa junnuista, Virtanen ja Vaakanainen molemmat tärkeitä pelaajia joukkueessa. Loistavaa. Ja loistavaa se, että Virtanen palaa varmaan pian SaiPan kokoonpanoon!