Postasin "Kierrätyskeskuksessa" kaksi kertaa saman asian kuin joku muu aiemmin.
Tätä nyt ei varmaan ainakaan kukaan ehtinyt sanomaan ensin!
Asun talossa jossa on vanha hissi jossa on haitariovi, sillä se vasta hauskaa onkin jäynätä. Välillä jätän haitarioven (vahingossa tai tahallaan) auki, eikä hissi siis liiku suuntaan eikä toiseen, ennen kuin sen oven sulkee. Hah! Ei paljon auta vaikka kuinka hakkaisi nappia alhaalla.
Kysyisivät korttia ja lopettaisivat näin ollen yhteiskunnan suomien etujen väärinkäytön.
Jalkakäytävälle pysäköityjen autojen peilejä on kiva välillä vaivihkaa väännellä. Mitäs pysäköivät siihen.
Voi että! Vähänkö siistiä! Siinä on kyllä todella nokkela jäynä.
p.s. Katso sanakirjasta mitä tarkoittaa "hauska" tai "jäynä"
p.p.s. Pitäisi avata vielä uusi ketju, "Päivän kusipäinen tekosi"; siihen sopisi myös nimimerkki valaan viesti vähän ylempänä mainiosti.
Ai niin se päivän paha tekoni, olisiko se urpoille vittuilu.
päätin osoittaa sen pitkän äänimerkin
Aamulla töihin ajaessa roikuin ohituskaistalla vain 15-20 km ylinopeutta ajavien autojen puskurissa kiinni niin kauan että ne antoi yksitellen mulle tietä. Toki valitsin uhrikseni ne omaa autoani halvemmat vehkeet. Hahahahaha.
Mielestäni toimit kyllä ihan oikein. Mitäs meni toimimaan omilla säännöillään!Jäynä se on pienikin jäynä, vaikka lapsellinen!
Hyvin vittumainen ihmeinen kyseessä.J
Syy tähään pahaan tekoon: vitutti, koska kyseinen henkilö ei ollut pyykkituvan koneissa pessyt pyykkiään minua ennen, tai edes samaan aikaan, vaan tuonut omasta koneestaan kuivattavaksi. Tuvan säännöt kertovat tarkkaan, että ainoastaan siellä vaatteitaan pesevillä on oikeus tuohon kuivausrumpuun.
Tekstissäsi on pieni ristiriita. Jos asut Helsingissä, niin en voi uskoa, että ohituskaistalla ajetaan aamuisin 15-20km ylinopeutta. Tämä on faktaa ja uskon, että sinä puhut puppua. Sitten juttu voi pitää paikkansa, jos joudut heräämään aamuyöstä, ja olet menossa hanttihommiin ;)Aamulla töihin ajaessa roikuin ohituskaistalla vain 15-20 km ylinopeutta ajavien autojen puskurissa kiinni niin kauan että ne antoi yksitellen mulle tietä. Toki valitsin uhrikseni ne omaa autoani halvemmat vehkeet. Hahahahaha.
Tekstissäsi on pieni ristiriita. Jos asut Helsingissä, niin en voi uskoa, että ohituskaistalla ajetaan aamuisin 15-20km ylinopeutta. Tämä on faktaa ja uskon, että sinä puhut puppua.