En jaksanut viheltää junnupelissä pitkääkiekkoa, ja siitä heti sitten tulevaisuuden tähti teki maalin. No, ottelu päättyi 11-2, joten se ei kauheasti kumpaakaan joukkuetta auttanut.
Luulin jo etten tänään mitään pahaa ole tehnytkään. Olkoon nyt päivän paha teko sitten edellisen viestin inspiroimana se, että jätin viheltämättä pikkuriikkusen koukun konkarikiekkoturnauksessa vaikka koukattu pelaaja anovasti katsoikin...
Haha jätkät! Te ette tiedä mitään pahoista teoista! Itse olin dumarina vuoden pari kautta sitten, enkä viheltänyt yhtään jäähyä (yhtä ainuttakaan jäähyä) kauden aikana. Tuli siinä joku 30 peliä vihellettyä. Välillä pistettiin raporttia HJT:lle. Välillä (aina) kuunneltiin katsomon seepra-huutoja. Pelaajat inisi. Valmentajat raivosi. Itselläni oli helvetin hauskaa, rahaa tuli tilille, kun vähän kierteli ympäri kaukaloa...
Tuo selittää sokeutesi Avery/Tucker jupakasta. ;)
Meidän opiskelijaravintolassa alettiin pikkuhiljaa kysellä niitä kortteja, kun lähistön rakennustyömailla työskentelevät alkoivat kulkea syömässä sopuhintaan.Niin, itse söin tänään, taas kerran, lounaan opiskelijahintaan eräässä opiskelijaravintolassa, vaikka viimeksi opiskelin joskus vuosituhannen alussa. Ja minkä voin sille, että olen hyvin säilynyt, koska näytän edelleen ilmeiseltä ja potentiaaliselta tekniikan opiskelijalta.
En jaksanut viheltää junnupelissä pitkääkiekkoa, ja siitä heti sitten tulevaisuuden tähti teki maalin. No, ottelu päättyi 11-2, joten se ei kauheasti kumpaakaan joukkuetta auttanut.
Ihan piruuttani pidin autoa tyhjäkäynnillä monta minuuttia, kun raapin jäätä tuulilasista.
http://www.kaleva.fi/plus/juttu711062_page0.htmMyrkytin naapurin koirat. Best-In rotanmyrkyllä tappoi molemmat räksyttäjät. Olisitte saatana korjanneet ne paskat sillon kun ystävällisesti kehotin.
Amatööriä. Petaamattomassa sängyssä pitäisi vähintäänkin maata puolialaston rakastaja(tar) eilisen kiihkeän yön jälkeen. Samalla kun avovaimo ei ole kotona. Se kuuluisi eittämättä päivän paha teko -ketjuun.Makasin petaamattomassa sängyssä ja söin ranskalaisia sohvalla. Ja ei, ei ollut avovaimo kotona.
Amatööriä. Petaamattomassa sängyssä pitäisi vähintäänkin maata puolialaston rakastaja(tar) eilisen kiihkeän yön jälkeen. Samalla kun avovaimo ei ole kotona. Se kuuluisi eittämättä päivän paha teko -ketjuun.